Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har ik maak je niet af. Ik zal het je uitleggen... Mijn vrienden weten dat ik me hier begeef, ben wel zo'n open typje. ;) Nou krijg ik dus meer vragen (als ze het gelezen hebben) dan eerder. Eerder waren ze aan het gissen, nu kan het zijn dat ze dat niet meer hoeven. En daar wil ik graag de controle zelf over houden. Is dat raar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Har ik maak je niet af. Ik zal het je uitleggen... Mijn vrienden weten dat ik me hier begeef, ben wel zo'n open typje.
;)
Nou krijg ik dus meer vragen (als ze het gelezen hebben) dan eerder. Eerder waren ze aan het gissen, nu kan het zijn dat ze dat niet meer hoeven. En daar wil ik graag de controle zelf over houden. Is dat raar?

Dan nog maar even vragen waar jij het in godshemelsnaam over hebt. Ik kan het niet volgen. Om maar even on topic te blijven, heb je gedronken Spud, of is het een andere dwaling? Kan je daar een eerlijk antwoord op geven?
Dat is wat ik me afvraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

amaai wat is hetb hier stillekes ;-((
ik plaats hier even een woordje dat alles oke met mij is , ik slaap heel veel alleez eigenlijk doe ik niets anders :$ maar zal wel zijn dat ik het nodig heb .
of viva wel of niet leest maakt mij weinig uit , dat ander mogelijk lezen maakt mij wel veel uit
groetjes uit slapen land

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, Har, jij hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag. :D Nee, heb niet gedronken, heb er wel mee gevochten en eigenlijk nu nog. ;) Is dat voldoende antwoord?
Oh, trouwens jawel, ik wel gedronken, mango fruitjuice, koffie, thee, dr. pepper, rivella ( is de beste tegen drinken) en jij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish, vind ik zelf ook nogal moeilijk. Ik mag zeg maar mensen hier op het draadje. Soms vind ik dat moeilijk, ben blij dat ze er zijn maar verder heb ik niks te zeggen. Ga je dan toch een antwoord verzinnen, dat noem ik dus zeggen om iets te zeggen. Betrap mezelf er vaak op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...