Spring naar bijdragen

woensdag 10 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

hey Wing, dat klinkt weer een stuk beter. mooi dat je volgende week een rustige week hebt, hoef je niet te rennen en vliegen en dat vervolgens 's avonds weer af te blussen.

Spud, mooi verhaal met die spin, ben benieuwd hoe het morgen met 'm is.

Ozzie, wat balen allemaal zeg. het is wel allemaal k. nu, althans dat begrijp ik uit je verhaal. sta je nu dan binnenkort op straat, of valt er nog te praten ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Ozzie,

Je zit nu even in een heel moeilijke periode van je leven.
Dat is heel moeilijk op dit moment.
Maar ga niet drinken joh,want dan komt er nog een probleem bij.
Je omgeving zal veel tijd nodig hebben om je vertouwen terug te winnen.
Geef ze die tijd. Doe je best,meer als je best kan je niet doen.
Heb je nog een andere vorm van hulp behalve dit forum ?
Anders is het misschien verstandig om die te zoeken,want alleen alle problemen oplossen valt niet mee.!
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, heb je je focusavond al gehad? en ik ken de braintraining alleen van de Nintendo DS maar wellicht is er nog een diepere betekenis van dit woord?

Ozzie, waarom wil je dan weg. omdat ze je niet meer vertrouwen. is er geen mogelijkheid denk je om het te herstellen of een beetje op te bouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing,

Geweldig dat je misschien overweegt internetbehandeling te doen.
Hoe kom je er bij dat dat alleen voor succesvolle mensen zou zijn.
Je leert juist heel veel over jezelf en je drinkgedrag,
Ik kan het je echt van harte aanbevelen, heb er zelf zeer veel baat bij gehad
En ik behoor echt niet tot de catogarie geweldige succesvolle mensen.
Ik zou er voor gaan als ik jou was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ik vind de site die jij had doorgestuurd tenminste erg interessant en als ik jou verhaal af en toe zo hoor is het inderdaad misschien wel wat. dus toch nog even een actiepuntje (gelukkig een kleintje, zo'n mailtje versturen)

verder vind ik het hier weer erg boeiend maar mijn ogen vallen bijna dicht. Morgen een drukke dag op het werk dus een beetje fit zijn kan geen kwaad.

Ik ga dromen van in elkaar geknutselde kerststerren, pannekoeken die tortilla's worden en fietsen in greppels en die gekocht worden en van spinnen die gered zijn.
kortom, er gebeuren ook een hoop positieve dingen.

Ozzie sterkte en probeer ook even te kijken naar de positieve dingen, ze zijn er vast.

ben erg benieuwd naar de verhalen van morgen (vooral de spin Spud, leuk zo'n verrassend projectje)

tot morgenavond en welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozzie: ook nu is weglopen volgens mij niet de beste optie. Boos worden ook niet. Je zegt zelf dat je het zelf hebt aangericht. Moeilijk voor je, maar probeer toch geen overhaaste stappen te nemen.
Goed dat je niet gaat drinken, want dat heeft er nu even niks mee van doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,

ben een paar dagen niet echt aanwezig geweest, druk met heel veel andere dingen. Heb wel vandaag het hele draadje doorgelezen en er is weer genoeg gebeurd.

Spud mazzel dat je ongedeerd bent na je ongelukje met de auto en die spin, gillen, zou ook wat voor mij zijn. Ik haal ook altijd vliegen uit het water en dan zet ik ze in de zon om te drogen. Ja het zijn toch beesten he.

Wing probeer mailen even via webmail, het kan zijn dat je outlook een bepaald bericht niet kan ontvangen en zo kan je wel versturen.

Ozzie ja, rot allemaal, maar ja je had van te voren kunnen weten dat vreemdgaan niet echt geaccepteerd zou worden door je partner en ik vind het logisch dat zij of hij gemene opmerkingen maakt want het vertrouwen is weg en de gedupeerde is diep gekrenkt.

Woman je hebt me op ideeen gebracht wat pannenkoeken bakken betreft, Ik beleg de gebakken koek wel altijd met alles maar heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat door het beslag heen te gooien, gaan we ook eens proberen. En jij hebt een zwarte boom gekocht he, zagen wij ook bij het tuincentrum, mijn man was er helemaal gek van. Staat heel chique denk ik, wat voor kleur ballen ga je erin gooien?????

Orleander jammer joh dat je toch voor gaas bent gegaan. Je was vanmorgen zo leuk aan het kletsen met sas over jullie kinderen. Zonde zonde maar je was wel al heel vroeg van de wereld joh en waar waren de kleintjes dan????

An kebab met knoflooksaus????? lekker hoor, ik gier alleen de hele avond altijd van de dorst net als na shoarma, water dus he, niet verkeerd begrijpen.

Nou mensen ik denk dat ik ook gisteren nog even ga lezen en dan slapen groetjes Antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik eerlijk zijn en dus zeggen ikke draadje niet gelezen en zal ook niet meer gebeuren vandaag , teveel met andere dingen bezig , sommige leuk andere minder .
morgen nog enkele planchetten halen en nog het onderste van de deur planchetten opzetten en enkele kleine afwerkingen en klaar is kees oeps sorry en klaar is de deur .
morgen ook afspraak met therapeute twee weken vroeger als voorzien , maar heb het nodig want wordt soms gek van mijn eigen gedachten ivm broere .
zin om te drinken heb ik absoluut niet het is precies alsof ik al jaren niet meer drink , maar gelukkig weet ik zelf wel beter dat houdt een mens alert
slaaaaaaaaaapzzzeee allemaal ik ga nog even iets leuks doen en dan maffen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis gekomen. Aan manlief gezegd dat ik me te pletter heb gezocht in de foyer en naar huis was getogen omdat ik hem niet vond en Slofje bijgevolg ook niet. De afspraak met hem was toch in de foyer. A big misunderstanding. Nou ja,Mannen!? Of is dat alleen de mijne? Daarna de katten gevoerd, koffietje gedronken, mijn voetjes gewassen, pyjamaatje aan en de botsing tussen de twee grote pubers aangehoord over een snee brood :huh: .

Wel complimenten van Slofje via de sms. Dat doet me goed. En een dikke smakkerd van manlief. Ze zeggen dat het goed was. Ik hoop dat er een opname van gemaakt is en dat ze die op CD aan de deelnemers aanbieden. Ik wil toch wel zien hoe het er uitzag.
We hebben als deelnemers ook een certificaat ontvangen. De tekst is leuk. Ik quote
Hierbij verklaren wij dat (ikke) met succes heeft meegedaan aan de muziektheatervoorstelling "Leonardo" op 10 december 2008.
Daarbij is gewerkt aan de volgende competenties:
- durf en lef tonen
- optreden voor publiek
- samenwerken
- instructies opvolgen
- afspraken nakomen
unquote
Grappige opsomming.

Ik heb het uiteraard droog gehouden en ik hoop dat jullie dat ook gekund hebben of althans jullie doel van vandaag bereikt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond schop onder mijne h*l gehad:o Auw
Ik moest ff iets doen wat al weken ligt te wachten enn het was zomaar klaar. Dikke sukkel die ik dan toch ook ben. Hoe vaak ik al niet gezegd hebt dat ik dat klusje even af moest maken. Hoe vaak ik er niet aan gedacht hebt, grrrrrrommmmmm. Maar ok, nu ist af en t'is best fijn dat je lieve mensen in je omgeving hebt die dat voor je over hebben:heart:

Mijn lichtje gaat ook zo uit, ben moe.


Niet te laat naar bed meisjes en jongens, de uren voor 0.00 tellen dubbel!!! Laterrrrrrr.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

Ja, ik was erbij en ik keek ernaar!
Corinne in een glansrol :)
Wat een lef!
`Gewoon` vooraan durven staan hoor, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was...
Er zijn opnames gemaakt Corinne, voor ons links op het balkon, stond een camera ploeg, weet niet van welke omroep....
Weet je wat ik nog het leukste vond?
Corinne had een prachtig rood gewaad aan, terwijl de meeste anderen een pyama aan hadden......
Je hebt het maar weer gedaan!
Chapeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...