Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Was ie warm Fish?En confortabel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Wat een ge-Harrewar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Liever de jas én een goede gezondheid...Ik moet 'm nog buiten uitproberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Har ik maak je niet af. Ik zal het je uitleggen... Mijn vrienden weten dat ik me hier begeef, ben wel zo'n open typje. Nou krijg ik dus meer vragen (als ze het gelezen hebben) dan eerder. Eerder waren ze aan het gissen, nu kan het zijn dat ze dat niet meer hoeven. En daar wil ik graag de controle zelf over houden. Is dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 huh, nu snap ik 'm niet hoor. Je ging 'm toch al uitproberen Fish?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Na het eten pas!!Nu de hondjes eten geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Nou dan hoop ik dat ie je bevalt. Heeft je zoveel uithoudingsvermogen gekost. Ik mag jou wel Fish, maar reageren om te reageren kan ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik ben beter in muziek mijn gevoel te laten horen...Moonlight shadow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Ik doe nog een beetje frites voor mezelf in de oven!!De honden zijn stukjes kauwstaafjes aan het zoeken in de kamer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 quote: Originally posted by: SpudHar ik maak je niet af. Ik zal het je uitleggen... Mijn vrienden weten dat ik me hier begeef, ben wel zo'n open typje. Nou krijg ik dus meer vragen (als ze het gelezen hebben) dan eerder. Eerder waren ze aan het gissen, nu kan het zijn dat ze dat niet meer hoeven. En daar wil ik graag de controle zelf over houden. Is dat raar? Dan nog maar even vragen waar jij het in godshemelsnaam over hebt. Ik kan het niet volgen. Om maar even on topic te blijven, heb je gedronken Spud, of is het een andere dwaling? Kan je daar een eerlijk antwoord op geven? Dat is wat ik me afvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 en dit is mijn overlevingsnummer, dan lijkt alles zo min. Hit me with your best shot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Spud, wat bedoel je met: maar reageren om te reageren kan ik niet. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 ..ik weet eigenlijk wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 amaai wat is hetb hier stillekes ;-((ik plaats hier even een woordje dat alles oke met mij is , ik slaap heel veel alleez eigenlijk doe ik niets anders :$ maar zal wel zijn dat ik het nodig heb .of viva wel of niet leest maakt mij weinig uit , dat ander mogelijk lezen maakt mij wel veel uit groetjes uit slapen land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hahahaha, Har, jij hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag. Nee, heb niet gedronken, heb er wel mee gevochten en eigenlijk nu nog. Is dat voldoende antwoord?Oh, trouwens jawel, ik wel gedronken, mango fruitjuice, koffie, thee, dr. pepper, rivella ( is de beste tegen drinken) en jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Proost Blacky, geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Blacky, bent ge weer onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Fish, vind ik zelf ook nogal moeilijk. Ik mag zeg maar mensen hier op het draadje. Soms vind ik dat moeilijk, ben blij dat ze er zijn maar verder heb ik niks te zeggen. Ga je dan toch een antwoord verzinnen, dat noem ik dus zeggen om iets te zeggen. Betrap mezelf er vaak op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 ...ik bedoel, weer onderweg aan het gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 En Har, ik ben zeer benieuwd naar wat je weet. Wat heb jij al op vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Spud, hoe dat nou, dat je niks te zeggen hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 feedback wil ik altijd. zegt mijn onderschrift niet genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 har oppassen hé want je bent wel erg snel aangebrand:huh: lijkt mij.groet ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Hoi Spud,Niet gaan drinken he meisje!!! Blijf er voor vechten, want dat is echt de moeite waard.sterkte, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst 20 december 2008 Heeft te maken dicretie, ik zit daar nogal vast in maar de persoon in kwestie weet het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden