Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Niks plannen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Dat kan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Zo pecee gaat uit, nog even een broodje eten, wat chillen, peukie roken en hup naar bed ! Dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Marjo,Zijn het nu dan geen technicolor handdoeken?Pippi,Dan mis je zo een ding wel. Zeker in de winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nee prima, nix aan de hand..Woman. Das good for joe. Succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Kaia, hoe was het tussen de stenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik schaam me dood voor jullie huisvrouwentalk, weet je wel wat dat doet met mijn image Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Het was heel bijzonder Marjo, ben echt blij dat ik gegaan ben en heb een paar mooie stenen gekocht, in het kader van alle steentjes helpen en dragen bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hallo allen.Een heel fijn weekend gehad.Mr Right heeft een hele mooie grote kerstboom gekocht en de lampjes.Ik de ballen. Gisteren en vandaag samen met zijn kids opgetuigd en het ziet er erg gezellig uit.Komende dagen komen de cadeautjes onder. Heel gezellig.Naar de kerstmarkt geweest en oliebollen gegeten.Zo heerlijk zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Fijn dat je zo geniet van de echte dingen Mieke. En die Mrt Right van jou blijft best lang right hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Truste voor diegenen die slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hoe kom je aan die wasmachienfobie Winegum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Mooi Kaia. was het een informatieve bijeenkomst...Ben je erachter wat welke steen wat met je doet en welke hetbest bij je past?Wat is er trouwens mis met prietpraat? Het leven is een grote priet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ja Kaia, ik geniet heel erg. We zien elkaar niet zoveel ( 1x per week en het weekend) en Mr Right is al Right bijna 2 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nee het was een workshop met oa geleidemeditaties... een lichtblauwe kristal bracht mij meteen in kontakt met mijn stilte, zoals een sjamanendrum dat ook kan doen... dus die heb ik gekocht, ben de naam weer vergeten zoals gewoonlijkGrote Priet, is dat geen indiaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 spud hartelijk dank voor het brengen van de verslagjes mensen dank je wel , ik heb veel tijd nodig om jullie te lezen en te antwoorden dus ik vermoed dat het maar pas zaterdag zal zijn dat jullie mij wer lezen lunalee van harte en neen ik wil momenteel niet over ,mijn broer schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik ben vlak na de scheiding naar een kerstmarkt in een kerk geweest.Daar stonden allerlei kraampjes.Ook 1 met verschillende stenen.Daar heb ik een Turkoois uitgezocht en draag hem nog steeds bij me.Zou zorgen tegen ziektes en voor rust. Werkt nu eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 een droger, die heb ik nog nooit gehad! ik heb de eerste jaren dat ik alleen woonde of een wasmachine gedeeld of alles op de hand gewassen, tot 2 jaar geleden had ik nog een losse hele oude bejaarde wasmachine zonder centrifuge en daarnaast een losse centrifuge, nu heb ik een oude 2e hands wasmachine met centrifuge maar wel op een laag toerental, en wie weet ooit..... een goeie wasmachine. Ach als het maar schoon wordt. Duurt alleen even voor het droog is dus mijn dekbedhoes ligt nu over de verwarming om de laatste natte plekken op te laten drogen en dan kan ik een schoon bed in. Heerlijk, en dat alles in het kader van de zelfzorg!!Nee, hier geen luxe apparaten in huis, hoewel ik een tijd geleden via marktplaats een mini vaatwasser heb aangeschaft waar ik nog steeds enorm blij mee ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Mooi Kaia! Grote Priet was de neef van Grutte Pier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Neuh Tapas geen luxe apparaten: WasmachineCentrifugeCV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Blacky Wingchun dank voor je openheid, dat moet niet gemakkelijk zijn voor je. Gelukkig kan je inmiddels zelfstandig broekzakken verlaten, vermits je daar überhaupt nog in durft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Blacky, lief mens sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hey Pippi, droogfoehnen doet mijn dochter ook wel eens. Tja, ze heeft nogal wat kleding die niet in de wasdroger kan. En ze is niet altijd op tijd met inleveren van vuile was en al helemaal niet in het aangeven van wat ze als eerste stuk terug wil hebben.Blacky,KMW! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Blacky Wing, je bént Grutte Pier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Zo hebben we allemaal wel een trauma.Ik ging met mijn broer en moeder zwemmen in de zee.We gingen te ver en er was een sterke stroming.Ik was klein, denk een jaar of 6 en kon niet meer zwemmen.Ik ging bij mijn moeder op de rug terug en ze verdronk bijna, samen met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden