Spring naar bijdragen

Zondag 30 november


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi, Wingchun, Tine, Tapas, en al de anderen die die kant opgaan,
Welterusten.

Soothe,
Heel duidelijk! Ik begreep het idd verkeerd. Na het gepest op school heb ik nog heel veel (echt te veel) jaar gedacht dat iedereen het maar over mij had. Idiote gedachte van me, want zooooo interessant ben ik nou ook weer niet. :( of :) ?

Marjo,
Die had ik toen ook zo hard nodig. Aan een zwaar ongeluk ontkomen.

Blacky,
Jij zingt vast best goed. Met oefening en scholing kan je stem steeds beter worden en al helemaal als je in de juiste zangklasse wordt ingedeeld. Een goeie alt kan behoorlijk de mist ingaan als zij (of hij) sopraanstem of tenorstem moet zingen enz. Laat je dus nergens door tegenhouden om te blijven zingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Soothe!
Gow with the flow...
Ik word al een beetje rustiger.
Het hakte erin, maar weer geleerd en een stapje
verder! Het kan zovele malen erger!

Gemist Woman!
Had het weer eens te druk met jeweetwel..

Wing, als de tranen komen, komt het goed!
Geniet er maar lekker van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Winchun, jij ook, nighty night, sleep tight!!
:)





***Corientje , je bent zéér interessant.
:D
Wel aardig hoor!! Een beetje Laurens van Rooyen, wordt het!


Krijg het er moeilijk in. Het hoofd is wat druk!!!


Ken je dat?



Er zijn van die dagen dat ik er ook niets in krijg, omdat mijn hoofd er niet naar staat. Op de een of andere manier is mijn stemming bepalend voor welk type stuk ik kan instuderen. Als ik in een beste stemming verkeer, is het moeilijk om iets gevoeligs in mineur te leren. Nog moeilijker is om in een mineurstemming een vrolijk, levendig stuk in te spelen. Eens de basis gelegd, kan ik ook verder met een tegengesteld innerlijk gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, deze ouwe l@l komt ook nog effe binnenstappen...ben immers tevreden met een kopje koffie, krantje (virtueel) en croissantje 's ochtends, maar ja Marjo ik ben dan ook al ruim boven de vijftig :D Jij moet nog minstens 10 jaar wachten voordat je op dat spirituele niveau uit kunt komen :P
Meiske, wah denkt te gij toch veul na wil ik eigenlijk zeggen ;)

Ha Woman, zal eens effe kijken!

Carolien, mooi wat je hebt gemaakt voor de boei...ik snap alleen niet helemaal waarom je het met mijn situatie toen vergelijkt. Enfin, dat hoor ik vast nog van je.

Zo, heb geregeld dat met de kerst er hier een 'fuif' plaatsvind :musicnote: En yep, het wordt gewoon een amerikaanse fuif..de 4 mensen die ik benaderd heb nemen ieder wat mee, heb dus goed naar jullie geluisterd vanmorgen :D en de kerstboom gaan we samen aanschaffen, ballen zijn er genoeg in voorraad :)
Doet me goed dat ik zelf het initiatief heb genomen, daar zat 'm juist de kneep.
Heb me voorgaande jaren best thuisgevoeld bij de ander hoor maar wil er zelf graag energie in stoppen en er iets voor doen. Voelt goed en het is eigenlijk het gevolg van uit mijn kluizenaarsbestaan willen komen...ik ben er aan toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...