Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An je was mij voor op het draadje van Robert hihi

Corinne lekker als je man de boodschappen doet. Ik vraag het ook weleens maar nee hoor, hij gaat wel mee moet ik eerlijk bekennen want moi heeft geen rijbewijs tja is toch wat he en ik ga echt niet op de fiets al die flessen frisdrank enzo meeslepen, kijk een broodje gaat nog wel maar wij doen 1 keer in de week boodschappen en dan haal je toch voor de hele week eten enzo in huis.

Ik neem altijd een lijstje mee geschreven in de volgorde van paden in de supermarkt, sta ik weer lekker snel buiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

manlief rijdt de auto dan he gaat niet altijd mee de winkel in, blijft vaak buiten een peukie roken of in de auto wachten. Niet echt een bijzonder verhaal he, jaja ik weet het, genoeg nu over boodschappen.
Ga maar even wat anders doen, ik wens jullie nog een fijne avond en slaap lekker voor strakkies.

Morgen nog een dagje vrij en vanaf dinsdag weer aan de bak, dus ook ik hang niet op het pleintje of bij de prullenbakken Robert haha, moi moet werken voor de centen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien verwachten we wel teveel van een levenspartner. Het is in ieder geval geen prins op het witte paard of een kikker waar een perfecte minnaar uit komt als je hem op zijn glibberige neus kust.
Mijn ervaring leert tenminste, dat een levensvriend net zo'n vervelend mens kan zijn als ik ben, met dezelfde onzekerheden en vragen, irritaties en boosheden.
En ook veel leukheden!

Blacky, het gedicht komt eigenlijk oorspronkelijk uit de bijbel: "Want sterk als de dood is de liefde..."
De liefde vergaat nimmermeer.
Hmmm, ben wat sentimenti vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja kirky ik ben gewoon verwend, met de auto boodschappen doen, i know.

Mensen mensen wat zijn er veel nieuwe aanmeldingen. Had daar ook al een tijd niet gekeken. Best lullig.
Maar goed de laatste keer dat ik iedereen een welkomswoordje had geschreven heb ik nooit meer iets vernomen van die personen dus daarom reageer ook ik niet meer zo snel. Hoop dat deze mensen blijven en daadwerkelijk iets aan hun probleem willen doen.

Ik ben in ieder geval blij hier te zijn. Sindsdien geen katers, bezopen toestanden, drankruzies etc etc meer gehad en vanaf 2 januari gaan we de grenzen nog strakker aantrekken.

Ga nu nog ff bank hangen.

baai baai zwaai zwaai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht echt dat ik de enige was die geen rijbewijs heeft op zijn ouwe dag, valt weer mee.
Ben ooit weleens begonnen met lessen, theorie ook gehaald, inmiddels al weer verlopen, maar ik vind het echt niet leuk autorijden. Ben een gevaar op de weg, stop voor elke mier.

Kirky hahaha dat wil ik ook wel twee van die mannekes die mijn tassen dragen maar dat bedoeld corin vast niet, zal wel zo een karretje zijn voor achter de fiets, ja corin of heb ik het mis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die karretjes heb je ook voor de hond, mijn ouders hebben er eentje en die mocht ik lenen. Maar ik gebruikte hem niet dus kar weer retour. Manlief had ook wel bedacht dat ik daar boodschappen mee kon doen, mooi niet he. hij gaat maar fijn mee. Corin jij hebt het beter geregeld jouw man gaat met de kar op stap. Lief toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou dat zijn er inderdaad wel heel veel. Hier zie je eigenlijk toch altijd wel dezelfde mensen. En dat zijn er hooguit dertig of veertig, weet niet precies maar zeker niet over de 800. Denk dat ze zich aanmelden en er voor de rest niets mee doen ofzo. Ze hebben nl ook geen eigen draadje of schrijven verder bij wie is wie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
antonia


Ben ooit weleens begonnen met lessen, theorie ook gehaald, inmiddels al weer verlopen, maar ik vind het echt niet leuk autorijden. Ben een gevaar op de weg, stop voor elke mier.


Antonia moet jij ook geen bril dragen zeker ;)
amaai kirky stel je voor dat ze allemaal schrijven , dan zijn we dag en nacht aan het lezen .
ik ga eens naar japan bellen
heb ook naar spanje gebeld broer is iets beter maar heeft wel gans de dag 39 graden koorts gehad
ik morgen naar arts een luisteren wat zij mij te vertellen heeft ........... of is het omgekeerd dat ik haar iets moet vertellen ;-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel mensen melden zich in een overmoedige bui aan. Misschien zelfs dronken (die zijn dan misschien wel vergeten dat ze zich hier ueberhaupt hebben aangemeld). En de volgende dag zijn ze alweer overtuigd van het feit dat ze geen alcoholist zijn? Anderen haken na een enthousiaste week of maand af om helemaal terug te zakken. Weer anderen gaan op zoek naar andere hulp. Iedere keer als iemand afhaakt, hoop ik dat ze naar andere hulp zijn. Maar, ik betwijfel dat eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky nee ik heb geen bril maar moet wel zeggen dat het voor lezen wel handig zou zijn word toch wel wat beroerder.

Ik ben in ieder geval blij dat ik deze site gevonden heb het was een advies van mijn zusje, die heeft jullie opgespoord voor mij. Ze vond denk ik dat ik dringend hulp nodig had;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...