Spring naar bijdragen

maandag 24 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Ferry,
Hoi. Het zou kunnen dat die 'knoop' in je maag iets anders is dan iets dat nog 2 dagen na een craving doorzet. Misschien moet je daar maar eens mee naar de huisarts.

Blacky,
Niet meteen aan het ergste denken. Gezien je toch naar de dokter moet van je psych, kun je het meteen even aankaarten.

An,
Je bent een kei.

Trees, Slofje, Houtje, ik mis jullie. Stientje, ik lees nog steeds.

Iedereen,
Een heel fijne avond. Na koor kom ik ws nog wel langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne: nou ja, kei :D kei-hard.
Ga vanavond vroeg slapen, derde avond zonder slaappillen.
Dat voelt beter s'morgens.
Nu nog van de pammetjes af. Moet ik even over nadenken. Nu direct of nog even wachten?
Ik neem ze alleen nog s'avonds.

Blacky; ja zó'n bobbel heb ik nu twee keer gehad onder mijn oksel en dan na het scheren.
Eerst wist ik dat ook niet, maar na de tweede keer wel dus. Vooral pijnlijk op een gegeven moment.
Voordat ik eens naar een dokter ga, niet verstandig dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Corinne,

Bedankt voor je bezorgdheid. Maar ik weet zeker, dat het stress is, omdat het vrijdag begon, toen ik trek kreeg. En waarom ik trek kreeg weet ik en omdat ik daar nog onzeker over ben, heb ik nog stress. En als ik stress heb, duurt dat meestal wel een poosje, voordat ik het los kan laten. Vandaar.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zal november wel drankvrij lukken. Maar voor december moet ik me toch beter motiveren hoor.
Maar buiten de gewone feestelijkheden hebben we hier nog een heel aantal verjaardagen.
Vorig jaar is het me niet gelukt en ben toen direct na kerst weer gestopt.
Daar zou ik dus van geleerd moeten hebben.
Want doordat ik na kerst stopte had ik grote problemen met oudjaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent me net voor Ferry. Ik kan me voorstellen dat je
stress hebt. Het is zoals je zegt, nog niet eerder op zo'n
heftige manier en lang geleden, dat je trek had.
Dat gevoel heeft je misschien doen opschrikken, je had het niet meer
verwacht. Een gevoel van onmacht. Ik denk ook dat ik het onder
controle heb. Ik zou me naar schrikken. Sterkte, ik hoop dat je wat
ontspanning kunt vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: tijdens de feestdagen komt er drank in huis, maar dat zie ik niet als zo'n bedreiging.
Het is een soort besluiteloosheid die in me vecht. Zo van: 'ach de feestdagen en zo ... ' ... 'niet teveel'.
Ik schrijf het expres op, omdat ik weet dat ik mezelf voor de gek hou en dat ik WEET dat het uiteindelijk uit de hand zal lopen. Ik zal een kater hebben en weer moeten strijden om te stoppen.
Dus het antwoord moet duidelijk zijn.
Ja Marjo: helpende gedachten heb ik nodig. Lekker genieten kan absoluut zonder drank. Dat heb ik de laatste tijd wel weer ontdekt. Ik mis het absoluut niet, dat ervaar ik als een geschenk.
Het gevoel van 'ik hoef niet' kwam plots, ineens was die zucht weg. Dat geeft ook een stuk vertrouwen.
Maar ik ben nog steeds zo wiebelig. Alsof ik net begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk jullie reacties. Ik ben wel bang dat ik de komende tijd nog wel vaker aan kom 'twijfelen', maar zolang ik schrijf drink ik niet en ben ik veilig.
Kirky, ja ik denk wel dat ik inmiddels sterk ben. En ik ben niet be be latafeld..... haha.
Ik zet het weer uit mijn hoofd. pfff... weer rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is ook een goeie, december is net als maart.

Wel grappig dat wegen van jou Marjo. Als ik begin met wegen dan sta ik er ook zeker twee keer per dag op. Ik sta er dus nooit meer op , de laatste keer kan ik me niet herinneren.
Ik heb nu een soort 'weegschalenvrees'. Heel raar hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ferry , niet teveel piekeren , ook al lees wie het schrijft .
op een of andere manier ben ik wel blij dat jij hier eerlijk in bent , dat je na x jaar zomaar ineens zin kan krijgen , want soms voelde ik mij al een vreemd iemand .
mensen ik ging een 1/2 uurke liggen , nou ja ben juist wakker , heeft mij goed gedaan en wil eigenlijk zeggen dat ik niet echt met bobbeltje bezig ben in gedachten , laat komen wat er zal komen niet op voorhand scenarios schrijven .-
margo lijkt mij een toffe sport welke jij doet , op ...........af .............op .......af .........op ..........af van de weegschaal ;);
an soms ben ik ook al bezig met de feestdagen , neen in mijn geval niet of ik wel zal drinken of niet , maar andere zaken, nu het beste is het op zijn beloop te laten , tegen dan heb jij mischien absoluut geen behoefte om te drinken heb dit ook ooit gehad ivm een datum
zo ga eens kijken wat ik tussen mijn tandjes ga steken , maar heb eigenlijk niet honger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: precies, zoals jij denkt, creeer je ook rust in je hoofd. Ik moet en wil gewoon duidelijker voor mezelf zijn. Ik krijg hier achter mijn computer rode wangen van. (dus schijnbaar een eerlijke emotie), maar bij deze 'ik drink niet in december' en ik ga het nu in mijn hoofd PROBEREN af te sluiten.
Ik stop er gewoon over.

Blacky: wel goed eten lieve meid!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, sinds vandaag heb ik de week zo'n beetje ingedeeld. 2 Dagdelen personenvervoer..1 dagdeel gastheer bij de boei...1 dagdeel op schildercursus :o en nog 1 dagdeel naar de boerderij. Lijkt me een goed plan, heb ik elke dag wat :) en blijft er een gedeelte van de dag over.
Heb er even de tijd voor genomen om tot een beslissing te komen, want hardlopers zijn nou eenmaal doodlopers ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...