Spring naar bijdragen

zondag 14 december

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allen.
Een heel fijn weekend gehad.
Mr Right heeft een hele mooie grote kerstboom gekocht en de lampjes.
Ik de ballen. Gisteren en vandaag samen met zijn kids opgetuigd en het ziet er erg gezellig uit.
Komende dagen komen de cadeautjes onder. Heel gezellig.
Naar de kerstmarkt geweest en oliebollen gegeten.

Zo heerlijk zonder alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het was een workshop met oa geleidemeditaties... een lichtblauwe kristal bracht mij meteen in kontakt met mijn stilte, zoals een sjamanendrum dat ook kan doen... dus die heb ik gekocht, ben de naam weer vergeten zoals gewoonlijk

Grote Priet, is dat geen indiaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud hartelijk dank voor het brengen van de verslagjes
mensen dank je wel , ik heb veel tijd nodig om jullie te lezen en te antwoorden dus ik vermoed dat het maar pas zaterdag zal zijn dat jullie mij wer lezen
lunalee van harte :present:
en neen ik wil momenteel niet over ,mijn broer schrijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een droger, die heb ik nog nooit gehad! ik heb de eerste jaren dat ik alleen woonde of een wasmachine gedeeld of alles op de hand gewassen, tot 2 jaar geleden had ik nog een losse hele oude bejaarde wasmachine zonder centrifuge en daarnaast een losse centrifuge, nu heb ik een oude 2e hands wasmachine met centrifuge maar wel op een laag toerental, en wie weet ooit..... een goeie wasmachine. Ach als het maar schoon wordt. Duurt alleen even voor het droog is dus mijn dekbedhoes ligt nu over de verwarming om de laatste natte plekken op te laten drogen en dan kan ik een schoon bed in. Heerlijk, en dat alles in het kader van de zelfzorg!!

Nee, hier geen luxe apparaten in huis, hoewel ik een tijd geleden via marktplaats een mini vaatwasser heb aangeschaft waar ik nog steeds enorm blij mee ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Pippi, droogfoehnen doet mijn dochter ook wel eens. Tja, ze heeft nogal wat kleding die niet in de wasdroger kan. En ze is niet altijd op tijd met inleveren van vuile was en al helemaal niet in het aangeven van wat ze als eerste stuk terug wil hebben.

Blacky,
KMW!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hebben we allemaal wel een trauma.
Ik ging met mijn broer en moeder zwemmen in de zee.
We gingen te ver en er was een sterke stroming.

Ik was klein, denk een jaar of 6 en kon niet meer zwemmen.
Ik ging bij mijn moeder op de rug terug en ze verdronk bijna, samen met mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...