Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Sorry Mieke, is misschien niet het gepaste moment om te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Mijn ouders zijn 78 en hoorde via mijn zus dat het niet zo goed ging met pa.Tja, ben ik voor de bijl gegaan terwijl ik weet dat mijn pa blijft drinken.Ik vind het zo rot voor mij moeder. Die wordt er zo moe van en weet niet meer wat ze met hem moet.Ik ben geen hulpverlener en hoop dat bij hem de knop omgaat en hulp zoekt en eerlijk wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Avond, ben net even aan het bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Waarom niet Woman? Doe kwijt wat je kwijt wilt. Misschien herken ik wel dingen of jij van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Corinne:) zo kan je eng ook zien natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dat is het Wing, het vermoeden is dat mijn pa de hele dag door drinkt, maar zegt 1 kleintje WW soms te drinken.Regelmatig moeten de buren komen of de ambulance om hem op te rapen omdat ie gevallen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 ok tof Mieke, ik heb vaak het idee dat ik mensen shockeer met mijn verhalen, kom er gelukkig steeds achter dat hier meer mensen zitten die nergens van staan te kijken, like me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Het contact met mij ouders was moeizaam en beperkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Woman, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 wow Mieke je moeder is dus aan het babysitten (als ik het even zo hard mag stellen, want dat is wat je doet bij een alcoholist die steeds omvalt enzo) terwijl ze zelf ook niet zo veel meer kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Blacky rot om te horen van je schoonmoeder, wat komt er toch veel jouw kant opBako:) mooi tochMarjo voor jouw een verplicht nummertjehttp://nl.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA en net zolang meezingen tot je de tekst kent, zegt juf SafiWoman die cursus is er al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja Safi I know maar ik moet nog steeds mn best doen - Ow nee das waar ook dat had ik juist afgeleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wing ik wil het contact herstellen en dingen die er gebeurt zijn uitspreken.Ik heb mijn familie gemist, maar had tijd nodig voor mezelf om mijn leven te veranderen.Ik zou mijn ouders willen helpen, maar ik weet dat de knop om moet bij mijn pa.Hij maakt het leven van mijn ma nu ondragelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja Woman dat benaam je goed. Ze is aan het babysitten, maar wil daarvan af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Wing, ik mis het, ik ben altijd een buitenbeentje geweest en alleen.Ben nu stabiel en rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 ja k** zeg Mieke, heb dat een jaar gedaan met mn geweldadige ex, hij was altijd en eeuwig stom en stom dronken....dus dan heb je de hele tijd een grote baby vast die niet meegeeft..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 En Woman wat heb jij gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik ben vertrokken, met hele grote pijn in mn hart, hij was de liefde van mn leven, maar hij had een andere grote liefde, namelijk Juttertjes......(en wodka) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ja Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Even een wilde vraagMieke kan je je moeder eventueel in huis nemen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 @ Woman, mijn moeder dreigt weg te gaan, maar doet het niet uit angst dat er wat gebeurt.Snap ik wel, maar vind als ze dreigt het ook moet doen. Heb dat ook gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Lieve mense,ik ga jullie een goede nacht toewensen, ook al is het volle het is al weer laat geworden....morgen eerst weekenddienst en dan uit eten met familie!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Even by the waytussendoortje waar ik vanmiddag aan moest denkenIk heb hier vijf jaar geleden al gewoond, en ik merk zo dat ik toch gegroeid ben in die 5 jaar, terwijl ik dus niet echt dat idee had ofzo.....maar da even tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Mieke hoe gaat jou vader met jou moeder om, verder, is hij een vriendelijke zatlap of heeft ie een kwaaie dronk ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden