Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Honderdduizendklapperrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 N en twee rr-en vergeten..Hoest Met de kabouters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ik dacht al... Waar blijft ie nou?Laterrrr!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ze blijken niet te slapen....Aaaaarghhhh!!! Nou ben ik een slechte moederrrrr!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Leuk hè, oud&nieuw! Komen jullie morgen schaatsen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Sssshhhttttt.... Ze slapen!!! Kan ik me voorstellen, die vreselijk youp te jeuzelen.Zal ik stiekum alle lichten uit doen? En naar bed gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Leuk Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 De buren van drie deuren verder zijn twee dagen bezig geweest om een stapel pallets doormidden te zagen,die zijn ze nu hier op de hoek aan het verbranden zodat ze het niet koud krijgen tijdens het vuurwerk afsteken straks.Kratje bier d'rbij, stukken droge worst... inventief volkje hier... Nou, m'n hond heeft er ook nog een plas uit weten te wringen en wou toen alleen nog maar naar huis.Normaal is z'n schofthoogte zo'n 60 centimeter maar vandaag studeert-ie voor tekkel ofzo.Die zal blij zijn als 't voorbij is maar het knallen gaat hier ook altijd nog een dag of twee door.In ieder geval, nu alvast voor straks, van mij voor jullie allemaal:Veul hail en zeeg'n in twaidoezendneeg'n! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 De kamer ligt vol met kussens van de bank en stoelen en kleedjes... Daartussen een spoorbaan, met hond en katten, en hapjes..... OOooohhh!!Traditie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Water, have a good year!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Turelijk wordt het een goed jaar!Daar moet je op 31 december al in beginnen te geloven hoor... Hee Wing, ken ik niet mee met een extra chicky naar Schiermonnikoog?Dat noemen ze hier trouwens Schier, oftewel Thailand ('t ailaand).Of we kunnen ook met een kanarie naar de lekkerwijfse-eilanden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hee, gezellig hier. Dacht even dat ik op een Fins forum zat maar het was een woordspelletje.Hier nog steeds niet de beloofde mist, maar wel veel geknal.Verder geen oudejaarsgevoel. Huisdieren zijn ondergedoken, honden willen absoluut niet naar buiten. Doen hun behoefte op de kattenbak, tot groot verdriet van de kat.We gaan er weer voor in het nieuwejaar. Droog er uit, droog er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Jongste word wakker, met de nu al historische woorden:Ik word gek van die malloot!Onderwijl de tv uitdrukkend... Subliem!!!Jongens, ik pak de Disney er zo langzamerhand bij...Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Eigenlijk zit ik met moeite m'n ogen open te houden en wil ik gewoon naar m'n bedje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hihi, en ik merk net dat ik mijn favo huisbroek al de hele avond binnenstebuiten aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hihihi, voor dat de lijnen eruit liggen.. Ik wens jullie allemaal dat jullie je in 2009 niet eenzaam voelen. En ik hoop dat ik die kunst een beetje over kan brengen. Fijn 2009!!!! Happy Newyear!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 255 etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Oh! en dan mogen jullie mij leren om me iets minder op mezelf te behelpen. Oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Happy newyear!!! Ben er weg van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Gelukkig nieuwjaar!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Allen een heel mooi 2009!Jullie zijn kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ha goed nieuwjaar Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 HAPPY JUMPING NEW YEAR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden