Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Durf je nu de zee nog in Mieke?Wingchun zo zie je maar: de één z'n bijna-dood is de ander z'n brood. Dapper van je dat je durft te kijken. Niet aankomen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Klaas komt thuis met de gruwelijkste horecaverhalen.Ik ben blij dat ik niet meer drink!Mensen die op het biljart in slaap kukelen..En er na een half uurtje weer zijn en vrolijk verder gaan.Gatver, ik herkende het uit een grijs verleden...Voor vele nog de motor om het vol te houden.Niet meer de mijne.Ik moet er nog van bijkomen.Het heeft zo'n energie en ontwikkeling gevreten.Ik was er niet bij. Nu wel weer.En al denk ik soms nog teveel, dat komt ook wel weer goed.Ik hoef en wil niet meer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Jawel Kaia het intrigeert me.Maar nooit meer te ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Marjo ik zou als niet drinkende niet kunnen samenleven met een drinker.Hoe hou je dat vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nee, nee Mieke! We drinken niet. Klaas ook niet.Alle mensen die hij tijdens dit project allemaal tegenkomten die veel te diep in het glaasje kijken, nog in de auto stappen,of zwalkend over straat lopen. We hadden het er even over.Blij dat we niet meer drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Oh sorry Marjo, je wekte de indruk dat Klaas nog dronk en dat je je aan hem ergerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ja? Dat vind ik niet. Dat ik die indruk wekte..Het hangt er misschien van af hoe je het leest dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik mag die Lao Tse wel Ik ben ook blij dat ik mijn motor geen benzine meer geef Marjo, zo'n verhaal is wel goed voor de motivatie trouwens, het haalt de herinnering aan het gevoel van 'zelfwalging' dichterbij, iejak! En ja nu zitten we wel mooi met een benzineloze motor, terwijl het in de maatschappij om ons heen lang niet altijd motorvrije zondag is... afijn ik draaf door, ga lekker m'n schone bedje in nu, weltrustxje voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 @ Marjo Dronken jullie vroeger wel beiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Truste Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Truste Kaia, een goed motivatie zonuendan! Dat klopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hoi wingchun en alle andere aanwezigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ja, Ineke. Ik ging door waar Klaas allang was gestopt..Heel erg moeilijk voor hem. Hij drinkt nog wel eens wat.Maar thuis hebben we niets meer. Alleen bij een feestje ofzo.De restjes gaan altijd weg. Ik heb een grote steun!! Gelukkig.Ik heb het zelf moeten doen hoor. Wat een ellende al die jarenzonuendan. Het gaat steeds beter. Vertrouwen wint weer.Dat geeft een fijn gevoel. En ik hoop nog heel lang mijn levenzo te leven. Het is meer dan de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 De nasmaak is toch echt bah. Letterlijk én figuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hij is nooit een grote drinker geweest.Heeft het altijd in de hand gehad.Wat heb ik dat wel gehaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Daar ben ik blij om Corinne!Stel dat het meeviel..Bek opt stuur meid en peddelen!Gelukkig heb je de slag nog te pakken! Hop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 ik ga zo naar mijn schaapjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Doe niet zo ongezellig!Drink nog eentje mee.We zitten net zo leuk...Need I say more? Trusten Mieke! kruip maar lekker tegen Right aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ook een leuke:"ik heb net een goed gesprek..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Morgen verder..Orde in de chaos, een beetje dan.Nuchter rommeltje is véél leuker!Trusten all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 trustte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 De ramp is dat ik een echte geniepige drinker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik ben nog niet weg weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 @ cpas Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst 15 december 2008 Stiekum, Ineke. Ook donderdag en vrijdag. Stiekum kopen, verstoppen en in mijn eentje opdrinken.Toen ik nog echt dronk, verdoezelde ik de hoeveelheid. Ik durf het niet aan mijn gezin opbiechten.Ja, Wingchun, eind vorige maand was er al trek, de 1ste was er veel trek en de trek bleef toenemen. En in plaats van hier hardgrondig van me te komen afschrijven, ben ik donderdagmiddag naar de winkel gegaan. En maar vrolijk doen alsof er niks aan de hand is en maar hopen dat het snel avond zou zijn en iedereen naar bed. Idem dito de vrijdag.Ik heb jullie allemaal belazerd. Donderdag niks gezegd, vrijdag niets gezegd, zaterdag gezwegen tot het eind van de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden