Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ik ben zelf ook benieuwd naar m'n zwakste punt, heb er zoveel, is moeilijk kiezen. Een ervan is trouwens dat ik me dingen snel persoonlijk aantrek, zoals als ik zie dat iemand gaat drinken en mijn woorden niet goed aankomen...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Kaia ik leen je mepper ff quote: Originally posted by: Kaia... wacht, ik haal even m'n langeafstandsmepper erbij: MEPMEPMEPPERDEMEPFLIKKEROPMETDIESMEKENDEBLIKKENSTELLETJEMINKUKELSGADEBURENLASTIGVALLENSUKKELSJULLIEZIJNSOOOPASSEEEMEPPERDEMEPMEPMEPMEPMEEEEEEEPPPPPPPPP En iedereen bedankt voor alle geweldige tips, die van Corinne heeft gewonnen, orginaliteit, computer op z´n kop houden en SCHUDDEN. De foto van Kirky, heeft de tweede plaats.Trees± jouw tip is ´t eerste wat ik heb geprobeerd en liepen ze hier ook al te roepen.Andere tips waren super geweldig, maar ik heb alles van de computer geknikkerd, dus er zijn geen herstelpunten. Moet gewoon wachten tot zoon weer beter is.Het voordeel± dubbelpunt + HET IS AL HALF ELF EN IK LIG NOG NIET OP BED, joepieeeeeeee!!!!Niet met m´n kop onder de dekens, geen drank, alleen die ROT computer.
CPAS Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Kaia,Als een alcoholist het in zijn kop zet om te gaan zuipen dan doet hij dat. Iets dergelijks zei je over jezelf en ik heb dat een paar weken geleden ook geflikt. Het feit dat Wingchun hier nog komt posten geeft mij althans nog de hoop dat hij wil stoppen en de rest wegkiepen. Maar voel je absoluut niet schuldig als het niet lukt om hem tot andere gedachten te brengen. Op een bepaald moment wordt het brein (in dit geval dat van Wingchun) overgenomen door de drank.*** was een woord vergeten
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ja heb ik ook altijd gedacht, als je wilt drinken dan GA je drinken.Dan ben ik bewijsstuk nummer een want van de week hebben jullie me er echt vanaf gehouden.Misschien wilde ik dan ook niet echt, maar als ik jullie niet had dan was er geen enkele barricade geweest. Dus om nu te denken dat het zinloos is om eens flink te meppen.Nee hoor we meppen gewoon door.
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ik denk dat Wing ondertussen al die dure flessen wijn wegkiepert.Zonde, als je het toch doet om goedkope zooi te drinken.Vervolgens springt hij onder de douche en duikt onder de bloemetjes..pfffff. Hoop wel dat ie dat nog even laat weten!
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Corinne gaat het weer ´`de deuk`´` bedoel ik =
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ik bedoel, je hebt niet zomaar de kev...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Belgian)period' is dat ook nederlandse taal= vraagteken
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 De kev hebben is 1, zorgen dat ie past is een 2de
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Oh An. Dat heb ik ook wel eens.Onder in je balkje (hoe heet zo'n ding),Kun je kiezen uit NL(Nederlands) of ff kijken.. EN(engels, Vrenigde Staten)Of zou dat te simpel zijn.. (dacht ik ook...)
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Kirky ik heb iets gevonden , honderd talen maar nergens staat Dutch of Netherlands, wel Belgian nogwat. en verder vraagt het dint± Do you want to apply the keyboard layout changes now vraagtekenzou dat wat met die tekens te maken hebben, durf geen ja te zeggen.Ik stop er nu maar mee jullie lastig te vallen, dit was ECHT het laatste.
water Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Voor zulke problemen op te lossen moet je er echt achter zitten, An. Je zult dus echt moeten wachten tot Zoon zich er mee bemoeit.Zie het als een lesje geduld... we snappen je toch wel
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ja, en dan moet je hem nog omdraaien Kaia
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 1 dag niet gedronken = een dag meer van jezelf1 dag gedronken en weggekieperd = ook een overwinning op die dag, waardoor je emotionele balans minder heftig doorslaat.
water Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Staat er ook niet iets als "standard keyboard (101/102 keys)"?
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 En: FOK the protocol!!!WING!!!!!!!Maar dan wel de goede kant op fokken...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Maar eentje Kaia. Ben er zuinig op Zou hem best wel willen delen met Mr. W. Maar ik loop al een tijdje te zoeken naar the kevword...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Wing is echt ondergedoken mensen. Het is niet anders.Ik kan het ook niet uitstaan. Marjo hoe is het met jou==Lees jullie zo weer, moet ff herstarten. )Water ja zoiets staat er ook, maar ik hou er hier maar mee op, ben er al te lang mee bezig. Zie je maar dat geduld niet mijn sterkste kant is, wel doorzettingsvermogen
Kaia Geplaatst 30 december 2008 Rapport Geplaatst 30 december 2008 Ja wisten we de kevwoord maar voor iedereen...maarja zoveel mensen zoveel sloten, soms wel 7 tegelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden