Spring naar bijdragen

dinsdag de dertigste


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wingchun!!! Er zit een mega gremlin op je nek te hijgen, verwar die niet met jezelf! JIJ bent de baas, niet dat monster die nu z'n slag denkt te kunnen slaan alleen maar omdat het vandaag 30 december en morgen oud&nieuw is. Lekker belangRIJK, ja nu zijn we alleen, maar er komen ook weer andere tijden, Kaia knows!!!
Hee jij bent ons meest recente succesnummer, het begint net lekker te swingen, keep on dancing en kiep die zooi weg nu, het is okay, ga lekker douchen en slapen, beperk de schade, nu doordrinken brengt je helemaal NIETS van wat je wil, geef niet meer toe aan die gedachten, je mind, kijk in je hart verstop je wezen niet dieper in die roes... wacht, ik haal even m'n langeafstandsmepper erbij: MEPMEPMEPPERDEMEPFLIKKEROPMETDIESMEKENDEBLIKKENSTELLETJEMINKUKELSGADEBURENLASTIGVALLENSUKKELSJULLIEZIJNSOOOPASSEEEMEPPERDEMEPMEPMEPMEPMEEEEEEEPPPPPPPPP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun
ik ben die ik ben.



Een goed mens met een alcoholverslaving. Sterk genoeg om het beste met zichzelf voor te hebben en uit te voeren. Dat is hij ook waard. Het is nooit te laat, er is altijd een nieuw NU om op te staan. Daar gaat het nu om: ga je helemaal los in de drank (met alle gevolgen vandien), of ga je helemaal los in jezelf (gewoon kappen nu, daag jezelf nog eens wat verder uit ipv toegeven aan het 'ikzuipmekapotwanthetisoudennieuw-idee', komop Wing, je weet dat je het kan, nu gaat het erom, de kick die je voelt als je dit nu om kan draaien is vele malen groter en helender dan de kick van de drank, geef dat een kans okay, we gunnen het je zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing neem serieus een beslissing, wel of niet drinken.
Je blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de keuze die je maakt.
Dus niet je omgeving eenzaamheid of zelfmedelijden om maar eens een straat in te slaan.

Ik zou het jammer vinden als je de verkeerde keuze zou maken.

Ik ga eruit want mijn verbinding is slecht, ergelijk.

Probeer nu voor de vierde keer dit bericht te verzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun, ik denk dat je net zo eigenwijs bent als ik. Iets in de kop valt er niet makkelijk uit te praten.
Dus..... als je je niet bedenkt, hoop ik dat je dezelfde ervaring hebt als ik. Dat drinken en klemzuipen eigenlijk helemaal niet zo leuk meer is. En dat die wetenschap je het volgende trek moment als je wel weer stopt helpt te doorstaan. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Het gaat er niet om wat iemands of jouw zwakste punt is.
Het gaat om jou.
Het gaat om jouw eigenwaarde.
Kijk, ik sta machteloos tegenover alcohol. Het enige wat ik daartegen kan ondernemen is eerst en vooral dat feit onder ogen zien en accepteren en vervolgens die eerste te laten staan.
Voor wie kies je? Voor Wingchun of voor de slavendrijver?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...