Spring naar bijdragen

donderdag 4 december 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag,

Wat een toeval, ik ben vanmorgen ook bij de tandarts geweest, voor de tweede controle van dit jaar.
En nu heb ik pech, mag in februari (pas) terug komen. Want er moet een vulling worden vernieuwd.
Maar dat duurt nog een hele poos.
Het sneeuwt hier erg hard. En ik moet om 16.00 uur op de atletiekbaan zijn, voor de nodige rondjes.
Vanmiddag een duurloop, als training voor a.s. zondag, want dan loop ik mee met de Montferlandrun.
Nou ik ga de loopkleding maar eens aan doen.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat iedereen de tandarts goed doorstaan heeft behalve ons Pipke dan.

Marjo, je klinkt een stuk beter dan de laatste keer dat ik je las, ergens vorige week, fijn.

Houtje, weet niet wat dit is maar je kwam vannacht voorbij in mijn dromen en dan lees ik nu dat er iets aan de hand is met je vriend. Je hebt een pittig jaar achter de rug. Verwacht dat we beiden blij en opgelucht zullen zijn als het 2009 is. Nieuw jaar, nieuwe kansen.

Ik merk wel dat er veel gebeurd hier, veel nieuwe mensen en gebeurtenissen. Ook mis ik een paar mensen. Het is geen doen om alles terug te gaan lezen dus ik hoop maar dat het met iedereen goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pino ik lees je hulp kreet
Je wilt weer drinken omdat je dat gisteren ook al hebt gedaan.
Wat ook zou kunnen is dat je honger hebt.
Honger is ook een valkuil en het heeft menig van ons hier al geholpen ietsje vroeger te gaan eten en zo de drankzucht te slim af te zijn.
Of veel water drinken want dorst is ook een valkuil.
En wat ik vaak deed als ik die drankzucht kreeg was een eind gaan lopen.
Zonder geld, zodat ik niet stiekem toch per ongeluk bij de winkel uitkwam.

Iets wat Blacky een keertje op het forum schreef is een Indiaanse wijsheid die ik ook erg goed vind in deze situatie.
Ik zal hem voor je kopiëren.
Sterkte en hou vol.

TWEE WOLVEN

Een oude Cherokee indiaan geeft zijn kleinzoon onderricht over het leven.
'Binnen in me is een gevecht gaande', zegt hij tegen de jongen.
'Het is een afschuwelijk gevecht tussen twee wolven.'

'De ene wolf is slecht:
hij bestaat uit woede, jaloezie, verdriet, spijt, hebzucht, verwaandheid, zelfmedelijden, schuldgevoelens, wrok, minderwaardigheid, leugens, valse trots, superioriteit en ego.'

'De andere wolf is goed:
hij is vreugde, vrede, liefde, hoop, kalmte, nederigheid, vriendelijkheid, welwillendheid, medegevoel, vrijgevigheid, waarheid, compassie en geloof. Binnen in jou woedt dezelfde strijd en datzelfde geldt voor ieder mens.'

De kleinzoon denkt daar enkele ogenblikken over na en vraagt dan aan zijn grootvader:
'Welke wolf zal het gevecht winnen?'
De oude Cherokee glimlacht en antwoordt eenvoudig:

'Degene die je voedt.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf net de griep te boven.
Was echt twee dagen gevloerd op de bank en heb me laten vertroetelen door mijn man.
Nu heb ik nog een hoofd vol sn%t en kan nog steeds niet erg goed nadenken, alles is een beetje wazig.
Maar ik hoop toch morgen weer te gaan koken.

Nog steeds niet gedronken en zit al weer op 2 weken en het bevalt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Net terug van de begeleider en mama mia, wat een trek, echt mega. Maar ja vanavond buikdansen en morgen komt mn vloer......dus da gaat nie
Dus nu een tostie met extra veel kaas en mayo, twee plakken chococake en drie negerzoenen. Erbij mandarijnen-fris (bij de Turk gekocht, lekker !!) Dan een paar sigaretten en dan ga ik een paar uur plat. Beetje tevee kijken in mn bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb jullie niet gelezen maar zit met iets dringend
therapeute zei mij dat zowel zij als arts het ....... ervaren dat ik nog niet op psychiatrie terecht gekomen ben met mijn verleden , nu weet ik ndpiep niet of ik dat als positief of negatief moet ervaren :huh:
laatse keer dat ik een van haar zwaarste gevallen ben wat verleden en ook som heden betreft en nu dit .
voor de rest was het wel weer heel ik praat van mij af , ook gepraat ivm halfbroer en zus maar uiteindelijk nadien niet verder op ingegaan , ja ook daar ben ik een hakkietakkie zoals hier
ben nu weg boodschappen doen , kmw wens ik mijn eigen toe , en neen niet drank jank
lees jullie later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

ik heb jullie niet gelezen maar zit met iets dringend


therapeute zei mij dat zowel zij als arts het ....... ervaren dat ik nog niet op psychiatrie terecht gekomen ben met mijn verleden , nu weet ik ndpiep niet of ik dat als positief of negatief moet ervaren
:huh:

laatse keer dat ik een van haar zwaarste gevallen ben wat verleden en ook som heden betreft en nu dit .


voor de rest was het wel weer heel ik praat van mij af , ook gepraat ivm halfbroer en zus maar uiteindelijk nadien niet verder op ingegaan , ja ook daar ben ik een hakkietakkie zoals hier


ben nu weg boodschappen doen , kmw wens ik mijn eigen toe , en neen niet drank jank


lees jullie later




Dat is dus positief en geeft aan dat jij een harde knokker bent. Therapeute én arts nemen hun petje af voor jou!
De meeste mensen in vergelijkbare omstandigheden geven op en belanden in de psychiatrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hé, hé, ik ben doodmoe.
vanmorgen getherapeut, vermoeiend, zwaar, véél, vreselijk véél tranen.
Terwijl ik schrijf komen ze weer.
Al met al, hoe gek dat ook mag klinken, geen slechte dag.
Toen ik vanmorgen van mijn werk te horen kreeg dat er even niets voor mij is nu,
kon ik wel gillend naar de slijterij rennen.
Was maar een korte gedachte, gelukkig ook zo weer weg.
Daarna naar mijn pa, hij kreeg nieuwe radiatoren dus het hele huis een puinhoop.
Alles samen met hem weer op orde gebracht en samen geluncht.
Toch was ik nog onrustig en ben ondanks de kou en regen het bos in gegaan.
Twee uur gelopen, mijn hoofd leeggemaakt.
En nu ben ik gewoon op.........raar hé?
maar deze dag weer goed doorgekomen en daar ben ik trots op.
Vanvond ga ik niets maar dan ook niets meer doen, een beetje hangen en niksen.
Mag van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Helemaal niet raar dat je nu uitgeteld bent.
Emoties die losbarsten maken je moe en een flinke wandeling door de kou ook.
Doe jij vanavond maar lekker aan bankhangen en andere relaxte dingen.
Dat heb je verdient!
Trouwens goed van je om niet toe te geven aan de zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ganse mail gemaakt maar kan hem niet naar hier copieeren , iemand raad , krijg alleen ongedaan maken , verwijderen of alles selecteren ??
rudy ik sta altijd om 05:30 op , is mijn meditatie uurke , rustig wakker worden en kleine dingen in huis doen
het is halfbroer en halfzus zus , gisteren was het inderdaad door het zoeken naar nummer en adres dat ik niet geslepen heb, maar ook omdat ik geslapen had van 20:45 tot 00 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky je vroeg ergens nog een keertje hoe je een mailtje kan vinden in GMAIL
Bovenin links naast het logo van GMAIL heb je een leeg vakje.
Hiermee kan je je berichten doorzoeken.
Dus gewoon de naam invullen van wie je de mail hebt gekregen
of
iets bv. een woord wat je je nog herinnerd van die bewuste mail
dat moet lukken


voor je laatste vraag
alles selekteren kiezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pino door je hoefjes gaan is niet erg , als je maar niet op je buikje blijft liggen , goed dat je de aanleiding onderzoekt , heb ik ook gedaan en weet dus waar ik volgende keer moet voor opletten , blijkbaar voor druppeltjes die allemaal samen een emmer doen overlopen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne dank je :heart:
ik ben dan zodanig verlegen dat ik het NIET durf te vragen ivm positief of negatief , heb haar wel een mail gestuurd met de vraag in
ppff vindt er eigenlijk niets aan zo een per een of per drie hier op adb te antwoorden , maar ik denk dat ik anders nooit aan 8000 geraak , bijna 3 jaar op adb en nog maar 2720 berichten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...