Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november


Gast

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Ik voel dat het vandaag een dag is om sombere buien te laten verdwijnen en wat een goed middel is om op te staan is het dansje! :D
Spuds lijf liedt! :D

dat mist wat actie dus:
Hahahaha, tijd voor wat ochtend gymastiek en voor degenen die niet wakker kunnen worden
HYPER! Hyper hyper

Dan gaan we nog effe beseffen dat we maar ene keer leven en laten de stralen over ons gaan:


Je leeft maar 1x ;) :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:;)

Tja als op dit moment tenminste niemand effe een glimlach op zijn of haar gezicht heeft dan geef ik het op hoor! :D

Een hele fijne en waardevolle dag vandaag. ;):rose::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een goeden morgen spud & adb,ers,
waaauuw dat is pas wakker worden , bedoel met cancion nr tres :-))
ik was eerste keer wakker om 03:30 maar dat vondt ik toch wel een beetje heel vroeg , dus terug beddeke ingedoken met misty in mijn handen , ze blijft maar klein dat poesje maar ik vindt het wel leuk.
gisteren mooi draadje , een draadje met geschreven zaken ivm adb , ieder zijn /haar manier door geven daar leer ik van .
zo ik laat vandaag die eerste staan .......... en jullie ??
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whoooohhhh, goedemorgen allemaal,

ik stond al zeer krachtig naast mijn bedje maar na dit gehyper......... ik weet het zeker|!!
vandaag gaat een dag worden waar er spijkers met koppen geslagen gaat worden. B)

ben gister een beetje in elkaar gestort, gelukkig waren mijn ouders aanwezig dus mondde het rottige gevoel niet uit in een debacle.
ik ben tig weken verder en nog steeds wordt er financieel niets geregeld, iedereen verschuilt zich achter de ander en ondertussen gebeurd er niets.
heb de hele nacht lopen hyperen :D maar dat heeft wel een actieplan opgeleverd!

eigenlijk makkelijk hé? de keuze om in elkaar te zakken of de keuze om iedereen maar eventjes aan te spreken en het actieplan uit te voeren.
ok ik klink een beetje wazig en strijdlustig maar ik heb het gevoel dat als ik ga afwachten dat ik langzaam maar zeker verder wegzak! dus ben ik mijzelf aan het oppeppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik word oud, wordt het liefste wakker met het eerste liedje waar de tuttigheid van afdruipt ;),
tja rustig aan he, manjana! Als ik de dag al hyperend begin wordt het niks meer vandaag

oef ik heb het idee dat ik midden in de nacht mijn bed uit kom, was even vergeten dat de afgelopen weken het natuurlijk steeds later licht is geworden

Tasseke, goed zo, zelf de regie in handen houden en ze achter de broek zitten. Ik heb veel bewondering voor hoe je het aanpakt, ik weet nog dat ik mijn dagbehandeling begon en dat ik in die tijd van voren niet meer wist wat ik van achteren deed. Langzaamaan al mijn overlevingsmechanismen verliezen en me totaal afhankelijk voelen, ik wist toen echt niet meer wat bij mij hoorde en wat bij een ander hoorde. Gelukkig werk je in de dagbehandeling ook weer naar de opbouw toe en leer je jezelf pas echt kennen, hoe pijnlijk ook! Fijn dat je ouders je gisteren op konden vangen!

Tina succes met uitzieken!
Spud spetter niet zo!! hihi daar kan ik zo midden in de nacht niet zo goed tegen. Ik geloof niet dat ik een ochtendmens ben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha tapas,

bedankt voor je bemoedigende woorden! zelf heb ik niet echt het gevoel dat ik het goed doe, ik blijf een beetje hangen in mijn kwaadheid-overlevingsmechanisme.
komt denk ik ook wel een beetje dat er niets geregeld is. heb dan ook niet het gevoel dat ik voor 100% voor de therapie kan gaan omdat er nog zoveel andere dingen liggen.
niet echt handig voor een cotrolefreak! :D

maar nu hyper ik even de douche onderdoor! spudderdespud is zeker terug naar bed gehyperd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uhh, ik was nog niet klaar, pc heeft kuren (is gloedje nieuw en de mcafee ligt dwars)
Hier alles goed. Sta sinds 3 weken droog en het gaat met de dag beter. Was ik vorige week nog bijna 24 uur per dag bezig met niet drinken, er zijn nu steeds meer momenten dat ik er niet aan denk. De stilte in mij is weg (ik heb verder gelukkig geen problemen, heb vorig jaar de dingen die er waren al met een psycholoog uitgevogeld). Ik dronk ook niet (meer) om problemen te vergeten maar uit gewoonte en had een waardeloze rem. Ondanks dat ik hier niet zoveel van me laat horen heb ik wel veel steun aan al jullie verhalen. Ik heb helaas alleen geen tijd om dagelijks de draadjes te lezen (en te volgen).
Allemaal een fijne dag en succes in jullie strijd :present:
En nu maar weer even aandacht voor de pup.

Groetjes,
Weegschaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Albertien, je hebt me dus aangestoken, ik zit ziek thuis.
Ik kwam beneden om me ziek te melden, ondertussen ff mail checken: HELP internet doet het niet!
Toen voelde ik wel enigzins paniek opkomen. Mijn lifeline op dit moment.
Ben ik de hele dag thuis, kan ik niet spuien, niet lezen...
Afgereageerd op de cats (beetje maar hoor), ze hadden ook nog met veel lawaai een stapel CD's omgegooid, net toen ik belde. Mijn leidinggevende zal wel gedacht hebben...dat ik aan het party-en (?)was.
Maar goed, na enig geknutsel de PC toch weer op gang gekregen.
De adrenaline gutst dus weer door mijn lijf.
lana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

We zijn hier allemaal lekker schoon en fruitig. Net voor dat ik de kids naar school ga brengen toch even een berichtje posten.

Spud: oeffff wat een spetterend begin. Maar het is je gelukt ik zat lachend achter de pc. Goed begin.

Albertina: beterschap en ziek maar flink uit dat is het beste.

Net als blacky vond ik het draadje van gisteren een erg mooi draadje. Erg leerzaam, maar bovenal ieders gevecht.

Tasseke: je bent erg goed bezig. Hou vol. Frustrerend is dat het dat verschuilen, maar ga niet bij de pakken neer zitten, je ben al op de goede weg en one step at a time. Ik herken het wel je hebt a gezegd en dan wil je nu graag snel naar b.

Nou verder ga ik een mooie dag tegemoet. Ga met de kids naar sinterklaas. De kids zijn er helemaal hieperdepiep van daar had ik spud niet voor nodig :)

Ik laat vandaag de eerste staan, gaan jullie met me mee? Voor de degenen die minderen, 1 glaasje minder dan gisteren?

Liefs Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geer goedemorgen,

ik zet net te bedenken dat er maar weinig mensen van sado machochisme houden, terwijl dat het wel is wat wij alcoholisten doen, onszelf martelen en pijnigen. constant de vraag in het hoofd wel of niet, spijt hebben bij wel en een gevoel van gemis houden bij nee.

goed besluit om vandaag wederom de eerste te laten staan! dat maakt de strijd alleen maar makkelijker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ups en downs geer,

maar het idd een heerlijk gevoel, niet drinken, fit voelen, waardering voor jezelf hebben en dat is iedereen het waard!

ik herken het gevoel zo goed, 8 maanden geen druppel gedronken en wat voelde ik me goed, sterk en bovenal behoorlijk trtos op mijzelf dat ik het toch maar flikte.
ik heb nu wel geleerd dat je ook weer hard kan vallen en dat het verdomd moeilijk is om de draad weer op te pakken. al met al mag ik niet klagen, ik heb sinds september nog maar 4 x een uitglijder gehad (de zweep dus).
us ik blijf het negatieve omdraaien naar het positieve de afgelopen maanden heb ik wel 90x de kans gehad om uit te glijden, dus 4 van de 90 vindt ik een schouderklopje waard :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Soothe en Kaia, goed geslapen na 1 jaar nuchter? Op naar het 2e jaar!
Ik laat de 1e vandaag weer staan en voeg me bij de woorden van Geer; minderen is ook voor mij geen optie. Vaak geprobeerd, lukte niet. Dus stoppen en vooral ervanafblijven.
Tasseke, ook ik heb wel terugvallengehad, maar zoals jij het schrijft had ik het nog niet bekeken. Had idd veel vaker kunnen gebeuren, dus dat schouderklopje heb je verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je orleando,

dat ik daar prettig jaloers van kan worden? ik heb vanaf mijn 15e gewerkt en gedronken, beide vindt ik niet meer leuk maar heb nooit iets anders gedaan.

ik heb nooit hobby's gehad of dingen gedaan puur voor de fun, had er geen tijd voor en geen belangstelling.
ik moest vorige week op therapie iets creatiefs doen, ik heb 1,5 uur naar die potloden zitten staren en mijzelf af vragen wat je in godsnaam met die dingen kan of moet doen?????

maar goed,ook dat moet ik maar positief omdraaien, ik beschouw het maar als een vossejacht.... aan het einde van het spelletje heb ik gewonnen.......... een hobby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ook ik had internet problemen. zit nu al 2 dagen thuis met griep, vandaag in ieder geval zin om weer iets te gaan doen en dus achter mijn bureau de papierenrommel opruimen, en ik dacht ik kom weer even hier kijken. Is toch irritant als internet het niet doet. je bent er zo aan gewend zo langzamerhand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...