Spring naar bijdragen

dinsdag 9 december 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Alles goed?
mmmmm ik heb het moeilijk af en toe
schijnt erbij te horen
tis veel, in mn hoofd
komt goed, ik heb er vertrouwen in
doodmoe, dat wel!
morgen naar een musical
weet begot niet wat ik kan verwachten
ik vroeg je dochter in de buurtsuper
ga je ook naar je moeder woensdag?
mn MOEDER,kan niet zingen, ik schaam me dood, zei ze, met een rij van ? achter me.......
ik lag in een deuk Corinne!
sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha Geer, The Bomb, hihi, ik was me toch nerveus zeg pfoeh. Dat zie je ook in het begin want das een beetje rommelig :)
Je klinkt wel lekker, klopt dat ??
Winchi, ik zit me steeds kwaaier te maken, wat dacht je van een aanklacht indienen tegen dat tehuis ???? Naar de politie stappen want dit kán toch niet zomaar !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, pas op dat je niet in de alombekende valkuil stapt: meteen alles moeten kunnen en perfect moeten doen
je mag ook leren hoor, dat is heel menselijk, sterker nog, dat is 'normaal'
Je zou een wondermens zijn als jij als enige van alle mensen die er komen werken meteen in 1 dag alle codes op de kassa's kent,
dus leg de lat alsjeblieft een stukje lager voor jezelf en geniet van je nieuwe werk!

Wing, ik ken dat gevoel wel dat je opeens een etiketje hebt, dat is best eng in het begin, maar uiteindelijk kun je nu wel gerichter iets er aan gaan doen dus keep up de spirit, gaat goedkomen!

Ik heb vandaag best een pittig gesprek gehad met mijn bemoeizuchtige. Proberen terug te halen waarom het nu allemaal zo moeizaam en lastig gaat, in de rapportages teruggekeken en toen viel het op dat het meestal in november chaos was. Het blijft lastig. We kwamen uiteindelijk uit op de expositie in september-november, hoe ik daar stond te stralen en hoe ik toen alle complimenten ook kon ontvangen.

Ook wordt steeds meer duidelijk voor mezelf dat ik na de zomer veel te voortvarend aan het werk ben gegaan, alles tegelijk aangepakt, die buurtclubjes waar ik aan ben gaan deelnemen, de fotoclub, onderzoeken of ik voor mezelf kon beginnen. Overal heel enthousiast aan begonnen en nu een milde burnout, doodmoe en het overzicht kwijt... en dat is dus mijn valkuil, leren doseren, kleine stapjes in plaats van reuzensprongen en vooral zorgen dat ik bij mezelf blijf... met als eerste doel, mezelf weer terugvinden.

bedtijd dus, rust, reinheid en regelmaat, vandaag balcon opgeruimd en gezogen en gedweild en dat was meer dan genoeg voor 1 dag.
trusten allemaal, mijn voorverwarmde bed wacht op mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer ik zou graag eens met jou praten over de wijk, lijkt me heerlijk, zo van mens tot mens middenin de maatschappij, je kunt er zoveel van jezelf geven in tegenstelling tot de hightech waar ik nu in zit, of misschien idealiseer ik het ook wel?

Marjo: Suske&Wiske en de Karige Kaia? Karige Kaia's kunnen kniesende kneusjes kortdurend knuffelen... nahja ik ga maar gauw m'n voorverwarmde bedje opzoeken, truste allemaal :sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gezien samen met je bemoeizuchtige Tapas!!!:heart:
Beetje weer meer genieten meid, ipv steeds zo buffelen!!!

Eén reden waarom ik dingen ivm werk en daaromtrent uitstel.
Het kost me genoeg energie alles in de basis gewoon weer een
beetje op peil te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke nog even dit: in feite willen we denk ik allemaal hetzelfde: graag harmonie met de mensen om ons heen, dus mag je er van uitgaan dat in ieder geval ieders intentie diep van binnen goed zit en dat is vaak genoeg... mooi van jullie dat jullie elkaar die kans willen geven nu, 2 jaar is best lang :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje,
Dat zegt ze nou altijd. Van je kinderen moet je het hebben, he. Maar wij mochten wel opdraven voor al hun voorspelen, voordansen, voorspelen en noem maar op.
Er werden enkele mensen aangesproken vandaag op het feit dat ze op de verkeerde toonhoogte zaten. Mooi dat ik daar niet bij was. Integendeel ik mocht aangeven was de lage bes was. Oeps zo solo en ik deed het zonder er bij na te denken, anders was ik zeker in mijn schulp gekropen.
En als de voorstelling niet goed is morgen, ligt dat niet aan mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...