Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanmiddag bij ons aller Albertina aan het ziekbed gezeten!!!

Dat is een knappe breuk!! Wat heeft zij een pijn gehad!
Ik zag de foto, het leek of er met een beitel door haar scheenbeen gehakt was. Twee botten finaal afgebroken. Er tekende zich een banjonetachtige vlijmscherpe punt af, die heeft het vlees doorboord!

Ik breng het met verve, maar het was geen grap. Mijn god, hoe bestaat het!

Ze verkeerde gezien de ernst van de situatie in een redelijke stemming (waarschijnlijk door mijn aanwezigheid, de kalmerende invloed ;)
Dus Donderdag naar huize Houtje, waar ze in goeie handen is! Dat kan Houtje héééél goed!
Zeker weten.
Daarna ga ik een week naar Houtje, even echt tot mezelf komen. :D

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik duik heerlijk mijn bed in. Alles klaargelegd voor morgen vroeg, lekker aan de arbeid.
Kan ik me nu al op verheugen.

Ik voel me nu veilig. Ik voel me vrij omdat ik durf te kiezen.
Telkens weer een nieuwe aarzeling die ik aanpak.
Tja geduld moeten we hebben.
Het leven lacht me werkelijk weer toe. Weer een stap verder uit het diepe diepe dal.

Nu nog Albertina. Houtje wil ik heel veel sterkte toewensen.
En Tina, we houden van je en ik hoop spoedig weer van je te horen.
Er komt een dag dat we elkaar gaan ontmoeten dat voel ik gewoon.

Lieve mensen enorm, enorm bedankt voor ALLES!!!
Kan ik met geen goud vergelden wat dit voor mij heeft gedaan vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...wel jammer dat Tina straks Houtje niet onder de derriére kan trappen als zij haar benen teveel onder de kont uitloopt ;)
Ga opslomen...alle rolluiken zijn al naar beneden...tussen de -15 en -20! Pfff en dan te bedenken dat er toch nog daklozen zijn die met de krant van zaterdag onder hun kleren gaan liggen verrekken van de kou! Willen gewoon niet naar binnen tussen de "rest"
Wachten op de snertbus van het leger des heils....waar l@llen wij dan over :$
Zal een kaarsje opsteken, heb wat verhalen gehoord tijdens de crisisopvang...triest :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
Dat grapje van die drempel snap ik eerlijk gezegd niet. :) Ben vandaag blond mannetje.

Ik moet overigens zeggen dat ik heel wat mooie bijdragen heb gelezen op de draad van vandaag. Die ga ik een andere keer eens echt goed lezen. Ik heb nu snelgelezen en dat is bijgevolg oppervlakkig.

De bijdrage van Safi n.a.v. Ans dilema vond ik prachtig. Safi is toch echt flink gegroeid. Van haar relativeringsvermogen kan ik nog veel leren. Ik leer trouwens van jullie allemaal.

Het lijkt ook wel of iedereen opleeft nu de feestdagen achter de rug zijn. Nu nog voor velen het trotseren van al die nieuwjaarsrecepties. Ik heb er geen en dat vind ik dus helemaal niet erg.

Mij zijn jullie voorlopig nog niet kwijt. Geen denken aan.

Voor de slapers: welterusten.

Ik hang nog even aan de compu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...