Spring naar bijdragen

maandag 24 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wingchun , hadden ze mij in 2005 gezegt dat ik vandaag al meer dagen niet als wel gedronken zou hebben ik had hun voor gek verklaard , het is niet altijd makkelijk en moeilijke dagen zullen er nog komen , maar zoals de meeste hier schrijven hoe langer je het volhoudt hoe beter het je zal lukken , de kracht moet hoofdzakkelijk uit je eigen komen , met hier en daar een beetje steun
ach en wc als je naar la douce france vertrekt .......... ik wil wel mee hoor , ja ook naar dat boedhisme centra
ga er voor met vallen en opstaan maar ga ervoor :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun


Maar de rust die ik ervaar richting alcohol sinds ik weet hoe het werkt, zou ik op zich ook wel willen ervaren ten opzichte van de rest van mijn leven.



Je bent toch niet op zoek naar een kant en klaar antwoord voor
je leven? Dat moet je ervaren. Lieslaarzen aan Wing, en baggeren!
Je komt vast weer uit op een hele mooie plek, waar je weer een andere
kijk op je leven krijgt! En kunt genieten van het nieuwe uitzicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Wing.
Ik doe mee.
Maar nu even niet..

Ik pak mijn boek, en ga niet te laat naar bed.
Mijn dag was een beetje hopeloos, al was de start wel goed.
En dat neem ik mezelf wel een beetje kwalijk..
De batterij is alweer leeg. Het gaat te snel.

Het kan verkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad wat is het hier rustig zeg ............zal ik groot lawaai mijnen mond eens open doen ;)
pipke laat mij hier nu niet in spanning zitten he , wat heb jij vandaag anders gedaan als gisteren , ook al gisteren bestaat niet en morgen is mysterie
ik zal er niet lang meer uit zijn val in slaap waar ik zit sta of ga , dus slapen gaat blacky ..........en als ik dan in bed lig kan ik de slaap niet vatten :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ondanks het late tijdstip wil ik toch laten weten dat het me vandaag goed is vergaan. De momenten van zal ik een jeweetwel halen flitsen met name tijdens het boodschappen doen toch wel door mijn hoofd. Als ik eenmaal thuis ben, dan is het over en heb ik er geen last meer van.

Thuissituatie is niet echt denderend. Praten met mijn partner lukt niet echt. Loopt gewoon vast. Wordt nog steeds veroordeel op het feit dat ik vorige week betrapt ben op het toch drinken. Ik vind dat erg moeilijk, soms vraag ik me af, blijf ik nou me hele leven veroordeeld. Ik moet zeggen dat ik hierdoor veel aan het schrijven en denken raak. Met name over me zelf. Hoe voel ik me en waarom. Antwoorden vind ik helaas nog niet echt, maar ik schrijf alle gevoelens wel op. Wie weet op een later tijdstip kan ik er wat mee.

Ten aanzien van de jeweetwel, heb ik net zooals Scholeke het gevoel, "nooit meer drinken" als dat maar goed gaat.

Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo en goeden avond allemaal,

Ik ben terug in mijn huisje. Snel de CV weer op 20 graden gezet. Dat had dochter bij thuiskomst niet gedaan. Ben benieuwd wanneer man thuis komt.

Ik heb iig genoeg gezongen vandaag.


Pippi,
Ik las je bericht over het ter beschikking stellen van ruimte in je huis voor zijn spullen. Al eens aan gedacht om hem daarvoor een flinke vergoeding te vragen? Doen, hoor. Informeer wel eerst bij een commerciële opslag zodat je een prijsindicatie hebt en zorg dat hij zelf zorgt voor de verzekering van die spullen.

Albertina,
Leiding geven kan ik, maar het is niet mijn ding en ik heb besloten dat ik geen leidinggevende functie meer wil. Hoewel, ik zou wel graag les gaan geven. Misschien moet ik maar eens gaan kijken wat daarvoor de voorwaarden zijn. Een hele opleiding lijkt mij een beetje te veel van het goede op mijn leeftijd, maar misschien kan ik wel iets als zij-instromer. Een secretarieel/administratieve functie wil ik eigenlijk ook niet meer.
Met verkennen is niks mis en ik heb bij het uwv al aangegeven dat ik mijzelf niet meer in staat acht om terug in een stressvolle functie te werken. Toen ik dat eenmaal hardop had uitgesproken, zag ik het niet meer als een nederlaag of een mislukken. Ik heb altijd (te) hard gewerkt en was goed in mijn werk. Die energie heb ik gewoon niet meer en ik accepteer het eindelijk.

An,
Jij bent ook gigantische gegroeid.
Verjaardagen, feestdagen, etentjes? Wat wilt u drinken? Water, Bitter Lemon, Tonic graag!
Straks met oud en nieuw: water.
En altijd als een van de eersten bestellen! Dan heb je nog een goede invloed op de tafel/feestgenoten.

Pino,
Goed op weg en welkom hier.

Blacky,
Een echte bezige bij.

Kirky,
Je gaat voor het eerst met de trein op een dag waarvoor voor allerlei vertragingen en files is gewaarschuwd. Over het algemeen gaat het best met de trein, hoor. En je regent niet nat en onderweg kun je je mp3 luisteren of een boek lezen.

Marjo,
Voor het poepen en/of plassen ben je zwaarder dan erna. Voor het eten ben je lichter dan vlak na het eten. Kies een vast tijdstip om je te wegen. Om 11 uur 's morgens en 2 uur na het ontbijt. En het is beter voor je gewichtelijk zelfvertrouwen om je maar 1 keer in de week te wegen. Zorg er bovendien voor dat je je altijd op dezelfde plek weegt. Kijk ook even naar de barometer voor de luchtdruk.
Weet je nog bij het wegen van je baby's? Hoeveel schommelde dat niet op een dag. Bij de tweede heb ik dat om-de-haverklap-wegen laten zitten.
Ik moet wel bekennen dat ik met een maand van veel taarten, gebak, blokjes kaas, chips, ... wel 4 kg ben aangekomen. Nu is die tijd voorbij en zal mijn gewicht automatisch afnemen.

Tijn,
Ook welkom.

Wingchun,
Het is een hele afweging die je moet maken.
Maar bedenk dat je leven niet te plannen is zoals je de tafel dekt.
Laat je verrassen door het leven.

Eva,
Je stopt toch voor jezelf. Tenminste ik ben voor mezelf gestopt, anders was het niet gelukt. Toch was het ook moeilijk, maar ben nog altijd blij met mijn herwonnen nuchterheid.

Geer,
Goed dat het beter gaat met je mams.

PEM,
Gewoon lekker niet drinken, omdat jij dat niet wilt. En bedenk wel dat je je partner al meerdere keren beloofd heb te stoppen of minder te gaan drinken. Mijn partner heeft er ook tijd voor nodig gehad om eindelijk weer vertrouwen te gaan stellen in mij. Alcoholisme is een gezinsziekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tnx Geer,

Ik heb dat inmiddels ook van je aangenomen hoor. Vandaag laat ik de eerste staan, maar soms denk ik stiekem toch verder. Feestdagen, oudjaar enzo. En dan komt de gedachte nooit meer best wel op.

Tjsa thuis situatie is ook balen. Ik hoop dat het tzt toch wat beter gaat worden. Ik heb voor mezelf wel op de rit dat ik eerst mijn drankprobleem wil bevechten en proberen te achterhalen waar dat vandaan komt. Over 2 weken heb ik bij de Brijder een afspraak. Daarna zie ik het vervolg wel. Ik vind erg demotiverend dat er thuis zo weinig gevraagd wordt hoe het me vergaat. Soms is dat steuntje in de rug wel lekker. shit de tranen biggelen me nu over de wangen. Maar voelt toch wel lekker. :)
pem

Een huilbui, had ik ff nodig denk ik. Laatste dagen erg stoer gehouden vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wingchun ik verschiet mij hier een bult door je icoontje ;)
bedanky dat je dat schrijft ivm soltando ama-duras want er stond een fout in , maar wil zeggen kettingen loslaten .
corinne deze bezige bij heeft vanavond niet veel meer gedaan als gelegen , ach ja wel de afwas gedaan
geer fijn dat het beter is met je mams
geraak weer mijn bedde niet in , ben aan het kijken naar zone stad
tot later misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pipeloi!

Boek uit. Einde voorspelbaar.
Stom boek. :D

Ik ben zelf al zover als ik nooit dacht te zijn,
alleen snapt de rest er niks van. Maar dat hindert niet.
Ieder zijn ding. Ik heb een groot hart..
En veel slaap! Weer vacuüm.

Pip, ik ben blij dat je blij met me bent!
Ik ook met jou :heart:
Nou, vertel vertel! De administratie én...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm, zit te worstelen met mijn dagboekje. Het is raar maar hoe later op de avond hoe minder trek ik heb; weer een dag voorbij. Maar ja een mens moet ook slapen, dus dat ga ik maar doen of waarschijnlijk meer proberen. Mja leefritme is goed voor me dus hoplakee in het bed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...