Spring naar bijdragen

zondag 14 december


Vie

Aanbevolen berichten

Wing, dank je. Ik zal het proberen...
Maar ik zal ook niet zo snel proberen te zeggen dat ik
een forumpauze inlas, en daarna nog dezelfde dag terug kom :D
Ik zal proberen om dan bijv. te zeggen... Niets? :wacko:
Of dat het op dat moment mijn wens is, maar ik niet weet of het gaat lukken..?

Pfff, waar een mens zich al niet druk om kan maken.
Soms moet ik gewoon mijn denksels storten omdat ik anders (negatief) ontplof.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud, precies wat je zegt. Ik heb ook wel eens zo'n afscheidsrede geschreven. Maar dan lees je na verloop van tijd toch iets waar je best op wil reageren, enzovoort. Of je kan maar gewoon een forumdag hebben. Voor gisteren heb ik geloof ik twee weken niets geschreven, gewoon niet de behoefte aan gehad. En dan ineens weer wel.
Dan denk ik, waarom zou je jezelf beperkingen op gaan leggen. Het is toch hartstikke prettig dat het forum er is? Het is er ALTIJD, op elk moment van de dag, en ook al blijf je een tijdje weg, je valt er zo weer naadloos in.

De kippen hebben braaf alledrie een ei gelegd, deze keer gewoon in hun hok en niet ergens onder de werkbank in het schuurtje, ofzo.

Waarom zijn dieren niet verslavingsgevoelig? Dieren gaan meestal van nature uit de weg wat niet goed voor ze is. En wij, mensen, met al ons verstand, stinken er heel vaak gewoon in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja spud, ik doe mee !!
Winchi, ik heb iets met een steen, dat is een fossiel van een pijlstaartinktvis. Lijkt een beetje op een veerafdruk in een zwarte steen. Die steen geeft me waanzinnige kracht, is alleen moeilijk te krijgen in een kettingvorm. Laatste is bij mn ex blijven liggen.....jammerdejammerdejammerdejammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de koffie is binnen gehaald bij de andere buren :huh: lang leve de buren, kan niet wakker worden hoor van thee.

Maar goed beesten zijn allen verzorgd nu nog moed verzamelen om te gaan behangen, ik weet het niet he, denk dat het morgen gaat worden. Niet zo veel zin eigenlijk, ben nog moe van die nachtdienst.
Denk dat ik gewoon lekker een beetje ga tuttelen hier in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

had het er van de week nog met mijn zusje over dat we ons huis versieren met kerst en een boom neerzetten met allemaal glitters enzo, je moet vaak je hele huis verbouwen want anders kan je hem nergens neerzetten, wat zijn we eigenlijk gek, maar goed hier staat de boom en het is gezellig vooral avonds met de lampjes aan, creeert toch altijd wel een sfeertje.

Enne ik vind de kerstliedjes ook leuk op de radio spud dus ik word ook geen lid van je nieuwe zenden;)

zender bedoel ik dus

manlief had gisteren oliebollen gehaald, hmmmmmmmmm, hij was in slaap gevallen op de bank heb ik toch al die 6 oliebollen achterover gedrukt. Hij vanmorgen zoeken, waar zijn de bollen hij had er zo een trek in, :) opper de pop in mijn buik, hij was niet blij geloof ik, jammer dan, ja toch of niet soms, anders grijp ik altijd mis want normaal zijn het de andere gezinsleden die alles opeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu ga ik mij even nuttig maken, laterssss, An veel plezier met optuigen van de boom en als je echt geen ruimte hebt kan je hem altijd nog aan het plafond hangen, schijnt ook helemaal hip te zijn;) en mijn jongste zusje vond het idee van de krans met vogelvoer helemaal te super dus zij gaat ook knutselen, ze heeft haar dochter verloren in juli. Nogmaals dank voor de tip:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te lezen Spud, over Blackster.
Wij hebben een kerstboom in de tuin met wortels in de grond. Toch minder gezellig dan een boom binnen, maar ja, dit stuit nogal op weerstand bij mijn echtgenoot. Die vindt dat je dingen moet laten groeien, niet afzagen of plukken. Kan ik wel in mee voelen.
Ik ben dus zo'n vrouw die noooooit een bosje bloemen van haar man krijgt, hihi.

Verder ben ik wat in de keuken aan het frutsen, heb turkse kikkererwtenpaté gemaakt (erg lekker) en strakjes de laatste appels verwerken tot compote.
En ook nog een zijden jurk wassen, na waardevolle tip van wasvrouwtje Houtje.

En nu even bedenken hoe ik de kerstvisite alvast duidelijk zal maken dat er hier niet wordt geschonken.
Gelukkig zijn het geen grote drinkers. En misschien sta ik met de kerst wel weer veel sterker in mijn schoenen en maakt het me niet meer uit of er wijn in huis is. Voorlopig moet er in ieder geval geen fles in mijn buurt komen.

Dus fluks googelen op alcoholvrije kerstdrankjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al weer drank in huis en het gaat goed , heb er totaal geen last van, denk ik. Deze maand staat het er omdat we zoveel te doen hebben hier. Maar 1 januari is heel de zooi het huis uit en dat geeft pas echt weer een gerust gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Het boompje is versierd met rood! Dat was waar we nog het meest van hadden.
En koekjes en een beertje boven op de piek.. Ik heb alleen aangegeven! Leuk!
Skyradio met zoetsappige kerst... Zwijmelsfeer compleet. Heerlijk :)
Ze worden nu gedrieën naar de stad gebracht (logeetje was ook weer aangeschoven..),
om nog even lekker te schaatsen. Even het rijk alone met de hond.. ;)
Kaarsjes branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...