Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november

Gast

Aanbevolen berichten

Hoi An, vertel mij wat over pubers..ik heb nog maagpijn....pfff wat een avond.
Ja ze kunnen je een heerlijk schuldgevoel geven.
Sterkte hoor..ik weet wat je meemaakt.

Lunalee dank voor je berichtje.
Ja wij zijn stopmaatjes en wij gaan ervoor.
Al heb ik nopg zo`n knoop in mijn maag: IK GA NIET DRINKEN!!!
Het is heeeel moeilijk.....maar dat opgejaagde gevoel zal toch eens over gaan.

Welterusten allemaal en wij zijn een "sober"leven waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allen,
Het was een zware dag vandaag want ik voelde de griep door mij lijf jagen.
Ik wilde het verbergen want ik zit in mijn proeftijd.
Kwam de leidiggevende naar me toe en vroeg of ik mijn werk niet meer leuk vond. Ik antwoorde: ja zeker wel ben alleen wat grieperig waarop ze antwoorde: begint dat gezeik nu al?

Ik voel me hier niet lekker onder en hoe doe ik dat morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Mieke... ik wend mij in mijn wanhoop maar tot jou.. had net een enorm interessant en geweldig geformuleerd en onderbouwd verhaal verteld aan Marieke 44, (cq ondertussen 45, of zelfs 46 of zo...) ben er wel een driekwartier mee bezig geweest en ik druk op een verkeerd knoppie en alles Pleite..... Nu zie ik dat Marieke al lang plat ligt...(hoop ik, slapend gezien) en jij er nu bent... en jou ken ik ook... en zo vaak zijn wij ook niet meer samen op het forum... dus ik dacht..OK.. ik richt me op Mieke (bij voorbaat excuses hiervoor, hihihi.....)///

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier werkt niks. Hopen dat de bui overwaait. Het kan best zijn dat hij morgen poep lief en aardig is.
Ik ga nu maar naar bed. Hij zit me nu via msn te bestoken en je wilt niet weten wat hij allemaal schrijft, het loeder. Huisarrest, daar lacht hij om. 'oh dat denk jij zeker, ik klim gewoon uit het raam', wat hij dus gerust zou doen hoor. Maar genoeg hierover. Gelukkig dat ik ff kon luchten.

En nee geen behoefte aan drank. Zoals ik al zei, het gaat met de dag beter.

Dusssssssssss welterusten maar weer, veelste laat. Moet morgen weer mega vroeg op.

Sterkte allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, sorry, nu gaat alles weer even sneller dan ik kan bevatten op dit moment... Marieke, zal ik je een pb sturen??? Mieke meis... ik ben niet zo vaak meer melig...ik heb het leven té vaak melig genomen.. en Melig is leuk als je de juiste oplossing nog niet weet.. het is de opstap...

Maar Miekjemeisje... hihi... je doet heel stoer en dapper en krijgshaftig... ik bewonder je uitermate.. maar ik zie ook, door persoonlijk treffen en zelfs ook op heel persoonlijke titel (nee, geen relatie en absoluut ook geen sex....voor de buitenstaanders) dat je gewoon een heel lief en gevoelig meisje bent.. zelfs al ontken je dat zelf een beetje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Koh al die kenmerken die je noemt zitten in me en zelfs nog meer.
Maar je bedoelt toch niet dat daar wat mis mee is?
Als het om zaken gaat ben ik heldhaftig en krijgslustig.

In een relatie ben ik lief en zorgzaam

Maar boos en onredelijk kan ik zijn bij onduidelijkheid en leugens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat is nou het probleem... ik kom hier binnen omdat ik omhoog zit met bepaalde dingetjes.. maar ik kom hier nog maar een paar mensen tegen die ik nog 'ken' van mijn actieve forumperiode...de paar mensen die ik nog ken en zelfs persoonlijk heb ontmoet, zijn me dierbaar... Maar dat komt voort uit nostalgie en persoonlijke kennismaking... Velen van jullie zijn me absoluut onbekend, en dat moeten jullie je niet persoonlijk aantrekken.... hetzelfde zullen jullie misschien ervaren als je na twee jaar ineens in een kom met nieuwe forumgenoten wordt gegooid... hihihi... ik ben dus gewoon een nieuw guppie de groep, zie ik nu ineens... een nieuw oud guppie...het oude guppie dat ineens in een nieuw aquarium wordt gegooid..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, dan is het goed toch.
Hoe jij het verteld, hoe jij het voelt?
Slaap lekker!

Mieke, héél vervelend lijkt me, zo'n opmerking
in je eerste week! Je ging net zo lekker...

Pip, je doet niets verkeerd. Ik kwam weer even
binnenvallen en zin om hier even te kletsen. That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...