Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Dikke knuffel Blackster, je hebt een voicemail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Krijg er wel droge humor van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Mijn telefoon is overspannen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 En ik ben helemaal appelig van al die appelflappen en appelbubbels.....burrbbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Weet iemand het nummer van deze schammele tekst? meen Diana Ross en nog iemandEverybody look around, cause there's a reason to rejoy you see! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Leipe hond van mij is hartstikke bang voor die vuurwerk-knallen maar als ik AC/DC op volume 100.000 zet gaat-ie lekker slapen want da's normaal... heeft-ie toch nog wat van z'n baassie geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hé Wing, Why zo sceptisch? Was er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Spud, is dat niet uit "The wizzard of Oz"?ff googlen of Limewiren!Veel geluk voor jou vooral, hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 ACDC thunderstroke dan, water. Da's een mooi nummer My cats, zijn helaas rammstein gewendt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Wing, ik zal het maar niet persoonlijk opvatten over DH, geloof dat je daar wat trauma's heb liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Kirky, je hebt het gered tot ver na 12en!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Dat zou nieuw zijn Trees. Maar alles kan! Limewire heb ik afgeschaft.. Hoes't met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Het wordt al weer rustiger buiten..ga zo nog ff naar het vreugdevuur kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 stay on the seen, like a love machine, schalt uit de boxen van de buren. Hihihihi, ik hou me ver buiten van deze orgie. Maar wel leuk hoor, ookal is het vervelend. Leuk, dat iedereen je respecteerd in deze buurt en dat je hoe dan ook welkom bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Ja tuurlijk wing, gewoon weer net alsof. Maar wat bedoelde je nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 We gaan ff naar buiten....bbbrrr....koud..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Leuk, leuk, druk mailverkeer met mensen van wie ik amper meer wist dat ze nog in mijn leven waren.Wing, jij begint 2009 in ieder geval niet op je vrolijkst. Zo'n plotselinge ommekeer? Je mag ook gewoon vertellen als je de pest in hebt, hoeft niet zo cryptisch.Water ik heb het hoornconcert van Mozart aangezet, maar de dieren worden er niet rustiger van. De kippen zijn in ieder geval de afgelopen dagen van de leg. Zeer gevoelige schepselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Thanks Kirky! Ja dat was het! Nu effe googlen. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Alles goed hier, behalve twee bibberbeesten, nu geisoleerd gestopt in de badkamer!Ff wachten tot het hier iets rustiger is, dan kan ik mijn bedgenoot, hond Max eruit plukken, en lekker naar mijn bedje toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Met grote dank aan Kirky en Trees, want ja, is van ozz. Brand new day(link vergeten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wing, het wordt weer morgen. Da's een zekerheid. Maar effe dingen achter laten in het oude jaar is wel wenselijk wat mij betreft. Alsof ik met een nieuwe lei begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 En nu draai ik nooit meer muziek. Men belt bij mij aan i.p.v. de buurman.. Da's niet de bedoeling! Ik speel de ongastvrije buuf dan maar. Wow daar maak je vrienden mee! Ze snappen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Dat is heel naar voor jou Wing. Ik denk altijd maar, vandaag is vandaag en morgen is morgen. Of het nou nieuwjaar is of mijn verjaardag of aswoensdag, het maakt eigenlijk niet uit. Maar ik wens je wel goede zin. Trek het je niet aan joh, "feestdagen" blijf je je hele leven meemaken.Trees nu je er toch bent, ik wilde jou nog een recept vragen. Heeft geen haast, doe ik nu per pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Why, Wing? Why zo....? Heb er geen woorden voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Sorry kan ik alleen dit op antwoordenStar trekkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden