PEM Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hallo allemaal,Erg drukke vrije dag gehad vandaag. En een moeilijke dag. Ik had een ontzettend pest humeur en net zoals bij Scholeke een klein manneke dat absoluut wilde meewerken. Wel heb ik mijn bergen met was weg gekregen, daar was ik blij om, behalve dat ik 13 sokken over had, maar geen enkel, maar dan ook geen enkel paar kon maken. Wat had ik daar de pest in zeg. Nu kan ik er inmiddels weer om lachen, want mijn pesthumeur is aan het afnemen.Op zich is de drang naar de drank goed gegaan, maar mijn humeur die was dramatisch, zo erg dat ik zelf niet de moed had om ff een berichtje te posten.Maar goed ondanks alle ellendige gevoelens vandaag toch wel weer als droog genoteerd staan. Best wel trots op. Een paar dagen geleden zou ik toch echt wel wat gedroken hebben. Weer een dagje winst. Ik lees bij de meesten dat de een beter humeur krijgen, bij mij lijkt het ff andersom. Of ik had gewoon een bad-day. Zo ik ga nu weer ff weg, ff mijn dochter ophalen van de sport. Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, helaas nog niet de moed daarvoor kunnen vinden.lieve groetjes voor jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Antonia: gelukkig knap je weer een beetje op. Ja geduld moet je hebben.Ik heb morgen nog een hele hele lange . En dan een echt Vrij weekeinde.Tijn eet smakelijk, je komt wel gezellig binnen wandelen hoor. Leuk.Bianca: ja wat een openbaring he? zomaar op reis kunnen zonder die rot paniek aanvallen. Ik had er op een gegeven moment zo'n last van dat ik echt niks meer durfde. Ik kan het me nu niet meer voorstellen.Pippi: hehe, balen voor je. Het zat er wel aan te komen heb ik het idee. Nou kom op, geef jezelf een schop onder je kont en hoppateeee..... Maar toch begrijp ik je dan niet helemaal omdat je jezelf toch wel af en toe wat toestaat. Ik neem aan dat dit niet echt de bedoeling was? Hoe oude gewoontes toch telkens de kop opsteken. Ik probeer waakzaam te zijn, maar het gluurt toch telkens om het hoekje.Ja PEM balen hoort bij het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hoi allemaal,Ik lees dat ik word gefeliciteerd, waarmee weet ik niet zo goed.Ben het afgelopen jaar toch wel een keer of 4 gaan drinken.Dus helemaal op zijn plaats vind ik het niet.Wel lief dat jullie weten dat ik mijn uiterste best doe om die jww uit mijn leven te bannen.Verder heb ik vandaag een prettige gad gehad.Vanmorgen in de auto naar het Amsterdamse bos gereden en 2 uur gelopen.Daarna mijn pa opgehaald, hij wilde wat winkelen en voor een feest a.s zaterdag een nieuw kostuum kopen.Dus met hem een vreselijk gezellige middag gehad, helemaal in het nieuw gestoken en daarna samen lekker een late lunch.Toen ging ik nog even wat booschappen doen en kwam een oude schoolvriendin tegen.Op het winkelcentrum hier in de buurt is een bankje tegen over de AH.Daar zitten meestal de alcies, nu wij, hahahaha.Kortom ik ben tevreden, heb lang niet zo'n fijne dag gehad.En ik merk dat de buitenlucht mij goed doet.Morgen weer een fikse wandeling en daar kan ik dan weer blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Tina: laat ik je dan ook even feliciteren ..... met deze geweldige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Albertina, een voor je uiterste best doen. Nu meer dan je uiterste best. Grapje hoor! Lopen is goed Albertina. Ik kwam in het Amsterdamse bos vaak een loopgroep tegen. Allemaal depessieven, en ik zie het niet zitten types! Ze hadden een leider, deze propageerde het joggen als zijnde heilzaam.Dan wordt er endorfinen aangemaakt. Een vreugde stofje. Albertina, je wordt weer een blij mens.Dan is geen huis je te hoog!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ben je toen niet mee gaan lopen Soothe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Bam Bam, je trekt de woorden uit m'n mond. Ik loop ook niet over van blijheid de laatste tijd.Het jaar knokken begint een beetje op te breken. Daarvoor een jaar die schulden rommel.Maar ik ga niet drinken hoor. Don't worry! Geen haar op m'n hoofd!Je had me mee horen te nemen, een weekje er uit. Dag Bammetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Sorry Soothe. Het was alleen voor zussen. Zelfs zus 4 moest haar zeehondje thuislaten. Maar ik hou het in beraad.Maar ff serieus, is dat lopen nix voor je. Of iets anders wat de zinnen zou kunnen verzetten. Thuis is ook maar zo thuis elke dag. Toch? En voor mij werkt afleiding goed.Albertje, je klinkt weer wat beter. Goed gedaan hoor dat ziek melden. Soms is het gewoon ff klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Bam Bam, ik loop erg veel met de hond, en geenl*llige stukjes! En zo'n drie uur aan de piano!Nu ben ik met een Tango bezig. Dat is flitsend!! Moeilijk ritme, word ik steeds door Anna gecorrigeerd,dat ik door de wisselingen rechts de linkerhand uit de maat laat lopen. Dan m'n huisje. Bezig typetje!! Aanp- Vouten, beetje moe. ik ga nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Zojuist enorme ruzie gehad met een buurman 4 huizen verderop.Hij zet zn kliko precies recht voor mijn voordeur. Nou weet ik wel dat er verzamelplaatsen zijn, maar dat zal toch niet recht voor mijn voor deur zijn. Nou heeft ie em een halve meter opgeschoven. Ik had aangebeld en heel vriendelijk gevraagd of de kliko misschien een stukje verder zou kunnen staan. Krijgt hij toch een grote mond van hier tot Tokio zeg he pfoeh. Nou dat moet je bij mij niet doen, want ik heb een hele hele hele hele grote mond als je er om vraagt.bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Voor Máxima, maar dat begreep je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Woman, stond dat ding in de weg dan? Bij ons staan er elke week wel zes voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Blijven oefenen dan maar.God, mezelf net tranen met tuiten gelachen om dat filmpje van Sinterklaas, dat die bejaarden die pepernoten niet op kunnen pakken. En die 2 maar lachen, hilarisch.Pippi, wat zou je van ons/mij/forum willen. Je vraagt je af waarom je verteld dat je gedronken hebt. Weet je dat echt niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Uitslover:)An, had je de centimetermaat erbij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Wow Woman, wat een blaaskaak, en dat tegen een vrouw. Ik kom wel met een zooitje ongeregeld naar het Zaanse!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Vrijdag ga ik naar de kapper. Denken jullie misschien, nou dat is gewoon.Ja dat is ook gewoon, maar voor het eerst van mijn leven de afspraak de vorige keer al gemaakt.Voorheen maakte ik pas een afspraak als ik zeker wist dat niemand me nodig had.Nu had ik voor het eerst zoiets van 'ze zoeken het allemaal maar uit'.... BITCH toch.En dan laat ik ook alles doen wat een kapper maar kan doen, dus wel een paar uurtjes zoet.Wat een verwennerij. Elke keer als het moeilijk wordt dan denk ik maar aan de kapper.Tja, als je haar maar goed zit, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Bambam: je bedoelt Woman denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Goed idee An, dat haalt je een beetje op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ja An, was weer es te snel. Waarom ben jij nou een bitch als je naar de kapper gaat? Of snap ik dat nou nie goe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ja ik vind het gewoon vervelend dat ie precies voor mn deur moet staan. Dus ik vroeg heel vriendelijk of ie een stukje verderop kan staan. En meteen een grote mond, nou ja zeg, belachelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 BamBam: tja aparte story, maar ik ben de laatste tijd echt een bitch geworden, maar Pippi had er een positieve vertaling voor. Ben ik ff vergeten.Ik moet eraan wennen dat ik gewoon ns dingen voor mezelf doe. Voelt erg luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hallo allemaal.Net weer even een bericht naar mijn behandelaar gestuurd en kom nu even hier snuffelen.An, geniet lekker van die kapper, ik heb ook moeten leren dingen voor mezelf te doen en als je dat eenmaal onder de knie hebt is dat zoooo lekker!Woman,Dat was dus een buurman met een kort lontje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hehe.. Eten gekookt. Kon het nog net opeten...Pip, slapen is even belangrijker lijkt me...Ga nou es voor die nul! Kun je altijd nog daarnaEen keus maken..Zo, die fysio-meneer heeft mij lelijk te pakken gehad. Auw!Hij krijgt morgen de wind van voren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Stolli, da's stoere GeenStijl-praat man... hoort hier niet thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 hallo daar ben ik ook weer.mijn activiteitenplan uitgevoerd en net heerlijk getennist. Ik heb even lekker staan meppen.De anderen vonden me in vorm vandaag, tja sommige dingen gaan nuchter of zonder kater toch beter.kortom toenstraks voelde ik me leeg maar nu is mijn hoofd lekker leeg.Dus ik denk dat ik er wel weer tegen kanzal even teruglezentot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden