Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

Zo, ik ben bijgelezen hèhè.
Vraag me niet waar ik vandaag druk mee was, want ik weet het niet meer.

Helaas zie ik Wing de fout in gaan, jammer Wing! Zeker zo bewust een fout maken is geen uitglijder maar destructief gedrag. En roept de vraag op: waarom deze zelfdestructie?

Water, ik Zág je vdr voor bij komen en ik roepen: Water, koffie !!!!!! nee hoor, scheurt vrolijk door. Ongezellig stuk (vr)eten dat je bent.

Verder ben ik reuze trots op Tine, van daag 6 weken en één dag, gisteren 6 weken. Tine en ik sturen mekaar elke dag een sms-je, ter ondersteuning en uit ervaring weet ik dat dat hartstikke goed werkt. Ook voor mij.

Morgen de gourmetspullen nog halen en een fles Amé (grafefruit-bessen) niet zoet en erg lekker en feestelijk.

En ik ga zo langzamerhand naar bed. Had een bepaald onaangename conversatie met A. waar ik verdrietig om ben, maar zat er al langere tijd aan te komen. Een relatie die vnl. éénrichtingsverkeer is, houdt het niet lang.

Maar ik ga het morgen zéker redden, is een mooie afsluiter van 2008. Heb nu wel knallende koppijn helaas.

Zoon gaat morgen een jaarsalaris in de lucht jagen, moet ie zelf weten. Ik heb mijn hele administratie vandaag ge-re-organiseerd, wat een moed hè die Houtje?

Morgen méér.

Welterusten allemaal,

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag beste mensen, ben ik weer. Sinds de nacht van 1e op 2e kerstdag droog en terug opgenomen geweest bij Portaal. Had gehoopt vandaag daar een gesprek met de psychiater te kunnen krijgen...Novadic ging akkoord omdat de eerste mogelijkheid daar pas 21 januari is, maar moest gisteren daar weer weg; GGZ wil niet in het vaarwater van Novadic terechtkomen...(zo dubbel) want directe hulp is nodig.
Heb na het conflict met mijn huisarts inmiddels een andere waar ik morgenvroeg al terecht kan (!), vind ik wel heel bijzonder. Ga meteen om een verwijziging naar een psychiater vragen want ben door een psychotische hel gegaan. Medicatie moet er snel komen, alles escaleert in mijn koppie.

A. blijft de komende dagen hier en ziet erop toe dat ik refusal blijf slikken. Verder heb ik naast diazepam Alprazolam gekregen via de huisartsenpost om de angstbeelden tegen te gaan.
Had Pip gebelt omdat ik net te laat was op de telefoon op te nemen, kon ook moeilijk omdat ik momenteel weer erg veel last van mijn mond heb, kan nauwelijks praten.... heb het haar gevraagd.
Ik dacht dat Pip mij gebelt had, weet nu niet wie het is geweest maar ik denk iemand van het forum....een 073 nummer; tel.nr. is door een foutje door haar gewist.

Excuses voor wat ik in die maffe toestand allemaal gepost heb en dank voor jullie Pb'tjes en telefoontjes.
Ondervind gelukkig veel steun en de drank is niet meer dan een korte uitglijder geweest, neemt niet weg dat ik net zolang refusal blijf slikken als nodig is want die rotdrank maakt het alleen maar erger...al moet het een jaar!

Beste groet aan jullie allen en veel sterkte voor de medestoeiers.
Groet Har

Ga naar bed, ben doodmoe en zo duf als maar zijn kan...prima, want 'zogenaamd' helder kan ik maar beter niet zijn.
Misschien dat ik morgen weer eens bij ga lezen, want jullie gaan mij nog steeds aan het hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrr, maar dat was koud met de honden buiten.
Lees dat iedereen net naar bed gaat, welterusten.
Wij hebben voor morgen wel wijn en champagne in huis, maar ik hou het zelf bij alcoholvrije gluhwein. (Koud ook erg lekker trouwens.)
Geen gedachte van dat ik het heldere hoofd zou verpesten met een roes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...