Mieke Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe.Heb mo weer een sollicitatiegesprek en hoop dat het perfect gaat.Truste allen en sweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Tja Geer de mist ingaan, zo zie ik het niet. Ik vergelijk het met een dieet waar je je niet altijd aan kunt houden maar wel weer back to basic gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Geer, nog even. Niet iedereen glijdt uit hoor !! Ik lees hier ook verhalen van mensen die het wel volhouden !! Ik heb een kennis die staat al 6 jaar droog en is er nog steeds blij en dankbaar voor !!! Hou je daar maar aan vast ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Herstel, 7 jaar droog bijna inmiddels !! (Echt knap !)Nu ben ik echt weg,doeg doegx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 vandaag mocht ik opblijven zolang ik wilde.weet je wat: ik blijf toch maar hier want naast sores verhalen waar ik er ook nog een paar kan doen is dit toch wel een positieve club.pomo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden