Spring naar bijdragen

zaterdag 20 december


Mai

Aanbevolen berichten

Houtje: nog een.... Houtje je verwent jezelf extra door deze kerst niet te willen drinken. Wat een vreugde, rust in je hoofd en geen zorgen voor de volgende ochtend. Heerlijk, je mag genieten van een lekkere maaltijd en fijne mensen om je heen . Misschien zelfs mooie muziek of een film.

Vie: deze tijd kan je juist goed benutten. Je kan iets doen wat je anders niet zou doen?

Marjo: heerlijk dat je vandaag een klein stukje heb mogen genieten. Denk nog even aan dat momentje terug!

Har: ppppppprrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt................................. ding dong !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Spud

En Har, ik ben zeer benieuwd naar wat je weet. Wat heb jij al op vanavond.
:D

Ga je het ook nog een beetje bij jezelf houden Spud? Ben het overigens beu dat je mij aan het beschuldigen bent. Vraag me af of je daar plezier aan beleefd. Komt iig niet als zuiver op me over. Waar ben je mee bezig?
Weet je dat zelf? Je hoeft mij immners niet te beschuldigen toch? Heb jij een zuiver geweten?
Je komt op mij over als een groot alcoholisch probleem, pot verwijt de ketel en zo. Jammer, het begon zo leuk.
Ik heb het nu wel even met jou gehad, lijkt me verstandig dat jij het zelf even verder uitzoekt. Dit is dus mijn laatste reply aan jou. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blacky proost met de turkse thee , best lekker .
juist meer als 1/2 uur met mijn oudste broer gebeld even bij gepraat , hij mist mij ik mis hem en zijn marga
maandag naar mijn arts ivm hoe hiervoor een oplossing te vinden , vandaag ook lange mail aan mij therapeute gestuurd
aan viva zou ik zeggen hoe blijft men nuchter terwijl gans je familie weg valt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

Jee Har, kun je geen job als beamer krijgen ofzo, wat een projectie-vermogen zeg...


:D
geintjuh

Sorry Water, ongetwijfeld een overbodige vraag...maar heb het gevoel dat je mij nu het vuur aan de schenen legt. Wil toch effe graag weten, wat ik nu eventueel verkeerd doe..alkies en blinde vlekken en zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je doet niks verkeerd, je doet het Har-style.
Ik vind (!) dat je je nogal vaak erg druk maakt om wat een ander zegt. Wat heb JIJ er aan om je zo op te winden? Waarom is dat?
Gaandeweg het gesprek verschuift je aandacht van wat je zelf kwijt wilt naar hoe de ander daar op reageert.
Dat is nou niet echt "bij jezelf blijven" he.

En ik leg je geen vuur aan de schenen, dit is mijn observatie. That's all.
Ik maak me er verder niet zo druk om hoor... je wilde zelf teruggefloten worden he. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water

Je doet niks verkeerd, je doet het Har-style.


Ik vind (!) dat je je nogal vaak erg druk maakt om wat een ander zegt. Wat heb JIJ er aan om je zo op te winden? Waarom is dat?


Gaandeweg het gesprek verschuift je aandacht van wat je zelf kwijt wilt naar hoe de ander daar op reageert.


Dat is nou niet echt "bij jezelf blijven" he.


Lijkt wel ofdat ik al in therapie ben. Humm...naar jou wil ik best luisteren Water....gni, gni :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...