Spring naar bijdragen

dinsdag 16 december 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bambam, stel je voor dat je nu nog gedronken had, dan was het allemaal zo anders geweest. Het is vreselijk wat er te gebeuren staat maar nuchter is het wel puur en zeg je de dingen die uit je hart komen en niet de dingen die uit de fles komen. Iemand af zien takelen is vreselijk, aan het einde hoop je alleen nog maar dat het niet meer te lang duurt en daarna komt dan ook nog eens het gemis. Bah!
Neem iedere dag zoals ie komt, meer kan je niet doen.

Ik heb net weer mijn dierenrondje gelopen en vind het nog steeds zo gezellig om met hond en kat samen een rondje te lopen, kat die onderweg in bomen klimt, over de hond heen springt die dat weer helemaal negeert en net doet of ze er niet is. Het kleine genieten! dat is fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff wat anders. Wat denken jullie; kunnen honden dement worden:huh:

Elke x als ik thuiskom of beneden rent hond 1 naar de keuken en gaar naar de brokkenton zitten staren. Zucht, ik word er zo ibbelig van soms..... Volgens mij vergeet ze dat al tig x heeft gegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Nee nee. BamBam. Niet zwaar op de hand. Ik beschouw deze energie en kom tot die condlusie.


Winchie heeft geen aard. Winchie is. Zonder aard of doel.




Wichie, hier haak ik af. Ik heb een vriendin die zichzelf zweefteef noemt. Die stuurt me sms-jes met BB is liefde, BB is lief, alles is lefde, alles is...... oeiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Nee nee. BamBam. Niet zwaar op de hand. Ik beschouw deze energie en kom tot die condlusie.


Winchie heeft geen aard. Winchie is. Zonder aard of doel.

Je lijkt op Icarus Wingchun...ooit van was gehoord? Zit niet in alcoholische dranken....maar het lijkt er wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt idd zoals het komt Geer en ik zit er niet over in. Fantaseer er wel es over. hihi.

Nou Marjo, zij is echt niet vergeten waar de brokken staan hoor:angry: ze wijst ze zelfs aan.

Helahola Tapas, ja dat lijkt me ook gezellig met kat en hond aan de wandel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een x een documantaire gezien over een man die een geheugen van 2 sec had. Echt waar. Ging z'n vrouw naar de wc of een kopje koffie pakken; dan begroette hij haar met het grootst mogelijk enthousiasme alsof hij haar jaaaaren niet had gezien. Lachen maar oh zo triest. Engelse docu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Klaag nog maar ff door over Pip, als dat oplucht! Doe sommigen graag een plezier.


En har na 14 uur een vraag gesteld te hebben is het nu ook nog oké om te reageren hoor! Leg je frustraties er neer en hou het vooral niet binnen. Kan je zo vast lekker slapen.


Daar heb ik die veertien uur niet voor nodig Pip, jij wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piperdepip, niet zo katten! En zeker niet na twaalven!

Vraag je af wat je zo boos maakt en wat het met je doet. Het is een terugkerend patroon bij, mijns inziens, en dan valt er iets te leren. Meid, take care.

Ja, Frannie doet het goed:D ok, serieus, is voor haar ook niet gemakkelijk maar daar komen we uit. Als ik niet drink is alles te bespreken en dat vind ik heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...