Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Was het kalf maar vast verdronken.Dan konden we scheppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 An,Met Belgian kom je op een AZERTY-toetsenbord uit.De Q is dan A, de A is dan Q, de W is dan Z, de Z is dan de W, de : of ; wordt de M, de M wordt de komma met daarnaast de punt en de cijfers moet je met de shifttoets ingedrukt gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik voel me klote An.Maar goed! Wat gaan jullie doen morgen? Ik niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Marjo,Morgen naar het midden van het land reizen en daar overnachten. Overmorgen schaatsen op een vennetje in het bos en na de avondmaaltijd weer naar huis.En vooral: ik ga niet drinken. Ik toast op de gezondheid met een lekker glas water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Machteloos tegenover de drank, machteloos tegenover onze maatjes hier die aan de andere kant van onze beeldschermpjes ongelukkig zijn en/of willen drinken... hm, frustrerend, ik hoop dat de schade meevalt. Weltrust allemaal en we laten ons morgen niet gek maken hoor, duh om een datum met wat vuurwerk... en of we nu niet drinken, vandaag wel gedronken hebben of af en toe drinken: aan ons de keus hoe we 1 januari starten, wat mij betreft graag hier in massale euforie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Nou, dan kan ik ondertussen wel even over mijn dag verhalen.Lekker naar de famielje geweest, en wat is Nederland eigenlijk mooi met zo'n witte ijslaag eroverheen...onderweg nog gedacht van "heee daar is Tapas op vakantie" en "oh rechtdoor dan kom ik bij Pippi uit" en "o ja daar woont Houtje" en "hier linksaf dan rij je zo naar Marjo" enzo, best een grappig idee steeds.Mooiste liedje onderweg: Stef Bos - Ik heb je Lief. Nog erger dan een bloemetjesdekbed volgens mij.Vanavond nog even geMarktPlaatst maar dat had ik beter niet kunnen doen kost altijd geld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Oeps! Sorry... Klinkt erg leuk, Corinne!Veel plezier! Vooral dat vennetje zie ik voor me.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 He Marjo, das klote zeg. Ja wat doen we morgen ... oliebollen bakken.Hoe kunnen we je opvrolijken Marjo of heb je liever een Een knuffel kan ook )))))))))))))))'''''''''''''''''''' wel een omgekeerde, solly. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ja, het was mooi onderweg vandaag, Water.Kom volgende keer maar een bakkie halen... Kaia ja Weinig euforie te bekennen hier..Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 I'm with you, Kaia! Slaapze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Kaia, nee we laten ons niet gek maken. Ze komen hier morgenavond met champ en heel de zooi. Nou ze doen maar, lastig, maar die avond gaat ook wel om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ha lekker An!Een omgekeerde knuffel... Nu gaat het al een stuk beter!Gaat kaia slapen?Weletrusten, lieve Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hmmm... En een groepsknuffel voor Wing, voor als ie nog meeleest?!{{{{{{{{{{{{{{{ :heart:WING:heart: }}}}}}}}}}}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik ga ook maar ns naar bed, goed volgehouden. We gaan ervoor, morgen en overmorgen. Ben alleen bang dat ik niet veel hier kan zijn, dat zal lastig zijn.Ik zie wel!!! truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ja Marjo ik weet het... jouw situatie is niks euforisch aan en toch hou jij je kranig nuchter, ik vind je ongelooflijk sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Tnx! Kaia.Dan maar niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Even een rondje hondje. BRB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hallo allen. bijna oud en nieuw.Ik moet mo werken en daarna komt Mr Right met zijn kids.Lekker eten en na 12 uur naar zijn huis toe.Best wel druk, maar wel gezellie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Jawel ik ga wel slapen nu, was een verlenging vanwege de strafpunten Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Oeps ja! De hond BRBT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Truste Kaia.Succes met honden uitlaten. Ben blij dat ik een kat heb. Die laat zichzelf uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Dank je Kirky voor jou een gezond, happy en een vooruitstrevend 2009 toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 quote: Originally posted by: kirkynog 24 uur en 36 minuten en dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Vergaat de wereld niet.Vervagen de zorgen niet.Blijf ik met mezelf.Moet ik wennen dat ik 2009 moet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 @ Kirky zo lekker belangrijk is het nou ook weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden