Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Wing ik werk in een vrouwen cultuur.
Vriendinnetjes en bij de leidinggevende thuis komen.
Dat soort dingen.
Ik ben met name in het begin vrij gesloten en ik ben bang dat ik haar meerdere had kunnen zijn.

PFFFFFFFFFFFFFFFFF vrouwen........sorry, het is meestal een ramp en ik ben er ook 1tje maar anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Prettig om te horen dat je lekker in je vel zit.
Het is echter voor mij momenteel heel moeilijk om te peilen wat jij wilt.
Gisteren of eergisteren zei je nog om volledig voor de nullijn te gaan.
Vandaag vraag je om complimenten, omdat je lekker in je vel zit.
Je geeft ook aan dat je nu weer af en toe wilt drinken en dat je rem het weer doet.
Daardoor weet ik echt niet meer hoe ik op jouw berichten kan reageren.

Pippi,
Op een bepaald moment krijgen sommige mensen een soort van CAN-aanval.
Ik denk dat het gewoon bij de verschillende fases van het stoppen met drinken hoort.
Gestopte verstokte rokers reageren ook zo fel.
Laat het gewoon van je afglijden. Dat is moeilijk, zeg mij wat :$ . Ik laat me er ook door op de kast jagen. :wacko:

Mieke,
Misschien bedoelen ze die opmerking (op je werk) anders. De griep-/zware verkoudhedenperiode is begonnen en daar is niemand blij mee.

Kohtje,
Je bent over bijna 10 berichten aan het vertellen dat je wat wou vertellen en dat je dat kwijtgeraakt bent door op een verkeerde knop te drukken. Ondertussen had je het al opnieuw kunnen typen.....
Nu weet ik nog niet wat je wou zeggen en voor mij is het bedtijd i.h.k.v. de struktuur (dat is moeilijk).

Slaap lekker iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet meer goed wat ik nou wel en wat ik nou niet kan zeggen hier... Misschien is dit wel een tijdstip om dit gehele forum vaarwel te zeggen... hhaahaaahhhhhaaaaaaaa... ik ben ook maar een mens, en tot nu toe nog niks nie veel beter dan jullie allemaal...

Nee, ik trek me zo nu en dan even helemaal terug.. maar zo nu en dan volg ik het forum toch wel... ook al snap ik er geen jottah meer van... toch blijf ik af en toe meelezen, en dan denk ik vaak: wat een gewauwel... wat een geklets, wat een geniks.... Tja, dat neigt naar hoogmoed. ik realiseer me tegelijkertijd dat een verslaving niet zomaar is overwonnen,, en dat er vele invalshoeken zijn om je tot je verslaving en herstel door te dringen.... als je eenmaal doordrongen bent: Hoe ga ik dit in het voordeel van mijn leven ombuigen??

Want dit is een feit.: we zijn verslaafden geworden, maar nog niet dood.. Tot onze dood hebben we dus de mogelijkheid om onze bewustwording van onze verslaving te gebruiken om nog iets van ons leven te maken.....

Onder ons: ik ben nu kunstschilder zonder de illusie beroemd te worden,.... ik benadruk het NU, zonder de beloning in het later na te jagen..Ik schilder NU, en het resultaat maakt me echt helemaal niks niet no way uit.... Dat is mijn taak: schilder, schilder, schilder....no time, no waste....

Leven is leven... laat je drijven op geluksgevoelens, ga af en toe kopje onder... ok, hoort erbij.. maar blijf drijven. Uiteindelijk zijn we allemaal winnaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...