Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Helder, dat is helder Welkom en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Helder: welkom terug!En succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Nou, nog eentje dan... Roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Trusten Kirky!Ik nog niet. Nóg niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Hoi Kirky Van zelf mag je vragen wat er loos is, anders zou ik het niet melden als het te persoonlijk is, maar het is zo,n een verhaal dat het later wel komt.voor nu ben ik verguld, met de berichtjes van Marjo en Treesen ik ga ook pitten, met een drie keer welkom, oke tot morgenHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden