Spring naar bijdragen

zaterdag 18 okt


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiesmiddags allemaal, Jeetje ik ben nu pas gedouched en aangekleed. Werd pas om half 12 wakker maar lag er gisteren ook pas om half 3 in.. en nee, ik had niet gedronken maar moest even afkicken van deze drukke volle week. Vandaag doe ik zo ongeveer niks, beetje tv hangen, dankzij mijn uitzending gemist op de digitale zender ben ik nu de hele week gemiste programma's aan het terugkijken, lekker lui! behalve naar het bos aan het eind van de middag hoef ik niks!!

Ik kan me zo goed voorstellen dat een overlijden in je heel directe omgeving ontzettend heftig is. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt behalve dan mijn huisdieren en denk dat ik daarmee in mijn handjes mag knijpen. 45 en nog niemand in de echt nabije omgeving die overleden is. Ja de opa's en oma's maar dat was voor mijn 12e en eentje op mijn 25e. Het moet zo'n pijn doen om iemand die zo dichtbij je staat te moeten verliezen. Ik vind het moedig hoe jullie hier over schrijven.

Nu nog even snel de deur uit om boodschappen te doen, anders heb ik de komende dagen geen eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag lekker de stad in geweest. Het is hier altijd zo gezellig, met een markt en muziek. Leuke kadomand samengesteld voor de overbuurvrouw. Ze is jarig en heeft het helemaal niet zo breed, dus heb ik allemaal luxe levensmiddelen in een mand verzameld. Ik dacht, ik kan wel iets prullerigs kopen, maar hier heeft ze echt iets aan. Lekker smullen dus !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas, het is echt het verschrikkelijkste wat je kan meemaken. Het verbreken van een relatie is er niets bij. Ik had echt het gevoel dat mn benen onder me vandaan geschopt werden, mn hele fundament weg. Alle veiligheid en zekerheden staan ineens op losse schroeven. Het scheelt echt voor mij dat ik nu in het huis van mn vader woon. Alsof ik zn jas aangetrokken heb. (Doe ik wel eens want die hangt hier nog aan de kapstok).
Waar ik mij zo over verbijsterd heb is dat heel veel mensen mij het advies gaven om hem 'los te laten'. Daar ben ik zo kwaad om geworden !!! Hoezo loslaten, hij zit in mn bloed !!! Natuurlijk laat ik hem niet los, hij is mn vader !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom komen en gaan bepaalde mensen in je leven?


Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, een seizoen of een heel leven.
Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kan doen.
Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.
Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen. Ze zijn er om een reden waarvan het nodig vindt dat ze er zijn.
Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt. Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het gebed dat je opzond is beantwoord en nu is het tijd om verder te gaan.

Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.
Geloof het, het is echt , maar slechts voor een seizoen.

Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben. Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: 'Liefde is blind maar vriendschap is helderziend'.

Dank je dat je een deel van mijn leven bent, of het nu is om een reden, voor een seizoen of voor het hele leven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi adb'ers ,
ik heb niets gelezen want zit hier met een klein probleem , klein probleem is kleine poesje
het poesje mag geen vaste voeding ivm diarree n maar het poesje vertikt het ondanks de honger om aan de papfles te zuiegen , wat ze wel gedaan heeft is het topje van de speen eraf gebeten en ingeslikt :devil:
hoop dat het er via de natuurlijke weg uitkomt
ik ziet hier ondertussen met mijn handen in de haren , de melk op een boordje doen dat moet ze ook niet dus wat moet ik dan , vaste voeding = diaree met kans op uitdrogen en dood , geen melk willen drinken is dus ook de dood , ik weet het niet meer dus vraag ik jullie om hulp
ik denk dan blacky was je vorige week niet naar de caravan geweest dan was ze ook al dood
dood dood dood dat is het enige wat ik nog mee maak in mijn leven , ben blij dat ik niet meer drink of ik was ook al dood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook weleens een klein katje geredt met een injectiespuit. Bekkie open en heel voorzichtig erin spuiten.(idd zonder naald natuurlijk).
Wel heel heel voorzichitig dat ze wel de tijd heeft om te slikken, anders stikt ze in de melk.
Goodluck !!!!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:
zeker moet je je vader niet loslaten!! wat een onzin zeg. wat wel belangrijk is om het een plekje te geven, hoe cliche het ook klinkt. je verdriet wordt wel wat minder, maar het zal nooit helemaal weggaan.
het wordt een deel van je en je leert ermee om te gaan op de juiste manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

We zijn net een half uur thuis. Het was een leuk feestje. Even had ik wel een glas willen nemen, maar nee ik wil dat echt niet meer. Verder heb ik geen hinder gehad van de jww's. Wel had ik veel last van mijn rug en schouders. Ik ben blij dat ik weer goed op mijn eigen bureaustoel zit.

An en Trees,
Hoe is het jullie vergaan? Ook heerlijk droog gebleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne en Trees, ik kom ff hallo zeggen en ben zonder enige problemen door de dag gekomen.
Vanavond ben ik de BOB en er is (als het goed is) als ik thuis kom geen drank in huis.
Dus alle voorzorgsmaatregelen getroffen en ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.

Lemon: ga ervoor!!! sterkte en .. welkom hier.

Tot later allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo An, de Bob spelen is altijd een goede zet!
Voor jezelf, maar natuurlijk ook voor de meerijders.
Ik hoop dat je het een beetje leuk hebt!

Vandaag lekker een beetje gefröbeld:
IE7 geïnstalleerd, en een nieuwe virusscanner, gelijk maar een gieg extra geheugen besteld.
Kan die ouwe PC van mij weer een paar jaartjes mee (er zit al net een "nieuwe" videokaart in).
Ook begonnen aan het opruimen van de harddisken, daar staat een beste berg troep op, dubbele dingen, tijdelijke dingen, downloads...
maar dat is een stom en saai karweitje dus dat doe ik iedere dag een half uurtje tot het klaar is.
Ook nog wat "tech problems" bij de BV op kunnen lossen dus die is ook weer blij.

Lekker een dubbele bruine boterham met dubbel zeeuws spek en dubbel gebakken ei op.
Nu even uitbuiken op de bank, filmpje d'r bij...
't is niet moeilijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, Ik log net in. Dit katje is misschien niet levensvatbaar. Ik schreef je vanmorgen al dat ik zoiets heb meegemaakt. Wij voedden haar ook met een injectiespuit, onder begeleiding van de dierenarts en op een gegeven moment moesten wij haar laten gaan. Het is soms niet anders. 4 weken voor een kitten is te klein om zonder haar moeder te kunnen, ook al heet die moeder Blacky. Zeg niet was ik er maar niet gweest, zeg gelukkig dat ik er was want ik heb haar nog een paar mooie dagen kunnen geven.
Zeg niet dat alles dood gaat om je heen, want dat is natuurlijk niet zo. Verre van dat.

Laten wij vanavond naar de sterren en de volle maan kijken! Venus stond net in haar volle pracht en ik dacht bij mezelf wat een sterke ster. Zo wil ik zijn! Jij bent dat ook!

Lemon, je bent nieuw hier en ik ook bijna. Ik begrijp dat je het moeilijk vindt dat er bij jouw thuis allerlei veranderingen plaats vinden. De keuken eruit en allerlei dingen die van jouw vader, maar ook van jouw moeder waren, veranderen. Jouw moeder wil dingen veranderen, ze wil vooruit en waarschijnlijk ben jij ook gewoon verder gegaan, zonder te vragen of jouw moeder dat wel goed vond of zo. Jij vond dat gewoon, want jij bent jij en jij heb die rechten. Nu wil jouw moeder jullie ouderlijk huis aanpassen. Als je vader er nu nog zou zijn, zou hij erbij zijn geweest en dat gedaan hebben met jouw moeder, alleen ja hij is er niet meer. Weest trots op jouw moeder dat zij ondanks het feit dat hij er niet meer is dat toch aandurft en de moed daarvoor heeft.

Ja al woon je in het huis van je vader zul je hem toch een keer los moeten laten en zijn kleren weg moeten doen, hem weg moeten doen om hem opnieuw een plaats te geven in je leven. Zolang je dat niet doet leef je niet. Je zult het rondje heel moeten maken.

Het klinkt hard, maar om verder te kunnen zullen jullie dit toch moeten doen.

Het was gezellig met mijn vriendin en haar moeder.

Alles is weer opgeruimd en ik ga zo heerlijk nog wat lezen op bed. Ik ben toch wel moe na een inspannende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...