Spring naar bijdragen

zaterdag 13 december


Vie

Aanbevolen berichten

Tapas lees jezelf nog eens terug

Het gaat hier gewoon niet goed, ik voel het tussen mijn vingers wegglippen, al de hele dag komt er niks uit mijn handen en voelt mijn maag aan als een kolkende massa. Het liefst sluit ik me nu af, gordijnen dicht, telefoon eruit, bel uit en gewoon met mijn kop onder de dekens wachten tot het over is

eh ...wat let je..moeten we aldoor presteren?
je bent wel bezig een alcoholverslaving het verleden in te schoppen
dus mag je ook even in deze donkere maanden waar het alleen zijn ook niet altijd meevalt
gewoon doen wat je het liefste zou doen.
Lieve Tapas we hoeven niet aldoor klaar te staan, te doen wat er verwacht wordt of wat wij denken dat andere mensen graag van ons zouden willen.

Nu klinkt dit bagatelliserend maar wat ik wil zeggen TAPAS DOE HET EVEN RUSTIG AAN!
Dat bedrijfje loopt niet weg

. Ben al weken aan het baggeren en kan er de vinger niet op krijgen en weet het gewoon even niet meer. Als ik iets doe is het niet goed, als ik niks doe is het ook niet goed, als ik naar buiten ga wil ik naar binnen, als ik binnen ben wil ik naar buiten, als ik thuis ben wil ik werken en als ik op mijn werk zit wil ik naar huis.

dat gevoel dus! en ik kan er geen kant mee op. Kan ook niks meer hebben merk ik, en nee ik ga niet drinken want dat lost het niet op al weet ik nu even niet meer wat ik wel moet doen.

Goh, ik lees zo vaak van je, verven, opruimen, uitkuisen, meubels van boven naar benden en van beneden naar boven, werken, clupjes, rennen, klaar staan en fotografie clupje etc etc
laat de werled eens los en laat de wereld eens een paar dagen draaien zonder dat Tapas iets MOET

the art of doing nothing...echt het is een kunst...maar zo goed voor je ziel, eens echt kunnen nadenken over alles omdat je er de tijd voor neemt
niet omdat je in paniek bent of het zo druk hebt dat je niet meer kunt genieten van wat je doet of waar je bent.

Neem het me niet kwalijk..maar ik wou je dit even zeggen
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
safidepafi


the art of doing nothing...echt het is een kunst...maar zo goed voor je ziel, eens echt kunnen nadenken over alles omdat je er de tijd voor neemt


niet omdat je in paniek bent of het zo druk hebt dat je niet meer kunt genieten van wat je doet of waar je bent.


Neem het me niet kwalijk..maar ik wou je dit even zeggen


:present:

Hear, hear!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gnigni Wing :D

Meestal wel....

Of bedoel je dat je vanzelf die fles tot je neemt?
Dat kan ook. Dat weet ik ook.

Maar na de strijd kun je moe zijn.
En gaat het als het ware vanzelf.
Je moet wel je gedachten eerst omdraaien.

En dan krijg je vanzelf energie.
Als je maar durft te luisteren naar je gevoel.
Wat zegt dat je tijd nodig hebt om om te draaien.

Jezelf de rust gunnen.
Het is niet morgen klaar!
;) Of wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Safi, je hebt zo gelijk! en bedankt Har voor het hart, nog even testen of het wel de goeie is hoor ;)
ik geloof zomaar dat ik even een paniekaanval had.
Ik ga mezelf met frisse tegenzin voorbereiden voor nog een korte koude avondronde en dan lekker mijn voorverwarmde nest in.
Morgen gaat de telefoon eruit en ben ik voor niemand bereikbaar behalve voor mezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: vrouw zoekt hart....kijk jij hebt mega veel talenten en dat maakt het allemaal niet makkelijker.
Je bent hulpvaardig en hebt een goed inlevingsvermogen. Dat zijn pluspunten maar tegelijkertijd valkuilen.
Ik zou het eerder een soort identiteitscrisis noemen. Op zich hoeft een crisis niet negatief te zijn, het gaat erom hoe je eruit komt. Jezelf vinden, je hart vinden kan je alleen maar door in contact te komen met anderen. Via het spiegelen leer je jezelf kennen en je eigen ik weer te ontdekken.
Wie ben ik en wat wil ik en wat zijn mijn mogelijkheden, daarbij een snufje lef en hoppatee.
Daarvoor moet je ook duidelijk grenzen stellen. Een contract met jezelf opstellen als het ware.
Ik werk voor die en die en dat was het. Aan de rest van de mensheid is het antwoord nee.
Wat staat nummer een.

Als je dat te pakken hebt zal de onrust verdwijnen.
Want als jij zit dan loop je al......

Een periode van rust en bezinning is daar heel goed voor.
Mij heeft het afgelopen zomer wel weer op weg geholpen.

Productief niksdoen, dat is een kunst apart, echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

Dank je Safi, je hebt zo gelijk! en bedankt Har voor het hart, nog even testen of het wel de goeie is hoor
;)

ik geloof zomaar dat ik even een paniekaanval had.


Ik ga mezelf met frisse tegenzin voorbereiden voor nog een korte koude avondronde en dan lekker mijn voorverwarmde nest in.


Morgen gaat de telefoon eruit en ben ik voor niemand bereikbaar behalve voor mezelf!



HEAR, HEAR
loop ze meid !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Tapas: vrouw zoekt hart....kijk jij hebt mega veel talenten en dat maakt het allemaal niet makkelijker.


Je bent hulpvaardig en hebt een goed inlevingsvermogen. Dat zijn pluspunten maar tegelijkertijd valkuilen.


Ik zou het eerder een soort identiteitscrisis noemen. Op zich hoeft een crisis niet negatief te zijn, het gaat erom hoe je eruit komt. Jezelf vinden, je hart vinden kan je alleen maar door in contact te komen met anderen. Via het spiegelen leer je jezelf kennen en je eigen ik weer te ontdekken.


Wie ben ik en wat wil ik en wat zijn mijn mogelijkheden, daarbij een snufje lef en hoppatee.


Daarvoor moet je ook duidelijk grenzen stellen. Een contract met jezelf opstellen als het ware.


Ik werk voor die en die en dat was het. Aan de rest van de mensheid is het antwoord nee.


Wat staat nummer een.




Als je dat te pakken hebt zal de onrust verdwijnen.


Want als jij zit dan loop je al......




Een periode van rust en bezinning is daar heel goed voor.


Mij heeft het afgelopen zomer wel weer op weg geholpen.




Productief niksdoen, dat is een kunst apart, echt waar.

Die An hè...een juweeltje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Net een lading bitterballen op en ... ik zit met een mega probleem. Ik zoek kleding en attributen voor een Maria, Jozef, herberg, herders , engelen, kribbe (kindje Jezus heb ik, een echte) oh ja, drie koningen met alles erop en eraan, en dan het liefst nog een os en een ezel verkleedspul. En nog veel meer.


Maar eens een nachtje over slapen. Wie weet gebeurt er een wonder, hihi.

In welk formaat? Wil best Judas zijn mocht die ook als voorbeeld dienen. Ik kom dan wel incognito :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen ik ga nog een filmpje kijken met mijn andere helft..voor later ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

hihihi Marjo wat zal je dochter morgen schrikken

An ...goed geschreven van je...dat stadium zit ik nu in en doe mijn best mijn grenzen aan te geven.
Soms moet je echt wel drie keer NEE zeggen..want ze vragen het zo weer...of je niet toch nog even dit of dat wilt doen.
Na de derde NEE negeer ik het gevraagde en staar alleen nog maar vriendelijk terug...dat werkt erg goed
worden ze verlegen van hun eigen drammerigheid of manipulatieve gedrag...wat ever ik ren niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een witte kater
Inmiddels drie
Het zijn de mooisten, de wreedsten,
de liefsten
Witte kater?

Adam!

Gefelicipiepstaart :musicnote:
10 maanden vrij
Niet weggaan
ik kan je niet missen :heart:

De muis
heel voorzichtig
onder de heg gezet
Ogen dicht
de natuur redt er wel mee..

Struisvogel!

Maar als het dan moet
Ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé, Safi...nu snap ik je icoontje pas...je bent bewust beroepswerkeloos, ww was er al voor www ;) Ik beroepswerkeloos met je mee, heb ook geen andere keus...het zit inmiddels in mijn genen, heb mijzelf bewust gemanipuleerd, dat is altijd nog beter dan gemanipuleerd worden. En daarmee sluit Har deze avond voor hem af...het is zijn bedtijd :huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Mild zijn voor jezelf. Je hebt je de laatste tijd teveel laten meeslepen. Het was ook stuk voor stuk allemaal zo leuk. Ik vind het al knap dat je vorige week tot de conclusie kwam om de fotoclub vaarwel te zeggen en op te merken dat het te veel van het goede was geworden, want ook van het goede kun je te veel hebben. Heb vertrouwen in jezelf. Je bent een tof mens.

Kirky,
Pas op jij. Als ik je zo lees, ben jij van plan om het herkrijgen van je rijbewijs dit te vieren met drank. Ik weet niet of je je rijbewijs nog terugkrijgt als je een tweede keer gepakt wordt met veel te veel op.

Marjo,
Of te vroeg?

Har,
Haantjes zijn ook al zo jaloers. Denken dat elk ander haantje hun hennetjes zal afpakken. Mijn katten zijn ook geregeld jaloers op mekaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...