Spring naar bijdragen

Maandag 29 december


Gast

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen deze morgen :D

Tjee, had ik niet verwacht dat er nog geen draadje geopend zou zijn. :)
En aangezien ik niet echt veel inspiratie had om deze dag te openen heb ik maar een affirmatie kaartje getrokken voor het hele forum en dit is de uitslag! ;)

Nou misschien helpt dit me wel om de dagen niet zo kwijt te zijn, ben ik me bewuster dat het maandag is en kijk ik vanavond niet zo verwonderd op wanneer ik erachter kom dat het alweer bijna dinsdag is. Niks is voor niks. :D

Ik wens jullie een fijne rustige dag toe :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, het is laat vandaag met draadjes openen. Had zelf geen tekst in mijn hoofd.
Werd wakker met een stomme reclameriedel in mijn hoofd van London Club Soda, maar dat is niks voor een dagopening.
Stond op zonder het licht aan te doen, want gemaal slaapt nog, en stootte meteen mijn knieschijf tegen een muurtje.
Goed, vandaag nemen we de tijd voor onszelf. Heb een achterlijk grote plak Milka-sjokola gekregen, dus ontbijt met koffie en sjokola.
Wens jullie allemaal een goede dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Spudje, niet teveel tijd voor jezelf nemen hé?
een beetje afleiding kan echt geen kwaad.
;)

Goedemorgen water,
geniet je van je vrije dagen?

Hier een zeer lange nacht, geen oog dicht gedaan, nou ja wel dicht
maar niet slapen.
Gelukkig raak ik er niet van in de stress maar een paar uur slaap zou wel lekker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Heb niets bijzonders te melden vandaag. Zit even moed te verzamelen om naar buiten te gaan, de paardjes moeten verzorgd worden. Als ik er eenmaal ben is het ok, maar die drempel over he, brrr het is zo koud. Ik heb er niks mee. Straks ook weer naar kantoor, had eigenlijk al weg moeten zijn, maar na 5 dagen luieren ben ik moe. Wat dat betreft gedij ik het beste bij een gewoon ritme. Jee wat heb ik geslapen zeg de afgelopen dagen. Je zou zeggen dat na bijna 2 maanden niet drinken de rotzooi toch uit mijn lijf moet zijn. Maar ja ook wel een hoop zorgen gehad de afgelopen tijd, en dat zal me wel meer energie gekost hebben dan ik heb gedacht. Maar goed, deze luie dame gaat wat doen. Wens jullie een fijne dag!

Groetjes,
Weegschaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt best mee met die kou hoor, als je je maar stevig inpakt en lekker doorstapt.
Op mijn lijstje staat vandaag: kippensoep maken van een parelhoen. Ja nee wij kregen een dood parelhoen, maar het vlees is nogal droog, dus maak ik er soep van. Het was zeker een hoen van de blauwe knoop.
Geduld heb ik ook zat. Gekregen, langzaamaan, na het stoppen met drinken. Het hoeft allemaal niet meer meteen en direkt. Niet drinken geeft in allerlei opzichten veel rust.
Geen krankzinnige ruzies meer waarvan je achteraf denkt, waar ging het eigenlijk helemaal over?
Niet meer als een gek, hijgend van het fietsen, op het nippertje voor sluitingstijd aan de kassa staan met de dagelijkse flessen, want je zou eens tekort komen.
Niet meer de zenuwen omdat er nog zoveel moet, waar je niet aan toe komt omdat er gedronken moet worden.
Wel: een frisse kop en elke dag frisse moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...