Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 november


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geer dit is nieuw voor mij dat hij een weekje weg is. Hij werkt nog niet zolang voor dat bedrijf en daarvoor hebben we met zijn 2-en een jaar lopen dik-dakken.

Het klopt dat het de baan is die ik wilde hebben en ik ben er echt aan toe.
Ik heb jarenlang de verkeerde baantjes gehad en daar ook op gereageerd totdat ik tijdens een presentatie Emile Ratelband sprak en een karakteranalyse bij me deed.

Zat compleet fout in de werkeuze die ik deed en hij heeft mijn oogjes geopend. Grappig dat je dat van een wildvreemde moet horen. ( Leuke vent overigens erg warm en menselijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat alles ook goed. Als ik het morgen moeilijk krijg, dan neem ik gelijk refusal in. Ik wil niet drinken. Ook in het weekend niet.

Als ik het goed begrepen heb is het etentje van Geer, Woman en Wing morgen. Heel veel plezier allemaal.

Mieke, gefeliciteerd en veel succes met je baan! Je hebt hem verdiend, je hebt er genoeg moeite voor gedaan.

Ik ga lekker slapen. Het is een goede week geweest zonder alcohol. Teken voor nog zo'n week! :heart:

Welterusten allemaal. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vond ik ook Geer. Zeer irri, maar hij is live echt lief en leuk.
We waren bij een lezing van hem met de presentatie van zijn nieuwe boek.
Een vrij klein gezelschap, ik denk een persoon of 50 en het was heel leuk.
Ik moest naar voren komen omdat ik van die wangetjes heb. ( Enthousiaste, ik geef niet op wangetjes zei hij)


Dat blijft wel bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, van harte, wat goed meid!!!!
Woman, voor jou een emotionele dag maar met een gouden randje!

Ondertussen heb ik een tijd onder de warme douche gestaan en zit nu met mijn pyjamaatje aan met een dikke trui er over, alleen nog er uit voor de hond. Ik stonk naar pens die ik vanavond in porties moest knippen voor de hond (dat is namelijk dus echt niet te snijden) en dan nog met de hand voeren anders slikt ie de hele penslap in 1 keer in. Die stank is moeilijk weg te krijgen maar nu is het weg, mijn stijve nek is weer opgewarmd, mijn gezicht gewassen gescrubd en daarna met ijskoud water nagespoeld. Even mezelf verwennen en vertroetelen

Waarom ga ik niet drinken? dat zat ik net te denken... omdat ik daar niet meer naar terug wil. Het gevoel wat er nu is is niet fijn en drank maakt me dan ongeïnteresseerder en verdoofd dat gevoel wel maar gewoon voelen wat er nu is, is toch beter te verdragen dan de katers die ik had. Mijn katers waren pure zelfvernietiging (het drinken ook hoor) Als ik dronk dan dronk ik zoveel en ging zo lang door dat ik de volgende dag wakker werd met het gevoel dat ik niet meer wilde leven. Zo depressief, vol schaamte en boosheid en gewoon lichamelijk doodziek. 2 dagen ziek na 1 avond drinken. Dat is het me niet meer waard en daar wil ik niet en nooit meer naar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tapas dat is een weloverwogen keuze die je hebt gemaakt.
Kan ik alleen maar bejubelen.
Hartstikke goed en lekker opgefrist. Ga ik mo weer doen vertoetelen.
Lekker zonnebankje, maskertje en dan boodschappen doen want Mr Right komt eten...........of zullen we toch maar uit eten gaan?

Haha zo gaat het bij ond heel vaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uche uche ik heb een berichtje gekregen van Carolien, met haar toestemming zet ik het neer:

Hoi Woman,

Ja ik had het gezien, ik meng me evenmin als jij in discussies, dankjewel dat je zo voor me in de bres sprong.

Maar wat jij dus wél doorhad, snappen ze nog steeds niet.
Mijn posting was niet een reactie op Blacky's afwezigheid op haar eigen verjaardag maar op wat Spud ervoor schreef (ook met alleen maar de beste bedoelingen) dat ze zo zeker wist dat Blacky nooit zou gaan drinken.
Mijn reactie was juist dáárop, wat wij allen leren : zeg nooit nooit.

Ik wees erop dat Blacky ook maar een mens is en het bijzonder zwaar voor haar kiezen had gekregen.
In feite schreef ik op voorhand wat nou iedereen achteraf schrijft.

Een aantal hebben zich laten meeslepen, een aantal hebben m.i. gretig de kans gegrepen om mij een trap in m'n rug te geven.
Terwijl ik eigenlijk alleen nog maar op ADB kom om anderen te steunen.

Zo was ook mijn posting bedoeld, want er is helemaal niks mis tussen Blacky en mij, integendeel juist.
En nee, ik wist niks.
Vraag me niet waarom want dat weet ik niet maar ik voelde ineens het gevaar boven haar hoofdje samenpakken.
Later las ik dat ze in de loop van de dag pillen was gaan slikken, ik wist dat niet.
Maar op de een of andere manier voelde ik iets wat alarmbellen deed rinkelen.

En ik dacht, stel, ja stél..... dan breek ik alvast een lans voor haar, zet de deur op een kier, om het haar minder zwaar te laten vallen mócht zij uitgegleden zijn.
Dat bedoelde ik ook met 'in de nuchtere wereld realiteit onder ogen zien.'
Omdat ook de sterkste kan vallen.

Ik had haar direkt al geschreven en zij had mij al laten weten dat het helemaal niet om mij ging dus dat wist ik allang.
Evengoed schrok ik ook van haar mededeling en nee, ik ben helemaal niet blij dat ik gelijk had.

Maar ik heb hiermee wel de mensen goed leren kennen en ik kom niet wéér gebukt staan om een trap in m'n rug te krijgen.

De 'goeien' bewaar ik in m'n hart.

Dankje voor je lieve PBtje ,het was een les.
Beslist voor mij, en hopelijk ook voor anderen.

Mocht je dit als mijn antwoord op het hele gebeuren, op het forum willen zetten dan heb ik daar geen bezwaar tegen.
Want ik kom niet terug.

Liefs , en hou je taai.
Carolien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Ik wilde toch nog weer eens van me laten horen, het gaat heel goed met me! In het verleden ben ik hier weleens gekwetst, doordat ik lange tenen had. Maar dat gaat nu stukken beter, hoop dat het met jullie allemaal ook heel goed gaat!

Liefs
Quera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
Gefeliciteerd met de overdracht van het huis! :D:musicnote::heart:

Mieke,
Gefeliciteerd met je baan. Ik hoop dat je het er naar zin zult hebben. :D:musicnote::heart:

Marjo,
Durf ik eens iets te zeggen, doe ik het op de verkeerde manier. Hier krijg ik iig tegengas, ook al duurt het even tot het tot mijn botte hersentjes wil doordringen.

Carolien,
Het ga je goed. En je kunt altijd terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...