BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Dat is waar Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Jongens/meisjes Gooshe Frabba!Ik ga naar bed, de ultieme vrijheid beleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Geer, ja. Zit in de ziektewet en hoef in december nog nix. Heb wel een afspraak om 10 uur en het is een klein uurtje rijden. Hum, en ik heb nog papieren daarvoor nodig. Die ik nog moet zoeken uiteraard......Jij dan Geer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Lekker koese. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Slaap lekker Marjo x Schone dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Wing, wordt het niet eens tijd.....................................................Spud, ik was die rare Bam aan het uitdagen....maar die is al 3 straten verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Dat herinner ik me niet meer Spud. Heb jij em ook gezien? Grappig vind ik dat. Weet jij nog hoe die heet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Ok Har, was idd al 13 straten verdre maar ik neem bloemen voor je mee:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 ...nu vraag ik me toch echt af, of jullie het allemaal nog kunnen volgen. Ik wel natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Pip, lighten up! Als ik je verkeerd begrijp leg het me dan uit en reageer niet als een kleuter. Alhoewel, dat mag best natuurlijk maar het roept wat stekels op. Ik zal es ff nagaan wat dit me zegt.Ik wens je een goede nachtrust en wens dat je de slaap kunt vinden. See u 2morrow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 ik ook wel hoor Har:Dzeggen ze op mn werk ook nog dat ik duidelijkheid en structuur nodig heb en snel mn overzicht verlies. Ech nie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 NAHNANANANAAAAAH...oei, toetsje bleef hangen. Het ik-ben-verontwaardigd-toetsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Zo, dit gaat goed. We zitten al op blz 17. Leuk voor al die vroege slapers morgenochtend....Die wrs wel uitgerust zullen zijn.Ik neem nog maar es 2 broodjes. Heb net choco erop gedaan, nu ga ik voor pindakaas. Daar word ik groot en sterk van;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: HarNAHNANANANAAAAAH...oei, toetsje bleef hangen. Het ik-ben-verontwaardigd-toetsje! Har, waar zit tie dan?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: BamBamik ook wel hoor Har:D zeggen ze op mn werk ook nog dat ik duidelijkheid en structuur nodig heb en snel mn overzicht verlies. Ech nie! You are truly a B.I.T.C.H. BamBam, laat ik je dat dan maar even zeggen Tsja, wat wil je ook anders op jouw leeftijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Tsssss Har.Wat betekent B.I.T.C.H?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 @Spud:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Passen jullie allemaal goed op jezelf?Love mum x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: BamBamquote: Originally posted by: HarNAHNANANANAAAAAH...oei, toetsje bleef hangen. Het ik-ben-verontwaardigd-toetsje! Har, waar zit tie dan??????????????...tussen de f en de q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Ja Mem, ut komt goed:) en no op bed, awessearje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: BamBamTsssss Har. Wat betekent B.I.T.C.H?????? Duh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Geer, was 10 kilo afgevallen. Had natuurlijk ook met stress en veel sporten te maken. Hihi. Maar vond het ook wel lekker zo mager. Nu ben ik weer lekker aan het klimmen. Zucht. Nou ja, heb ik tenminste wel weer tieten.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Ja hallo Spud, dan kan ik straks niet meer door de deur!Waar zei Har dat, welke blz????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Trouwens, het wordt hoog tijd om eens te gaan swaffelen...gni, gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 ....ik klets um gewoon tegen het forum aan....flatsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden