Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 299
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, Fair is your choise?

of: your choise is fair?

(ik hoop dat ik het wel in goed engels heb geschreven).

Safi, eigenlijk zou ik mijn eigen gevoel nu voor mezelf moeten gaan beschrijven. En als ik het vergeet weer nalezen. Want inderdaad: het gevaar zit hem zeker in dat ik het weer ga vergeten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: tijd om te lossen dus... kom op meid. Je zal zien dat het je zoveel kracht geeft.

FLoor: wauw... zoveel goed nieuws vanavond, heerlijk gewoon. Heerlijk he, we hoeven niet.

Ik ben momenteel ook heel kalm. Heb nog zeker 200 ATV dagen staan, dus voorlopig kan ik hier thuis vooruit. Wat een geweldige uitvinding.

Woman of 'Woman's dream' ... klinkt spannend toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik drink trouwens niet als ik in de put raak, ik raak in de put als ik drink. Meestal begin ik juist uit grote tevredenheid. Helaas is de rem kapot en ga ik zo ver door dat ik moe word, moedeloos raak en depressief word. Dan wil ik alleen nog maar drinken en niet het leven en de mensen om me heen.

Daarom: positief blijven en de eerste laten staan! :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fairchoice is wel wat !!!
Over het algemeen is het wel ambachtelijk werk ja...
Het is handel uit de hele wereld dus 'wereldkado's' of iets dergelijks kan ook, maar dan krijg je weer een link naar een wereldwinkel en dar wil ik niet me geassocieerd worden. Mijn winkel wordt hip en funky, lekker stoer en vooral tof assortiment......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...