Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi hoi beste mensen,

Vandaag nog niets gelezen.
Zag wel hier boven iets staan over kaasfondue.
Ik heb een pakje in de koelkast liggen.
Smaakt zo lekker met broccoli klein tomaatjes maar het ligt al 5 weken in de koelkast want ik ben toch wel bang voor de alcohol die erin zit.
Heeft iemand hier ervaring mee of verdamt al de alcohol?
Kinderen mogen het ook eten toch?
Maar ik heb geen zin in `n extra moment. Die momenten heb ik nog vaak genoeg!

Houtje , ik heb de vitamientjes gekocht en sinds gisteren avond gaan gebruiken...nog maals dank je voor de tip.

Jemig er is nog steeds voetbal op tv :(
Ik ga zo aan mijn nieuw boek beginnen...mijn andere is uit.
Ja, dat lezen en gewoon de volgende dag verder lezen gaat nuchter echt een stuk vlotter.
Toch wel een stuk aangenamer zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tine,

Fijn je nog even te lezen vandaag.
Ik slik al jaaaaren extra vit. B vanwege mijn misbruik van mijn hersencellen. Hebben ze jou dat ook niet in de Tactus-therapie geadviseerd?

En verder, nee, eigenlijk allereerst: COMPLIMENT voor vandaag!

En die kaasfondue: ik ben er gék op, maar het ruikt me te zeer naar wijn, die pakken, dan neem ik één wijntje erbij jaja zei de gek, en ik eindig met 25 wijn. Dus ik laat ze al drie jaar staan. Ben wel benieuwd om Corinne's dochter ? geloof ik het recept te ontfutselen voor alco-vrije kaasfondue. Je kan het natuurlijk ook met alco vrije wijn maken, maar ik kan ik ook niet drinken, dan wil ik ook de ROES ERBIJ. Hoezo verslaafd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond voor ieders die nog wakker is.

paar uur geslapen want ik mag straks aan de bak brrrrrrrrrrr moet ik door de koude.

Ik dacht ik zal Lilian Viva haar oproep eens ff lezen maar het is al verwijderd door tactive.

Goed ga nu nog even hier lezen, bakkie leut erbij , spullen pakken en weg wezen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje e.a.,
Manlief maakt hier de kaasfondue met verse kazen van de kaasboer. Knoflook wordt gebruikt en de alcoholvrije wijn die er vandaag doorging : biologische World Domaine (lightly sparkling white - Organic grape juice drink - alcohol free - bottle green), gekocht bij onze reformwinkel. Zit in een gewone doorzichtig glazen wijnfles.
En voor diegenen die het niet weten: zelfs bij langdurige verhitting bij hoge temperaturen blijft nog altijd 15% van de alcohol over in gerechten. Bij de meeste gerechten blijft 50 - 75% over. Bij tips&adviezen of thema's terug te vinden onder het kopje voorkomen van ongewenste alcoholinname (o.i.d.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tasseke

hahaha Vieeee,

ik weet eigenlijk niet wie er raarder gevonden wordt in het leven,

een vrouw met clitorispiercing of een vrouwelijke dronkentor die ruzie loopt te maken in een supermarkt omdat de lievelingswijn niet meer voorradig is!

ieder zijn probleem

op zich vindt ik de doelstelling van je anoniem naakt te laten fotograveren wel mooi, je mag toch trots zijn op je lichaam?

ik denk dat ik mijzelf ook ga aanmelden, maar dan houdt ik wel mijn hakken aan met tennissokken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Nee, Blacky, dat weet ge. Met drank wordt Ying niet terug levend.
Pak een mooie doos en leg daar een mooie doek in en leg dan Ying in een mooie houding.
Drink dan een groot glas water en ga flink douchen en daarna je favoriete pyjama aandoen.
Die wit met rode bloemenmotief bijvoorbeeld. Ga dan nog even in de kamer bij hem zitten en geef de Yang een extra troetelportie.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: oh wat een schrok! ying is dood. Lieve Ying is dood, maar de liefde voor Ying zal nooit sterven Blacky. Die blijft voor altijd. Probeer toch maar naar bed te gaan.
En nu niet alsnog drank ideeen Blacky, Je hebt nu al zoveel doorstaan. ((((((()))))))))) dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia: zucht, nu nog gaan werken, dat valt toch echt niet mee. Ik wens je een rustige nacht toe.
Toch maar proberen ook van dit werkmoment te ervaren als een bijzonder moment.
Klinkt raar wat ik zeg, maar je weet het nooit he wat de nacht je nog zal brengen.

Ik ga in ieder geval naar bed. Heb nog een paar knullen te logeren , maar heb ze gezegd dat ik niks wil horen want dan trek ik alle stekkers eruit. Ja strenge moeder he.

aanpassing: ik kijk dubbel en schrijf dubbel. nu echt welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...