Spring naar bijdragen

zondag 14 december


Vie

Aanbevolen berichten

Hier ook een rode boom met een iestje pietsje goud.

PFFF ben net klaar met mijn eerste kerstgeschenk
we gaan bij vrienden eten en ik maakte de suggestie om
zelf kadootjes voor elkaar te maken

zit nu al twee dagen spelden een glitterende pailletjes in zilver en zwart in een piepschuim bol te prikken
na ongeveer 900 spelden is ie eindelijk af

heel leuk maar wat een werk!

moest ik weer zo nodig pleasen en vissen naar complimetjes
zo van ...oh met safi kun je toch leuk kerst vieren!!
GRRRRRRRR:wacko::$:angry::(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, Safi, leuk die bol. Zo kreeg ik eens de tip dat een sinaasappel volprikken met kruidnagelen, zo lekker kerstig ruikt. Dat is ook zo, maar je bent een dag en twee kilo kruidnagels verder voordat die sinaasappel klaar is.
Ook leuk van die blikjestelefoon.

Jurk gewassen, uit te druipen gehangen aan de roede van het douchegordijn. Roede begeeft het, alles tegen de vlakte. Roede weer vastgeklikt, valt emmer spoelwater om. Natte sokken.

Heb ondertussen de honden ook weer even uitgelaten. De ene trekt en de andere blijft overal snuffelen. Daar krijg je uitgerekte armen van.

An, knap van je dat je het kan, met drank in huis. Moet er niet aan denken!
Maar ik heb ook wel van die tijden dat het me niks doet. Alleen nu even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Vie, dat soort dagen, ik ken ze, een soort wet van murphy dagen.
Zo, ik ben er ook nog, vandaag niet veel gedaan, net mezelf in de kleren gehesen en gedouched en ga nu bij mijn ouders eten, beetje steun en hulp halen. Heb ik wel even verdiend dacht ik zo.
Deze week ga ik niet werken, niks moeten en vooral weer opladen zodat ik niet afgebrand aan het nieuwe jaar ga beginnen.

dus nu op naar het bos en daarna op de fiets naar mijn ouders!
tot later weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik kom ongelezen even binnenvallen. Na lange tijd kon ik de mallemolen in mijn hoofd stoppen en ben in slaap gevallen. 'k Had de wekker niet gezet en was pas om 14.00 uur wakker. Niet de bedoeling, maar ik heb wel geslapen en dat is ook wat waard.
De komende tijd moet ik mijzelf weer op de eerste plaats zetten en werken aan het vastpinnen van nieuw gedrag en niet weer in de oude groeven van mijn plaat sukkelen.
Oh, ja, en vooral niet drinken :devil:
Straks ga ik wel even lezen. Ik dank jullie wel voor jullie positieve kritieken.
En ja, een volgende keer maar eerst hier komen. Iets wat ik zo dikwijls tegen anderen zeg en dan zelf niet het goeie voorbeeld geven. :mad;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de warme chocomel met slagroom en een stuk chocolade zit er weer in...
Lekker rustig hier.. ga ook niet koken trouwens. Haal wel wat. Gooi ik er vanavond
nog wel wat fruit in. Morgen weer gezond! ;)
En werken om de boel hier wat aan kant te krijgen.

Nu weer even hélemaal lekker niets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Goed gedaan. Ook ik vind je een stuk milder in je postings. Het bijtend zuur is wel helemaal weg.
Maar dieren zijn ook verslavingsgevoelig. Legio honden die wel pap lusten van bier. En vergeet de wespen niet die zo graag een duik nemen in bierflesjes. Dieren genoeg die fruit liever eerst goed laten gisten om er dan pas van te genieten en in een roes raken.

Water,
En is het allemaal gelukt met het hh?

Kaia,
:)

Wingchun,
:)

Antonia,
Volgende keren twee pakjes koffie i.p.v. één meenemen.

Marjo,
Snurken? Moet je dochter zichzelf eens horen ;) .
Later als jij groot bent? Dat ben je toch al ;) .

Har,
Een paar paracetamolletjes en morgen misschien maar een afspraak maken.

Safi,
Wat is het leuk kerstvieren met jou :D;)

Waterstofperoxide is toch dat goedje om je tanden te bleken. Hartstikke slecht voor het glazuur van je tanden en vragen om veel rottige gaatjes.

Pippi,
:)

Spud,
Ik luister zelden naar de radio en kijk nog minder TV, maar ben het wel eens met je om kerstliedjes slechts toe te staan tussen 24 en 27 december. Drie dagen de hele dag dezelfde zeurderige, hypocriete liedjes horen is zat genoeg.
Bedankt voor het nieuwsbericht rond Blacky.

An,
:)

Ik heb ooit ook aangekondigd om 2 weken niet te forummen. Ik kon het gewoon niet laten om dagelijks te lezen en op de derde of de vierde dag kwam ik me hier weer overal tegen aan bemoeien. En nu moet ik mijzelf er op wijzen dit forum te gebruiken waartoe het dient: trek de kop indrukken.

Woman,
:)

Tapas,
Toch 1 moet voor je deze week: alle tijd aan jezelf schenken. Op tijd rust en op tijd actie. Alles met mate. En niet te vergeten op tijd Tapassen te eten geven (niet teveel) en uitlaten.

He, he, ik kook ook niet, da's mannies klus in het weekeinde.

Hier nog steeds een vieze smaak in de mond en helaas trek. @#$%^&*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: dat is de ellende juist, als wij drinken dan hebben we morgen en overmorgen ook alweer trek. Alleen dat motiveert me nu om die eerste te laten staan. Maar het gaat niet gemakkelijk worden hoor de komende weken hier. Ik moet super alert zijn en blijven en ik zal hier veel te vinden zijn.

Het ziet er hier geweldig uit. Boompje staat te pronken.
Met z'n allen weer gegeten. Toch maar weer die keuken in en proberen helpende gedachten te formuleren. Het gaat nog steeds niet vanzelf. Dus blijven oefenen.
Ook mag ik zo nog even gezellig op bezoek. Duurt maar een uurtje hebben we ons voorgenomen en dan heb ik de avond voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Marjo:

(zeker ook voor mij hoor....)


Een zen monnik.
Uit Zeven Weken Sterker

Iemand vroeg eens aan een man die zeer ervaren was in meditatie hoe het kon dat hij ondanks zijn vele bezigheden zo kalm en rustig was.

De man antwoordde:
Als ik sta, dan sta ik
Als ik loop, dan loop ik
Als ik zit, dan zit ik
Als ik eet, dan eet ik
Als ik spreek, dan spreek ik

De vraagsteller viel hem in de rede en zei:
Dat doe ik ook, maar wat doe je verder nog?

En hij antwoordde opnieuw:
Als ik sta, dan sta ik
Als ik loop, dan loop ik
Als ik zit, dan zit ik
Als ik eet, dan eet ik
Als ik spreek, dan spreek ik

Opnieuw zei de vraagsteller: Maar dat doe ik ook?
Nee zei de man,
Als jij zit, dan sta je al
Als jij staat, dan loop je al
Als jij loopt, dan ben je al waar je wezen wilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken ze allemaal de spulletjes voor je kiezen en Vie bedoelt Bocasan (oud hoor) en je kunt ook nog spoelen met die kleine pilletje die ook tegen keelpijn helpen....SUPEROL !!!!! Ook stokoud middel, kost geen drol.
En anders (en nu, winkels dicht op zondagavond: spoelen met zout water ontsmet ook !!!!) .

aanp. typvaudten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon is zwáár ziek en heeft vannacht twéé bedden met gerecycled eten bedekt. De wasmasjien draait overuren.

Kun je zo'n kind ook naar de gemeente werf brengen tot het weer beter is? (ááááááhhhhh Houtje toch, kreng van een moeder). Nee ik ben een tikkie sjaggie, om de anderhalf uur vannacht eruit geweest en nu gewoon moe.

Ben het ook zat.

Ga naar bed, bedenk ik me opeens.

Beter plan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste forumleden,

Hier ben ik weer even.

CPAS, ik heb je gisteren en vandaag gelezen.
Goed van je dat je je weer zo snel bij elkaar geraapt hebt
Zoals je zelf al weet is een uitglijer gelukkig geen terugval.
Keep on moving ! :)

Gisteren een bourgondische feestavond gehad.
Zag er erg tegenop i.v.m. de drank dat er geschonken zou worden.
Viel uiteindelijk toch nog wel mee.
Alleen toen we binnenkwamen stonden ze klaar met wijn.
Keuze uit honing of kruidenwijn.
Oeps dat was even slikken
Heeft u ook iets zonder alcohol fluisterde ik bijna.
Nee,was het antwoord straks aan tafel wel.
Oke, zei ik dan sla ik nu even over.
Vond het toch wel een soort dapper van mezelf.
Dat was het moeilijkste moment

De drank werd uit aardewerk kruiken geschonken want het moest de tijd uit de middeleeuwen voorstellen.
Gelukkig stonden die kruiken niet op tafel zodat er niet zomaar ongelimiteerd gedronken kon worden.
Verder zat het inplaats van in een glas in een aardewek beker zodat ik het er niet doorheen zag glinsteren,en dat vond ik toch een hoop schelen.

Al met al de avond gelukkig zonder al te veel problemen alcoholvrij doorgekomen. Joepi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos,
PETJE AF! CHAPEAU!

Houtje,
Ik hoop dat Hansje snel weer beter zal zijn en hij Grietje en jou niet aansteekt.

Wingchun,
Ossengalzeep al eens geprobeerd? Inktvlekken doe je met verse citroensap.
Bloedvlekken per se alleen koud water. Dus ja, je moet eerst weten wat voor vlek het is.
Alle vlekkensoorten vragen een eigen oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...