Spring naar bijdragen

zondag 14 december

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waar vond je die site met die mooie betekenissen van je naam? Ben nieuwsgierig en wil nog even "ontladen".

Zoon ligt in schoon bed, op een dubbele handdoek (je weet nooit) onder een baddoek onder een dekbed dan valt de schade evt. vannacht mee.
Omdat hij al zo groot is (13 jaar maar al 1.82 meter en 65 kilo + mag hij een zetpil tegen het spugen hebben die ik tegen mijn migraine gebruik.... en 1000 gram paracetamol zetpil vanavond gehaald bij de avondapotheek.

Joechei nuchter de auto in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, je doet het prima, het is fijn om zo van jou en van blacky te horen!
Rapilos, ook mijn complimenten, heel goed gedaan, gewoon vragen!! en dat van die aardewerken bekers is wel handig, dan ziet niemand wat je drinkt. Vond je het nog moeilijk? of ging het eigenlijk vanzelf?
Win, ik ben van 12 maart, welke steen was dat?
Corinne, slik je nu weer je refusal? naar dat je trek houdt, is dan ook meteen een goeie waarschuwing voor mij, gewoon echt niet drinken dus!!!!

Ik heb net een mail naar mijn werk gestuurd dat ik maandag t/m woensdag niet kom werken, donderdag hebben we een vergadering met het kernteam (medewerkers die aan het beleid meewerken) en de vaste medewerkers, en daar wil ik zeker bij zijn dus dan ga ik wel naar mijn werk. De komende dagen sta ik gewoon op nummer 1 en ga ik in huis rommelen en proberen te zitten als ik zit, te staan als ik sta en te lopen als ik loop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, iedereen gaat naar bed en ik ben net wakker. Knalde tijdens een programma op tv in slaap. Was dus toch niet zo boeiend.
Dank voor de tip van de soda bij de was. Ben heel benieuwd, want ooit eens een tomatenvlek op een heel mooie dekbedhoes gemaakt, nooit meer er uit gekregen. Dat was trouwens nog in de dranktijd, toen at ik nogal slordig. We zullen zo zien of het gewerkt heeft.

Voor iedereen die het hem vandaag weer zonder alcohol gefikst heeft, een dikke :present:

En speciaal voor Blacky veel warmte en sterkte. Ennehh, die beren op de weg, toch maar voorzichtig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

Dat van die aardewerbekers was inderdaad wel handig niet alleen omdat het niet opviel wat IK dronk maar ook omdat ik zo minder in de verleiding werd gebracht omdat ik zelf ik niet ZAG wat er in die andere bekers zat. Al wist ik het natuurlijk wel. Maar zo,n fonkelend GLAS wijn ziet er veel verleidelijker uit.

Ik vond het een beetje moeilijk,gaat nog steeds niet helemaal vanzelf.
Maar ja, wat is nou 4 maanden niet drinken tegen 30 jaar wel drinken.
In dat opzicht vind ik het best goed gaan.

Trouwens goed van je dat je even een paar dagen vrij hebt genomen. Zo te lezen had je dat even hard nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb nog make-up vlekken uit mijn dranktijd (mascara) gaan er nooit meer uit. Alles op geprobeerd. Ik sliep nogal slordig soms met make-up en al (dat doe ik dus nu nooooooit meer hè). Mijn huid ziet er ook beter uit. Makkie, want ik ben 10 kg aangekomen en dan heb je minder rimpels, meer onderhuids vet.

Kind I heeft net weer overgegeven in schoon bedje :devil: gelukkig heeft de handdoeken truuk gewerkt dus hannddoeken de was in en kind II ook op handdoeken gelegd die voelt zich ook niet lekker.

Eerlijk gezegd.........nah....... ik ga maar een boekje lezen en neem een spaaatje mee. Ik vertrouw op mijn medicijnen en vitamines. Hup gauw nog even nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrr.. Koud! Nog even rekken met een warme chocomel! :D

Houtje, de betekenis van mijn naam heb ik altijd al geweten.
Ik zoek écht alles via google, hoef niets te weten of te onthouden :huh:

Tapas, je doet het enige juiste voor jezelf. Goed van je zeg! :present:

Water :heart: Mijn gedachten gingen nog even uit naar jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, volgens de site die ik bekeek (gegoogled op: wat is de betekenis van mijn naam) betekent jouw naam Fransman. En de mijne zeeman. Fransvrouw en Zeevrouw, zou dat ook mogen?
Verder is mijn steen heliotroop. Jammer dan, want dat vind ik geen mooie steen.

Zeg niet om het een of ander, en goed dat de handdoekentruc heeft gewerkt, maar waarom zet je niet een teiltje naast zoon zijn bed? Dat braakt toch veel handiger? Of is hij dan zo ziek dat hij het niet gedaan krijgt om zijn hoofd buiten bed te steken?
Ik heb zelf na jarenlang drankfestijnen, zeer veel ervaring met teiltjes.

Marjo, wat deden we voordat google bestond? Kan me gewoon geen leven zonder voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Tapas, afblijven is toch echt het makkelijkste. Nu heb ik er zelf voor gezorgd dat december een moeilijke maand wordt.
Weten dat het gevaarlijk is, weten dat de hunkering er door gewekt wordt, weten dat het daarna moeilijker, weten hoe moeilijk het is om te stoppen en dan al die wetenschap eventjes overboord kiepen.
Maar, hoe zeggen enkelen het hier ook alweer: de bek op 't stuur en gaan met die banaan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

Briljant, een teiltje !!!!!!!!!!!

(nee schat hij is te ziek om zijn hoofd op te tillen, dan is het al gebeurd).

Ja ik ben de Fransman, geinig hè. Samen met 1 miljoen andere nederlanders die allemaal iets van Frans, Fransca, Franciscus, Frans, enz. in hun naam hebben.

We zijn een soort Zebra stel, hhahahahahahahaha, net als in Zeeman en Wibra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, er gaat hier een kaarsje aan voor een goede nachtrust, en ook voor je arme zieke zoon.

Voor mij wordt het een latertje. Man belt net, was het weekend weg i.v.m. familietoestanden, dat het wel een uur of een vannacht zal worden. Ja, die wil dan natuurlijk graag zijn verhaal kwijt, dus dan wil ik niet liggen te ronken.

Dank je Marjo, ja het was niet gemakkelijk de afgelopen dagen. Fijn dat het forum er dan is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussenstandje hier:
Lekker dagje, kerstmarkt geweest, lekker vest gekocht, 1 kast in elkaar geschroeft. Nu pak ik mezelf bij de lurven en de kladden en zet mezelf onder de douche.
Gister twee trekjes van een blowtje genomen en oef dat was wel meer dan genoeg, mama mia. Goed teken dan weet ik dat ook weer.
Morgen intake gesprek bij de ondernemerschapcursus dus een vroege wekker. Heb smiddags nog wel tijd om even te slapen.
Morgenavond de uitslag van doggydance dus duimen !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...