Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

Misschien ben ik ook te streng voor anderen Kirky...
Je genezing lost zich nou eenmaal niet op bij de eerste de beste peut. Bij een nare ervaring, of dat je gewoonweg niet gehoord wordt. Wil nog niet zeggen dat ze allemaal verrot zijn..
Wow, wat zeg ik nu! :$
Als je voor jezelf kiest, dan komt er ook een lange weg :D Da's mijn ervaring. En als je maar lang genoeg blijft zoeken vind je de juiste pers(o)on(en) die je voort kunnen helpen. Maar die energie moet je wel hebben... en dat vergeet ik soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik lees hier over toetsenbordproblemen.
Hebben jullie het volgende al eens geprobeerd?
Draai je toetsenbord om en laat het aan een kant (niet op toetsen) rusten op de tafelrand.
Geef vervolgens eens een paar goeie roffels op de onderkant.
Leg er wel een krant onder of hou de stofzuiger bij de hand.
Ongelooflijk wat er troep eruit komt. Alleen te voorkomen door niet te roken, niet te eten en geen katten of honden, geen paperclips of nietjes boven het toetsenbord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, e.a.,
Het is ook niet goed om zo maar bestanden te gaan wissen als je niet weet wat het voor bestanden zijn.
De vader van een ex collega van me had het een keer gepresteerd om de 'system'directory te wissen. Vond ie een hoop onnodige ruimte innemen. Tja, toen deed die compu het niet meer.
Afblijven dus van bestanden tenzij het zelfgemaakte documenten of foto's of muziek betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk hoor Kirky± maar zo is het wel zo ongeveer. Bezigheidstherapie. En ik weet niet eens waar jullie het over hebben hier. Hemel en dan die outlook snap ik ook al geen dr"k°l van, jeminee zeg wat een toestanden.
Al die ROT APPARATEN; om er gek van te worden. En ik kan ook niet stoppen he. Terwijl ik me op de oliebollen moet concentreren., Het pak staat naast me om gelezen te wroden!!!

.... maar we drinken niet he...... dat kwam ik ff zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ga ik doen!! Zeer weinig! Ik gedij het best in een rustige omgeving.
Anna de bezige bij, gaat haar fameuze oliebollen en beignets bakken.
Verder laat ik het een beetje over me komen. We zullen zien.
Het zal wel aardig zijn! Ik ben gauw tevreden, meestal vind ik het wel goed!

Groet.

@ Winchun, ik heb weinig gelezen,lukt het nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Wing± hier word ik dus echt niet goed van. We zijn hier al dagen, weken weet ik veel hoe lang aan het schrijven en ik zie je groeien en bloeien. Meen je het met dat drinken of zit je wat te spoken== vraagteken. Die rotcomputer ook, zit ik me schuldig te voelen omdat ik over dat stomme ding begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...