Spring naar bijdragen

dinsdag 18 november 2008

blacky

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

Hebben jullie daar nog een mening over?

Over het drinken van alcoholvrij bier?

Zou dat toch link kunnen zijn?

Als je alcoholvrij bier gaat drinken verander je niet je gedrag. Mettertijd ga je weer met alcohol drinken. Overigens zit in alcoholvrij bier nog altijd een restje alcohol.
Hetzelfde geldt voor alcoholvrije wijnen, liqueuren en natuurlijk ook de kinderchampagne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fish: mijn eerdere drankloze tijdperk heb ik ook malt gedronken. Ik dronk me er wezenloos aan. Ik kreeg er geen trek van en ging er geen alcohol door drinken.
Je moet dat toch zelf uitvinden. Mij lijkt het wel handig als je dat spul lekker vindt. Ook als je uitgaat of zo. Je gaat lekker joh, daar gaat het om!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fish ben ooit over gestapt naar alcohol vrije ricard , na een poosje zat ik weer aan de gewone richard
ik ken wel mensen die alcoholvrij drinken en geen alcohol drinken oa mijn eigen ma deed dit .
zit daar juist met iemand aan de telefoon , ineens een gerammel in huis , zie ik een pillicht voorbij vliegen oepa den trap op naar boven , boven gestommel was het uiteindelijk den Gipsy die een pillicht aan zijn gat hangen had , ventje zijn hart ging aan 1000 per uur
heb lekker gegeten en ga nu zetel liggen , moet morgen heel vroeg beginnen zal er dus hopelijk op tijd inliggen
dsv:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
marjo

Wat is een pillicht dan?

Is gewoon een zaklamp. En die heb je in alle maten en gewichten. Dus niet een pielig/ielig dingetje met een knoopbatterijtje en een ledje.
't Wordt tijd dat de Nederlanders eens Nederlands gaan leren.

Nog even toevoegen dat een pil een batterij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry mensen maar ik kom niet bij van het lachen :)
marjo pillicht is 17 cm lamg en Gipsy van zijn kop tot aan zijn kontje 27 cm , en neen moet er niet aan denken dat mijn poezen een piercing hebben , hun oogjes zijn al lampjes genoeg in den donker ;)
het ventje is er echt niet goed van , minste geluid zet hij zijn gremlin oortjes recht , dat katerke heeft dus echt leeuwen dingen aan zijn oren
corinne hartelijk dank voor de vertaling :present:
ik ga nu mijn pilleke pakken zal maar schrijven dat dit mijn medicijn is en niet dat jullie denken dat ik een batterij ga inslikken ;)
tijn van harte met je week :present:
marjo thanks voor je lach :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol vrij drinken, ik had van het weekend goulash gemaakt en dat hoort met wijn gewoon. Zit geen alcohol meer in na dat uren stoven maar alleen de smaak al triggert toch een verlangen. Was allemaal wel in de hand te houden maar zeker AV-bier zou ik echt nog niet moeten drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwhaah Corinne zal wel met mijn Friesisme te maken hebben.. :D

Sterkte met Ying, Blacky. Ik ben blij dat ik toch aan het lachen heb gemaakt! ;)

Ik ben gaan sporten nadat ik 4 maanden was gestopt.
Ben het nu na de vakantie weer beter aan het oppakken.
Het is inderdaad erg lekker om op een gezonde manier bezig te zijn.
Wat leuk! Mijn zoon zit/zat (da's nog niet helemaal duidelijk) ook op judo..
Vind het ook altijd prachtig om te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Super tijn, wat goed van je.

Volhouden hoor. Fijn dat het binnen je gezin ook goed gaat. Zo zie je maar weer wat voor ellende alcohol met zich mee brengt.

Ik ben nog maar net op weg. Afkickverschijnselen vallen wel mee, hoewel ik wel wat minder geduldig ben nu.

Ik ga je voorbeeld volgen.

grtz pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
marjo

Ik denk dat niemand zijn toetsenbord meer durft aan te raken..

Al die bacterieën die enge ziektes veroorzaken..

Ik typ altijd met hanschoentjes aan! Jullie ook zeker?

Ik maak mijn toetsenbord regelmatig schoon, de muis ook trouwens. Alles in een moeite door met de piano. Eens per week is het minimum en ik was altijd mijn handen voor ik aan mijn piano of compu ga zitten.
Dat is geen smetvrees, maar vuile toetsen zien er niet uit en het tikt niet lekker weg. Is trouwens een van de eerste dingen die ik op mijn werk gedaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

sorry mensen maar ik kom niet bij van het lachen
:)

marjo pillicht is 17 cm lamg en Gipsy van zijn kop tot aan zijn kontje 27 cm , en neen moet er niet aan denken dat mijn poezen een piercing hebben , hun oogjes zijn al lampjes genoeg in den donker
;)

het ventje is er echt niet goed van , minste geluid zet hij zijn gremlin oortjes recht , dat katerke heeft dus echt leeuwen dingen aan zijn oren

corinne hartelijk dank voor de vertaling
:present:

ik ga nu mijn pilleke pakken zal maar schrijven dat dit mijn medicijn is en niet dat jullie denken dat ik een batterij ga inslikken
;)

tijn van harte met je week

marjo thanks voor je lach

Toen ik mijn schoonvader leerde kennen was hij al flink aan het dementeren en placht idd de batterijtjes van zijn gehoorapparaat in zijn mond te steken. Vandaar dat ik dus in een deuk ga met je verklaring dat in dit geval je pilletje een medicijn is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...