Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Spud?
Zie jij het positief? Dank je! :present::)
Ja, ik wil me graag weer wat zelfverzekerder voelen, en dat lukt niet zo goed met een smoezelige jas. Ik ga die oude trouwens weer goed wassen, nu kan ik deze aan ondertussen.
Het moet maar van mijn spaargeld af dan. Was maar 30 euro, maar dat is voor mij toch een smak geld.
Gister nog een artikel gelezen over je imago en uiterlijk e.d.....komt misschien daardoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk gebruik ik dat als rede om niet alles in m'n leven voorbij te laten gaan, Fish. ;)
Ik geloof in reancernatie.. tot op zekere hoogte. En dan wil ik wel alle shit weggewerkt hebben als ik aan een nieuw leven begin. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Har! Ik vind het niet zo slim van je, zal ik het daar maar op houden. Ik noem jou toch ook geen .... of ik ga toch hier niemand aanspreken met de voornaam als ik die weet?
Dat is in mijn optiek niet discreet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Think about this Har...
You are never alone, is wat je ervan maakt. ;)

Nooit eenzaam

Dus probeer gewoon te genieten wat je nu hebt, ookal is dat in je eentje. Ik heb een relatie mogen genieten dat ik me nog veel eenzamer voelde met. Ik geniet nu met volle teugen dat ik weer alleen ben. ;)
Ik hoop dat jij dat ook vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Sorry hoor maar nu komt de vraag in me naar boven, heb je gedronken ofzo?

Want de Har die ik meende te kennen, is wel discreter dan dit...

Welja, alsof ik niet discreet genoeg ben. En daar lees jij ook nog gewoon overheen. En dan vervolgens ook nog de veronderstelling dat ik gedronken heb, yep....het wordt hoog tijd dat ik wat ga eten, hoef ik me iig niet verder met jou bezig te houden.
Jammer Spud, zou mooi zijn geweest als je jouw probleem verder had toe kunnen lichten. heb hier zo'n beetje mijn tijd aan jou verspild, je wordt bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish, wat liever? :D

Har, no coment, lijkt me beter. Hanteer alleen jou manier van zaken doen. Anders krijgen we weer een menings verschil. :D Was een open vraag zoals jij ze stelt. Ik denk er verders niks van. Geniet van je maaltijd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...