Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Het is geen geintje Wing.Bittere ernst. W. heeft een hh sitemet Truus en Miep. Alleen ben ik vergeten hoe ze heten.Anders google je even op "vlek"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 CPAS; heel veel sterkte: je kunt het! Hou vol!Wing: geen idee hoe vlek eruit te krijgen. Stomerij misschien?Amethist is ook mijn steen. Van welke datum ben jij? Rapilos: je bent knap bezig. Ik kom je weer achterna!Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nou daar is het Houtje's Huis Houd Hoekje dan maar weer.Of schoonmaken met Vlekkentovenaar voor vetvlekken en daarna wassen in gewoon wasmiddel (apart klein flesje) waarmee je het eerst moet behandelen; óf eerst ontvetten met X10 (bij de drogist te verkrijgen, ook voor kaugum, teer, en lijmresten, een soort wasbenzine) en daarna goed de vlek inwrijven met zeep en wassen, 2 x vanwege de geur.En Oxy Action Power Duo moet je wel een half uur laten intrekken.Ik zou zelf ook vloeibare ossengal proberen, half uurtje intrekken en dan wassen. Door dat het een shirt is van natuurlijke weefsels is het minder vlekafstotend denk ik. Doe voortaan een servet om.Succes Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Marjo en Cpas, bedankt voor jullie complimenten,Wing die vlek wordt volgens mij dan veroorzaakt door de tomaten die in de saus zit.Dat zijn echt rotvlekken.Ossengalzeep zou inderdaad misschien wel eens kunnen helpen.Het is een heel ouderwets middel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Vogel,Wat goed dat je me weer achterna komt.Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 En bij al deze trucs: een schepje zuivere soda in het hoofdwasmiddelbakje doen, doet ook wonderen.Dus eerst een vlekkenmiddel, zie mijn stukje hiervoor, en dan wassen met wasmiddel en soda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Agaat en Aventurijn ontdek ik net.(bij mijn sterrenbeeld).Een huis vol stenen hier, ik zal eens zoeken (spitten..). Morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nou da's toevallig, voor mijn zoon precies dezelfde stenen..Hij is maagd, ik ben tweelingen. Geen één precies hetzelfde,behalve die twee. Op z'n minst frappant!Vogel, hoeveel heb je geteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 rapilos: het gaat prima nu. Nu nog volhouden!!!!!! Ben in ieder geval weer op de goede wegWaarom heb jij nu weer twee stenen nodig Marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ik denk dat ik mag kiezen, Vogel.Pfff.. Moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 oei randgeval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 getsie. ik zit net te googelen en het is maar net welke site je bekijkt om te weten welke steen bij je sterrenbeeld past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 oh! daar was ik al bang voor...Nam de eerste de beste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Ha An, je bent online. Ik wilde je nog antwoord geven op je ganzenvraag. Iedere teller heeft een eigen gebied om te tellen. Ik heb twee gebieden en afhankelijk van de tijd en omstandigheden (jagers bv) zitten er veel of weinig ganzen. Vrijdag in gebied 1 helemaal niets (zie omstandigheden eerder genoemd)en in gebied 2 ruim 900. In januari en februari zitten er meestal meer dan 10.000. Is dan vrijwel niet meer juist te tellen, dus maak ik een schatting. Voldoende beantwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 nee, ben je niet vergeten. Duurt nog twee maanden..........Voor jou niet zo lang meer dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hihi boogschutter en vissen hebben ook dezelfde volgens Spiritual garden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Vogel,Natuurlijk ga je het vohouden! Ik blijf je volgen hoor!Wing, succes met je vlekken, we horen wel of het gelukt is met alle tips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Nou kijk ik ergens anders en het is parels! Als alternatief maansteen.Mijn naam betekent, dochter van de zee, kind van het licht, parel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 waterman. kan de site niet meer vinden die aangeeft dat waterman amethist als steen heeft. Nou ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Hee Marjo, dat is een leuke ontdekking. zal ook even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 nou dat wil je niet weten, ik ook niet trouwens: wereldheerser. jemig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 tjee mijn naam wordt ook gebruikt voor onze trouwe viervoeters waar ik zo al niet achterkom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 ik sluit af voor ik nog meer wonderlijke zaken ontdek.Voor straks: slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Lekker sliepe Fûgeltsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden