Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Slaap lekker Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 lekker Geer. Hier nog veel innerlijke onrust.Maar ik vertrouw steeds een beetje meer op mezelf.Nu ik niet meer drink. Heb wel vertrouwen in de toekomst,hoe die er ook uit zal zien. Dus, wel steeds meer, iig echte rustpuntjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Tnx Geer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Nog even iedereen die nog wakker is een warme nacht wensen!Bij gebrek aan een bedgenoot zet ik mijn deken maar op 3!Slaap lekker, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 trezebezeke , ik moet mijn dekentje niet op 3 zetten , 4 poezen houden mij ook wel warm mensen wens jullie allemaal felices sueños toe , en ik ik doe mijn oogjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Hoi,Kerstvrouwen en mannen hier huize Anna!Mag ik alle forumgenoten bedanken voor de felicitaties!Nu ik langer niet drink, en dus ook niet meer tel, lijken de maanden sneller te gaan!Dertien maanden is goed te doen, dus veertien ook!!Hier een leuke avond. Ben met cadeaus overladen!! Lekker gegeten.En verder? Verder morgen kerstdag twee! Ik hoop dat een ieder z'n doelstelling mag halen!Een warme groet van Soothe.Anna poetst de tandjes, dus ook namens haar een groet, vindt ze wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Trusten Geer, Trees, Corinne, Blacky.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Wingwingwingewow!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Okay. Ik ga er maar even vanuit dat Geer en Har contact hebben...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Ja Geer, tot snel. Lekker slapen.Ik ga nu ook maar eens..Har ok nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Crisisdienst gebeld, krijg hopelijk snel antwoord. Heeft allemaal niet mogen baten. Ik laat me opnemen, mijn kop slaat op hol. Als ze me niet meenemen ga ik over tot harde maatregelen. Dan maar maatregelen. Kan de kwelgeesten niet meer van me afslaan.Kan me zo voorsteelen dat het zo onwerkelijhk op jullie voorkomt, kan er wel om janken maar het is niet anders. Ga nu niet wéér mijn zussen bellen, laat die maar kerst vieren. Ik wil naar Portaal.A. bel ik morgen wel, dag 2e kerstdag of misschien wel welkom 2e kerdtdag met menden die ook hulp nofih jenem. Ik kan het gewoon niet alleen en nu moey er godcerdomme megteen hulp bolgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 IUk wiul hier gewoon blijven posren, ben nog nooit zo van de wap gewerst. Ik benh werkelqijk bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Geer, je kan niet meer doen dan je best.En dat doe je.Hoe moeilijk het ook is voor Har. Het blijft afwachten totde hulpverlening iets onderneemd.Het filmpje van je schoonmoeder had ik voor mijn gevoel al gezien.Kan dat?Begin nu aan mijzelf te twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Goed, dank je Geer.In vergelijking waar Har door heen gaat, en door heen moet is alles voormij peanuts als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Het nare is voor Har dat het nou net de kop op steekt met de Kerst.Dan is de hulpverlening niet van de vlotte.Er is veel vraag en weinig aanbod zullen we maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Geer, Har weet dat ook, het feit alleen al dat je aandacht voor hem hebtdat hij het moeilijk, wat heet moeilijk, heeft is voldoende.Har weet dat hij deskundige hulp nodig heeft en als die er laks in zijnom adeqate behandeling in te kunnen stellen wat kun je dan als forum zijnde.Wat je gedaan hebt, wat je doet.Har bijstaan, gebeld, luisteren. Het lijkt zo weinig maar is giga wat je hemgeeft.Je hebt een warm hart Geer, maar uiteindelijk is het een forum en moet jede hulp overlaten aan deskundigen. Har heeft die ingeschakeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Wil je nu verder schrijven op een nieuw draadje?Maar waarom zou jij dat zelf niet kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Hi,hi,hi, nou hebben we er twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Had de mijne al verwijderd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Geer, haal je nog even je dubbele sh... weg op je nieuwe draadje?Niet erg toepasselijk als opening op tweede kerstdag. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden