Tine Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hoi An, vertel mij wat over pubers..ik heb nog maagpijn....pfff wat een avond. Ja ze kunnen je een heerlijk schuldgevoel geven. Sterkte hoor..ik weet wat je meemaakt. Lunalee dank voor je berichtje. Ja wij zijn stopmaatjes en wij gaan ervoor. Al heb ik nopg zo`n knoop in mijn maag: IK GA NIET DRINKEN!!! Het is heeeel moeilijk.....maar dat opgejaagde gevoel zal toch eens over gaan. Welterusten allemaal en wij zijn een "sober"leven waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hallo allen,Het was een zware dag vandaag want ik voelde de griep door mij lijf jagen.Ik wilde het verbergen want ik zit in mijn proeftijd.Kwam de leidiggevende naar me toe en vroeg of ik mijn werk niet meer leuk vond. Ik antwoorde: ja zeker wel ben alleen wat grieperig waarop ze antwoorde: begint dat gezeik nu al?Ik voel me hier niet lekker onder en hoe doe ik dat morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 An,Hij kan beter telefoneren dan de deur uitlopen en niet laten weten waar hij heen gaat.Maar een gepaste straf zou niet mis zijn. Een paar dagen huisarrest tot en met het weekeinde en geen mobiele telefoon.Maar ook uitleggen waar zijn weglopen toegeleid heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 An ik heb niet alles meegekregen, maar ik zou niet straffen, maar eruit krijgen waarom hij is weggelopen en hoe jij je daaronder voelt.Begrip tonen en uitpraten lijkt mij het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Oh ja, nieuw: 'kinderhater en dement' dat ben ik ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hai Mieke... ik wend mij in mijn wanhoop maar tot jou.. had net een enorm interessant en geweldig geformuleerd en onderbouwd verhaal verteld aan Marieke 44, (cq ondertussen 45, of zelfs 46 of zo...) ben er wel een driekwartier mee bezig geweest en ik druk op een verkeerd knoppie en alles Pleite..... Nu zie ik dat Marieke al lang plat ligt...(hoop ik, slapend gezien) en jij er nu bent... en jou ken ik ook... en zo vaak zijn wij ook niet meer samen op het forum... dus ik dacht..OK.. ik richt me op Mieke (bij voorbaat excuses hiervoor, hihihi.....)/// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 An das niet fijn om te horen en het klinkt makkelijk maar trek het je niet teveel aanPubers ( en wij ook) kunnen explosief en boos reageren en vaak zitten ze dan met zichzelf in de knoei.Hij zit nu op zijn kamer en probeer het te relativeren.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Wing dat vond ik ook maar ik ben zo onzeker als wat en denk dat het aan mij ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hier werkt niks. Hopen dat de bui overwaait. Het kan best zijn dat hij morgen poep lief en aardig is.Ik ga nu maar naar bed. Hij zit me nu via msn te bestoken en je wilt niet weten wat hij allemaal schrijft, het loeder. Huisarrest, daar lacht hij om. 'oh dat denk jij zeker, ik klim gewoon uit het raam', wat hij dus gerust zou doen hoor. Maar genoeg hierover. Gelukkig dat ik ff kon luchten. En nee geen behoefte aan drank. Zoals ik al zei, het gaat met de dag beter. Dusssssssssss welterusten maar weer, veelste laat. Moet morgen weer mega vroeg op.Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 AAh Kohtje vlootje dat is lang geleden.Heb je wel gelezen, maar doe weer es lekker melig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Sorry, ik zie dat ik niet helemaal goed terecht gekomen ben.. Ik trek me terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Truste An, maar je gooit zo wel de deur op slot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Wing ik trek me dingen persoonlijk aan.. Ik voelde me rot vandaag. Het is net alsof dat daar niet mag.Hee Koh niet weggaan knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 euh makker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 O, sorry, nu gaat alles weer even sneller dan ik kan bevatten op dit moment... Marieke, zal ik je een pb sturen??? Mieke meis... ik ben niet zo vaak meer melig...ik heb het leven té vaak melig genomen.. en Melig is leuk als je de juiste oplossing nog niet weet.. het is de opstap...Maar Miekjemeisje... hihi... je doet heel stoer en dapper en krijgshaftig... ik bewonder je uitermate.. maar ik zie ook, door persoonlijk treffen en zelfs ook op heel persoonlijke titel (nee, geen relatie en absoluut ook geen sex....voor de buitenstaanders) dat je gewoon een heel lief en gevoelig meisje bent.. zelfs al ontken je dat zelf een beetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Ja Koh al die kenmerken die je noemt zitten in me en zelfs nog meer.Maar je bedoelt toch niet dat daar wat mis mee is?Als het om zaken gaat ben ik heldhaftig en krijgslustig.In een relatie ben ik lief en zorgzaamMaar boos en onredelijk kan ik zijn bij onduidelijkheid en leugens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Hoi!Pip, ga je slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Kijk, dat is nou het probleem... ik kom hier binnen omdat ik omhoog zit met bepaalde dingetjes.. maar ik kom hier nog maar een paar mensen tegen die ik nog 'ken' van mijn actieve forumperiode...de paar mensen die ik nog ken en zelfs persoonlijk heb ontmoet, zijn me dierbaar... Maar dat komt voort uit nostalgie en persoonlijke kennismaking... Velen van jullie zijn me absoluut onbekend, en dat moeten jullie je niet persoonlijk aantrekken.... hetzelfde zullen jullie misschien ervaren als je na twee jaar ineens in een kom met nieuwe forumgenoten wordt gegooid... hihihi... ik ben dus gewoon een nieuw guppie de groep, zie ik nu ineens... een nieuw oud guppie...het oude guppie dat ineens in een nieuw aquarium wordt gegooid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Nou gup, what's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Ja Wing, maar ik moet wel een kans krijgen.De eerste week en zo een kat. Ik ben bang dat ik morgen de zak krijg en dan kom ik hier uithuilen OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Verkeerd?lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Koh je weet dat je op het forum terecht kunt en hier zit nu toevallig een gouwe ouwe.Vetel je dingetjes. Ook gupjes zijn er om aan te horen en te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Pippi, wat klopt er niet, wat doe ik fout?????Hoezo richten op mijn naaste??? Mijn vrouwtjelief is mijn naaste momenteel... de rest is/zijn relaties.... maar daarin mag ik ook liefde leggen, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Marieke, dan is het goed toch.Hoe jij het verteld, hoe jij het voelt?Slaap lekker!Mieke, héél vervelend lijkt me, zo'n opmerkingin je eerste week! Je ging net zo lekker...Pip, je doet niets verkeerd. Ik kwam weer evenbinnenvallen en zin om hier even te kletsen. That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst 26 november 2008 Truste Marieke dat was een heel heldere verwoording van je.Ben blij dat het goed gaat en complimenten hoe je het doet.Je gebruikt je sores niet als excuus maar bent altijd jezelf.Dat vind ik fijn aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden