Spring naar bijdragen

maandag 5 jan

helder

Aanbevolen berichten

Mensen, wat is hier toch de laatste tijd aan de hand?? Dit is toch een forum voor mensen met een alcoholprobleem, of ben ik abuis??

Het begint zo langzamerhand, op een forum te lijken voor psychiatrische patiënten. En dat kan toch niet de bedoeling zijn, lijkt mij zo.

Voor dat er over mee heen wordt gevallen. Ik bedoel het niet denigrerend psychiatrische patiënten.

Ik wil alleen even de boel wakker schudden.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry, het ligt wat simpeler. IK ben zo'n baby die nooit had moeten roken. Tenten etc. Ik rookte ook niet totdat ik X leerde kennwn. Sterker nog toen ik zwamger was van Anika werd ik er misselijk van. Maar dat was maar aanstelligerheid, Weet je ik neem het niemand iets kwalijk, het was gewoon die tijd.
Laat het gewoon gaan en zien wat we nu kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo meissie

wat ben je aan het doen
ik heb ook het gevoel dat je in ieder geval onder invloed bent
stoned of drank?
je klinkt alsof je je dood aan het voorbereiden bent naar je kinderen toe
dit is niet iets wat op een forum thuishoort en
het is ook niet eerlijk naar de rest die ook aan het vechten is met hun eigen zorgen
Bovendien moet Houtje toch niet zo'n steunpunt worden waar iedereen maar op terug kan vallen als het moeilijk is
nu ze zelf al zoveel aan haar hoofd heeft?
ik zou willen zeggen bel me
maar dat durf ik niet
jaren lang alle zorgen van alcoho verslaafde vrienden op me genomen en aan heroine verslaafde vrienden
ik trek dat niet
en woon ook te ver van je weg
kan geen auto rijden
en daarvoor ben ik ook niet op het forum
maar het geeft me wel het gevoel dat ik tekort schiet
en dat spijt me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, een drankprobleem gaat meestal gepaard met andere (psychische) problemen. Ik vraag me wel eens af of we drinken omdat w problemen hebben of dat we problemen hebben omdat we drinken......het houdt elkaar instant...

Anjo er komt duidelijk iets los wat waarschijnlijk al een poosje vast zit. Mijn vraag is ook, heb je gedronken ????
Wij kunnen hier niet veel doen vanachter ons peceetje, ik hoop dat je de telefoon aanneemt als Pip je opbelt......Be strong !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Hier ben ik weer. Het liep allemaal goed vanmiddag en we hebben het mooi gedaan en dat allemaal zonder dirigent. Het was een receptie zoals ik nog nooit meegemaakt heb. Het duurde lang voor alle drankjes klaarstonden en met een kwartier was alles op! Gelukkig had ik mijn flesje water bij. Na ons optreden en dat van de anderen waren er de nieuwsjaarsredes en hapjes en drankjes. Nou, drankjes te kort uiteraard en het waren wel lekkere hapjes, maar daar waren er ook veel te weinig van.
Op de terugweg zaten we wel in een gigafile en omdat de chauffeuse daardoor toch al haar afspraak zou missen heeft ze de mensen allemaal gebracht waar ze zijn moesten. Grote luxe gezinswagen. Met 6 mensen heen en met 7 terug. Tja, mijn fiets stond bij de school en iemand anders haar auto. 't Is maar een kwartier fietsen, maar ik was bevroren toen ik thuiskwam. Inmiddels heb ik al gekookt en hebben we dat saampjes opgegeten en de vaatwasser is ook weer ingeladen. Eindelijk zitten, eindelijk rusten. 'k Heb ook geen middagdut gehad.

Ik moet vanavond nog e.e.a. voorbereiden voor het gesprek met de uwv-arts morgenochtend. Toch ga ik eerst maar even een peuk doen en even gestrekt liggen. Ik ben op.

Tot straks en ik drink niet. Echt geen behoefte aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor niets van dat ales. IK heb gewoon een waardeloze telefoon. Maar ja ik meen het echt. Ik denk dat er iets awfuselijk fout is met me. Ik heb het maar laten gaan want hey mijn vrienden hadden het ietsjes ergers dan ik. Laten we afspreken dat degene die mijn nummer hebben mij even bellen. Ik weet het even ook niet. Ik wil dapper zijn maar heb mijn vriendinnen nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...