Otje Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Jeemig Har, ben je beetjes homo-obsessed ofzo ????? quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: CPASHar, Voor zover ik mij kan herinneren is BamBam niet veel zwaarder dan jij. Ook tenger of slank dus. Tis toch een potje? D'r zal vast wel wat véts aanzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Doe mij dan maar klaas met baard en sandalen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Hallo allemaal, ik kom eigenlijk alleen iedereen een goede nacht toewensen!Ik heb een drukke, maar wel gezellige dag achter de rug.Nu even tot rust komen voor een goede nachtrust....Geloof in het goede, geloof in jezelf èn: je bent het waard! om zonder alcohol door het leven te gaan....Een goede nacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ja, lekker puh A'dammer, ga me daar niet een tongverstuiking brabbelen en de tandjes in de plantenbak laten belanden...doe het zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Okay, okay... Zéér gewaagde uitspraak...Loop ik ook weer gillend weg op m'n All-Stars en met m'n blonde haren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 En doe mij dan maareeeh...uh...oeps? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 quote: Originally posted by: womanJeemig Har, ben je beetjes homo-obsessed ofzo ????? Pff... Woman, ja hoor ik ram ze allemaal in elkaar nou goed? Even de humor een beetje laten zakken, ik weet tegen wie ik het zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Motor/gitaar/computer/veel werk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Tsss...heb nog als vrijwilliger in een darkroom gewerkt, het was een melkertbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ha, fijn, dank je Marjo... wat ben je toch een skatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ach Water...Zolang we niet drinken overleven we die crisis op onze sloffen voor de kachel toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Heeeee nou niet van onderwerp veranderen he!Het ging over 25 jaar te jonge blonde dellen.Da's heel wat anders dan met sloffen op de bank een kredietcrisis uitzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Hahaa...staying alive, met midlifecrisis, overgang en de kredietcrisis.....zonder drank!!!!!Dat is toch knap van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Kredietcrisis?? Heb net mijn haar laten verven voor 50 euries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 ...tegenwoordig kijken de helden op sokken verlekkerd naar virtuele stoeipoezen op het web! Stelletje losers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 mensen ik ga afsluiten iedereen trusten voor strakkies een BB heel veel sterkte morgen als je op bezoek gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Waren ze grijs Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 ...of heb je ze 'zwart €' laten verven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Huh? Ik snap het niet, wat heeft de kleur er nou mee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Slaap ze Antonia!Ik ga ook tussen de klamme lappen.Morgen nog 1 keertje zo vroeg op, end rijden, lange dag, weer terugrijdenEN DAN IS HET WEEKEND! Yesyesyes.... Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Truste Antonia...tsja, we zijn aan het geiten, geen speld tussen te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Hum ja, ik hou het ook voor gezien. Nogmaals truste dus, morguh gezond weer op allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Trusten all!Morgen weer werken. Op de fiets heen en het hele eindweer terug!En dan weekend! Jipppieee! Schaatsen, logeetjes...Ben blij als het weer maandag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
survivor Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Goh... wordt hier echt flink doorgeschreven. Ben pas 3 dgn op dit forum, dus nog steeds hard bezig om een beetje wijs te worden.Moeilijk om op sommige dingen te reageren (wil geen bemoeieal, schrijf je dat wel zo???, zijn)Mijn 3de nuchtere dag zit erop.Salsadansen ging goed zonder alcohol... had de voetjes veel beter onder controle.Was even wennen voor iedereen daar dat ik aan de cola zat, heb het er maar op gegooit dat ik van het weekend zo over mijn grenzen was gegaan dat ik maar even een time out neem.Ging erin als zoete koek... gelukkig.Nu lekker mijn bed in, nog 1 dagje en dan weekend.Ennuh... toch even over EPD, ik heb bezwaar aangetekend. Buiten mijn alcoholge(mis)bruik, staan er nog andere dingen in mijn dossier.Ik ben gewoon te bang dat als ik ergens kom met een klacht en ze zien mijn verleden dat ze me misschien niet serieus nemen (ik zie altijd donkere wolken)Ik heb geen allergiën en gebruik alleen Oxazepam. Voor zover ik weet (ben werkzaam in de zorg) kan daar alles bij.Als de kinderziektes uit het systeem zijn, kan ik altijd mijn bezwaar nog opheffen.Anyway... dat was het, ik wens iedereen een rustige nacht toe.En ook wil ik jullie bedanken voor het vele schrijven op het forum, ik haal er veel steun uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden