Spring naar bijdragen

zaterdag 25 oktober 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yes this is the year to make your decision
This is the year to open up your mind
Now is the time to get the tings you need
We need everyone to succeed
Better make sure you leave the bad stuff
Whatever you wanna do think it over good
Cause the change is up to you!

En dat vind ik nou eens een mooi liedje, om op te swingen, om over na te denken en om lekker naar te luisteren.

En Geer, natuurlijk ben ik vanmorgen begonnen met een Bloody Mary, en daarna heb ik nog een fles wijn genomen, en nu zit ik aan de jenever. Zo goed? Je bent vast wel heel eerlijk, maar eerlijk gezegd lijk je mij een heel kinderlijke man die heel hartelijk is, maar van voren niet weet dat hij van achteren ook nog leeft. Kortom, je hebt gewoon geen idee wat je zegt. Vanaf nu beschouw ik je als een grappig kind.

De zon schijnt hier dus hop!, naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Hoi, mag ik alle forumgenoten bedanken! Het is of de dagen dat ik niet drink zich steeds sneller aaneen rijgen! Het begint min of meer een levensstijl te worden. Het is niet meer alles bepalend!!
Alles gaat niet meteen over rozen, maar dat is inherent aan het bestaan. Dat heeft weinig met al of niet drinken van doen! De puinhoop die ik met drank wist te creëren, wil ik niet meer meemaken.

Kaia, jou hoef ik niets uit te leggen. De hindernissen die op het pad komen, zullen ook jou bekent zijn.
Toch flik je het maar! Er begint zelfs dichtersbloed door de aderen te stromen. Bedankt!!
Beste Kaia, zullen we het jaar nu maar vol maken? :D Oké we doen het.

Kaia succes. :heart:

Mensen bedankt!! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, misschien moet je tijdens een avondje forummen iets meer afstand nemen in plaats van gelijk te reageren en overal bovenop te zitten, tussendoor een kopje koffie nemen of even wat anders doen zodat je kan blijven lezen wat er geschreven wordt in plaats van hoe iets geschreven wordt. Eerst lezen, erover nadenken, dan pas schrijven. dat scheelt communicatiestoringen en dan worden de draadjes ook niet zo ontzettend lang.

Je schrijft dat je je zorgen maakt over mensen die wegblijven van het forum maar draadjes zoals gisteren zijn juist de reden voor mensen om weg te blijven want wie heeft nou zin om serieus zijn verhaal te doen als de rest zit te kissebissen. Je mag zijn wie je bent maar probeer ook een beetje volwassener te reageren en daar kunnen bovenstaande tips misschien bij helpen.

en nu moet ik aan de slag, buurtkrantje in elkaar zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P S O O T H E
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P 11 MAANDEN!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P K A I A
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P 11 MAANDEN!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Lang leve het SOKA-Team!

:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:html>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

allereerst jubilarissen Soothe en Kaia, proficiat.
de slingers moeten jullie er maar even bijdenken.
;)

Mijn 1e werknag cq. nacht zit er weer op.
Viel niet echt tegen dus ik ben weer in het werkritme.
Alleen valt het mij na een paar weken afwezigheid op hoeveel
onzin er wordt gemaild binnen ons bedrijf, ik had er maar 600,
de meeste kon ik zo deleten.

Niet echt veel gedaan een beetje bij gepraat met iedereen.
Dus een mooie manier om weer te beginnen.
Eerlijk gezegd ben ik nog steeds een beetje moe van de vakantie, hihihi.
Zou eigenlijk andersom moeten zijn maar ja, het was ook wel veel in 2 weken.
Ik ga nu even mijn foto's downloden kijken hoe ze zijn geworden.
B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve forumgenoten,

ik was net een bericht aan het typen over het gekissebis op het forum.
ondertussen heb ik belangrijk bezoek gekregen en vindt ik dit du niet meer zo belangrijk.

ik ben ondertussen afgesloten van gas en licht en per vandaag is het dus officieel dat ik mijzelf failliet moet laten verklaren.
misschien is het ook wel goed, eindelijk een eind aan de financiele ellende.

op dit moment ben ik bij mijn moeder en zal hier dus een tijdje gaan wonen. de reden dat ik dit even snel wil melden is omdat ik met een biertje in de hand zit.
tijdens het schrijven heb ik snel een slok genomen maar kieper deze nu maar weg want inderdaad het lost niets op.

laatste boodschap voor vandaag;

wees lief voor elkaar en check eerst de indrukken voordat er botweg gereageerd wordt.
met een traan (complete stortbui) ben ik even druk bezig om mijn probleem op te lossen
(biertje ligt in de gootsteen)
knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn moeder is gelukkig van alles op de hoogte met uitzondering van het feit dat ik straks ga vragen of mijn dochter tijdelijk mag intrekken.
zit met zenuwen te wachten op haar.

ik krijg dan ook geen druppel van haar, dat biertje heb ik dan ook zonder medeweten gepikt en weg gekieperd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna die ken ik, ik was vroeger een dweil met stijl ....... :huh:

quote:


Originally posted by:
An

Marjo en Kaia: gloei, gloei, ik voel me zowaar groeien hier. Dank voor de woorden. Ja, ik ben toch wel een 'feestbeest'. In Brabant noemde ze me vroeger een enorme 'dweil', kennen jullie die uitdrukking?


Niet dat ik er trots op ben, maar het is zo'n levensgroot verschil met nu.


Dat grijsvoelen is lastig, maar ik moet daar niet teveel over nadenken.




Kaia en wat een geweldig gedicht naar Soothe toe, haha! We moeten wel weer gaan rijmen en dichten, Sint staat alweer bijna op de stoep.


Trouwens dit jaar weer voor het eerst sinds tijden Sintfeest met een paar kleintjes erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeej Tasseke !!! Knap dat je dat biertje weggegooit hebt !!! Dat zegt echt heel veel, namelijk dat je alcohol de baas bent !!!! Zelfs na het nemen van een slok !!!
Als ik iets voor je kan doen..... ik woon tenslotte om de hoek.....
Sterkte meid, dat had je nou echt niet even verdiend deze pech met gas en licht .......:(:(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman,

dat ben ik op dit moment erg aan het doen!! ik ben niet voor jan *** hier... (sorry voor het grove taalgebruik)

wordt even overspoeld door de gevolgen van alle problemen en ik zit met zenuwen te wachten. foutje van mij ik heb alleen gezegd dat ik thuis ben (bij moeders) en dat ik een probleem heb. waarschijnlijk is dooslief nog uitgebreidt aan het winkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geer,

onwijs lief van je!!

maar hier is niets aan te doen (of je mnoet 30.000 euro ter beschikking hebben) dit is simpelweg het gevolg van drankmisbruik en een depressie.

ik zit al 3 maanden zonder inkomsten dus alles stapelt zich op, misschien is het ook wel goed (even relativeren) misschien komt nu eindelijk eens iedereen in actie. ik ben hier al 3 jaar mee bezig, ik heb ik weet niet afgelopen, allerlei instanties, geschreeuwd om hulp mar ik ben altijd blijven werken en werken en nog eens werken, het vervolg was dat ierdereen mij zo sterk vond en dat ik op de goede weg was.

nu 3 jaar verder, geen werk meer, geen uitkering(alles loopt nog) 12 kilo afgevallen (ben nog een geraamte van 49 kilo met 1.75) een gigantische terugval terwijl het zo goed ging.
die mooie sterke vrouw die alles kon en wist, daar is een schaduw van over gebleven.

maar goed soms moet je echt naar de bodem voordat je weer pieken kan hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja jongens, zit al een tijdje in de schuldsanering maar zonder inkomen wordt iedeeen zenuwachtig.
ben hier al een tijd mee bezig om op te lossen maar werkt niet echt.
ik kon heel simpel weg geen weken meer draaien van 60 uur en dan huishouden, eenzaamheid, pubergedrag etc.

soms doe je meer dan je best en ht helpt niet, schuldsanering, huisarts, brijderstichting, uwv, de gemeente en schuldeisers liggen over elkaar heen te rollen maar ik ben de pineut!!
ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee, ik geef op!!

De ellende althans niet het gevecht met mijzelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...