Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
water

Welke vraag bedoel je, Har? Ik weet wel waarom het zo overkomt bij mij.

Maar goed, hier heeft niemand wat aan, ik zeker niet. Het ga je goed.

Bedtijd.
:lips:

:lips:

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
CPAS

Har,

Ik ben mottig omdat ik snotverkouden ben.

Ik geef je dan ook geen hug.
;)

Is het dan een vriendelijk verzoek om mijn boekhouding te doen?

Geplaatst

kom even binnen wippen. Gewoon om te zeggen dat ik Blacky ken van elders. Ben Blacky gaan checken. Ik geloof in de kracht die Blacky heeft om er weer tegenaan te gaan en ben ervan overtuigd dat ze de draad weer opneemt. :)

Geplaatst

Hallo allemaal,
ik kom eigenlijk alleen iedereen een goede nacht toewensen!
En Blacky, het zijn waardevolle momenten, ook al zijn ze pijnlijk. Ik heb niet alles kunnen lezen, maar wens je wel sterkte toe!
Weltruste iedereen!! :lips:

(p.s.: ik heb het weer droog gehouden vandaag...!)

Geplaatst

Lieve Har, ga je ook een keertje vroeg naar bed. Ff de radertjes stil zetten en morgen, morgen is er weer een dag. Slaap lekker allen.
Ko, fijn te horen.

Geplaatst

Ooh sorry, zal niet meer in raadsels spreken. Maar het is zo uitnodigend omdat jullie verdriet eigenlijk NIETS anders te vertellen heeft. Over zinloos gesproken dus.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
ko

kom even binnen wippen. Gewoon om te zeggen dat ik Blacky ken van elders. Ben Blacky gaan checken. Ik geloof in de kracht die Blacky heeft om er weer tegenaan te gaan en ben ervan overtuigd dat ze de draad weer opneemt.
:)

Bedankt! Doe haar de groeten :present:

Geplaatst

Hallo allen,
Een heerlijk weekend gehad met Mr Right.
Saampjes lekker gegeten, kerskaarten geschreven en verstuurd.
Vandaag de stad in geweest om de laatste kerst cadeautjes te kopen.
Het was een fijn weekend.

Geplaatst

Mieke en Mister Right, het wordt geloof ik hoog tijd om af te sluiten. Kus aan Mieke en vooral niet te vergeten aan Pip, moet immers niemand buitensluiten :P;)

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Har ik vind je strontvervelend de laatste dagen!

Jouw reacties naar mij toe kan ik wel hebben.

Het doet me zeer hoe je op de gevoeligheden van anderen tevens ingaat die misschien wat minder incasseringsvermogen hebben.

Maakt dat jouw sterker? Voel je je nu het binkie?

Jammer dat je je eigenwaarde aan de shit van een ander denkt te kunnen ontlenen.

Lijkt me verstandig om niet te reageren, want het is duidelijk dat PIP nu spreekt. Laat ik dan maar mijn mond dichthouden.

Geplaatst

@ Har, soms is het beter je mond te houden. Soms is het beter om er als een roofvogel op te duiken.
Wat is wijsheid? Ben je het ermee eens of wil je de discussie niet aangaan?.

Ik vind alles best :present:

Geplaatst

heb ongeveer twee uur geleden mijn eerste bericht geschreven en daar ben ik nu pas weer aangekomen.
Heb dus al die tijd zitten lezen en weet inmiddels van Blacky en van Ying. pfffffffffff wat een ellende allemaal hier zeg ik ga nog even het draadje af lezen want misschien is er inmiddels ook weer nieuws of leven van Blacky gesignaleerd.
Als het nog 100 paginaas zijn ben ik waarschijnlijk om twee uur klaar met het draadje en ligt iedereen al in bed dus wens ik jullie bij deze alvast een hele goede nacht.

Slaap lekker voor degene die er straks induiken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...