Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Woman, wat betreft het zoeken naar een naam voor je shop, hou er rekening mee dat wanneer je bijvoorbeeld een naam gebruikt van een omroep zoals bijvoorbeeld Max, zo'n omroep behoorlijk moeilijk kan gaan doen en je in de problemen kan helpen. Al is Max heel leuk want zo heet mijn kat. (ik zij een woordenslikker/vergeter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoi Pip vervelend joh voor je ex. Maar met veel training kan het dus op den duur wel goed komen wel vreselijk jammer dat hij even niet met coachen uit zijn dak kan gaan, hij kan natuurlijk wel vanaf de zijlijn goede kritieken en adviezen geven aan zijn team.Ik vind het helemaal niet raar dat je nog zo met hem begaan bent, je bent immers niet voor niets met hem getrouwd ooit en het blijft de vader van je kids. Ik had na mijn scheiding een beter band met de vader van mijn dochter dan tijdens ons huwelijk. Inmiddels is hij overleden, ongeluk. Maar het is inderdaad zo dat door een scheiding je gevoel of betrokkenheid ook weg is, zou niet normaal zijn toch. Sterkte voor je ex, gaan de kids wel gewoon logeren in de weekenden of kan hij helemaal niet uit de voeten momenteel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 He Safi blonde schoonheid vind het nog steeds een joke , dacht echt dat je een mooi kleurtje had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 goed zo woman, niet doen dat drinken. Super dat je nieuwe wekker bevalt heb je niet voor niets zoveel geld uitgegeven want ze zijn duur he heb ik eerder gelezen. By the way waar haal je zoiets, ik heb hier een dochter met hetzelfe probleem, misschien een leuk verjaardagskado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hmmm, toch maar eens gokje wagen of het SPAN team zich weer wil gaan vormen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Goedemiddag allen.@ Har,Beste Har, met alle respect voor je lucide gedachten, maar zou je een ander forum willen zoeken,om je buitenzintuigelijke waarnemingen te slijten!Er lopen al genoeg verdoolde types in het rond. Dit is een ADB forum, en niet om paranormale fenomenen het licht te doen zien.Het is mooi dat je een energetisch gereinigd huis hebt, maar houdt het iemand van de drank af?Dit is niet de aangewezen plaats om dergelijke zieleroerselen het licht te doen zien.Het Forum begint langzaam een dumpplaats voor de meest zotte gedachten te worden!Dat de heer Einstein erbij gesleept wordt, maakt het niet minder dubieus!Mijn mening is dat we met de drank (of liever zonder) bezig moeten blijven.Ik vind het prachtig dat je het licht ziet, en draag je geen kwaad hart toe, maar ventileer je gedachten elders.Dit is niet de aangewezen plek!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik ben weer terug met de bloemen. Ik ga toch echt maar eens wat geld tegen een mooie vaas aangooien. Morgenmiddag als ik terugkom van mijn werk ga ik echt eens die speciaalzaak met mooie vazen en schalen e.d. binnenstappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Soothe? Vind je dat ik dat ook doe? Want dat denk ik zelf wel en beetje feedback kan ik wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik heb nog wel een hele mooie knal rooie doorzichtige, is kei mooi als de zon er doorschijnt. Corinne. Maar ik doe 'm niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoezo zit ik om een babbel verlegen. (toevoeging heb vanochtend volk over de vloer gehad notabene!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Spud,Ben je eenzaam op het forum?Nee, ik wil echt zelf een mooie vaas hebben net zoals jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja, Corinne voel me best eenzaam en genegeerd maar gelukkig niet door jou Is ook de fase waar ik in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Corinne, kringloperen! Echt geweldige vazen vind je dan voor heel weinig geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoi Laatstedruppel2005, gisteren een omslachtig welkom nu welkom hier. WELKOM!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik hou niet van spotlights, maar met dit bericht heb ik 4 op een rij als het goed. (is natuurlijk!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 s'middags allenik kan we helemaal vinden in wat sooche heeft geschreven laten we het vooral houden bij het adb gebeuren met zijn ups en downsgein moet er ook zijn en de boog hoeft niet altijd gespannen zijnmaar blijf met ons allen bij de kern van dit forumzie je het licht neem je wat waar zoek dan je forum wat daar bij pastmaar niet hier hou dit forum lettelijk cleangrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Spud, het is me bij jou niet opgevallen!! Maar ik mis wel eens iets.Wat ik bedoel te zeggen is dat we een beetje de doelstelling van het forum in acht moeten nemen.En dat is: hoe gaan we, jij- en ik en de rest met de drank om.Er is op het forum al zoveel psychische problemathiek, dat ik vind dat er voor helderzienden-helderhorenden en wat er nog meer onder de zon is, andere fora ter beschikking staan.Dus Har mag z'n hobby uitoefenen, maar liever niet hier.Ik denk dat ik zoiets bedoel.Dus geen woede, geen haat, niets van dat alles.Als dit hier de norm wordt, ben ik vertrokken. En ook dan gaat alles, zoals het moet gaan!Spud, take Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 @Soothe, Nou ik ben ook best een zweverig typje hoor, maar ben het met jou en ROBERT eens dat dit niet echt de plek is voor spiritualiteit. Ik bedoel er is niks mis mee hoor ( heb dat bericht van Har niet gezien dus weet het niet) en natuurlijk kan je je een beetje laten leiden door spiritualiteit. Maar en da's best wel heel gevaarlijk kan ik uit eigen ervaring vertellen, je moet niet gaan zweven. Bovendien gaan sommige zaken van de spiritualiteit ook gepaard met drank, ik bedoel Wicca, bijna alle ritueelen gaan met rode wijn. Hmmm, nu ga ik twijfelen... Wicca is toch ook spiritueel of niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hoi hoi, wie zat er om een praatje verlegen? Of op een reaktie?Ja dat kan je zo hebben, dat je niet je doel hebt gehaald, tenminste Spud zo begrijp ik dat van jou. Hoe ging dat dan bij jou, dat je er voor koos om wel te drinken? Wat het verhaal van Har betreft, Har om je de waarheid te zeggen heb ik het maar heel vluchtig gelezen. Het spreekt mij niet aan, maar wellicht iemand anders wel weer. Het is maar net wat je op dat moment kwijt wil. Je beledigt niemand en scrollen staat vrij.LaatsteD. ik zag je ingelogd staan. Het was gisteren zeker niet mijn bedoeling om je ergens anders heen te krijgen, integendeel. Mijn posting dat je misschien meer iets had aan een forum over scheidingen was goed bedoeld. Kirky maakte me er op attent dat je huwelijksmoeilijkheden deels drank-gerelateerd zijn. Tenminste., juist het feit dat je niet meer drinkt.Heb overigens wel stiekem genoten van alle vogelbolletjesverhalen inclusief leverworst voor musjes. En dat houdt mij nou weer van de gremlins af.Oh ja, Antonia wilde jij nou een gansje opnemen? Realiseer je wel dat zo'n schatje uitgroeit tot een kolos en je hele tuin ondersch@t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Met zweven bedoel ik dat je overal een verklaring in ziet en ook het besef met de realiteit kwijt raakt. Ook door spiritueel bezig te zijn kun je het contact met je naasten verliezen en verkeerd terrecht komen. Dus altijd blijven aarden.. (beentjes op de grond houden en jou eigen gedachtes en gevoelens ernaast blijven plaatsen. Past dit? Voelt dit goed? Is dit wie ik ben? etc.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Pizza gaat het worden vanavond. En geen JWW.Ik ben een echte emotiedrinker. Bij alle emoties past wel drank.Ziek of gezond, blij of boos, saai of druk.Nu had ik zin in wat lol.Dussssssssssss............Ik ga ff een lekker muziekje aanzetten en slinger een pizza de oven in.Joepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Hihihi, thanks Vie. Hoe kwam het zo. Nou ik had gewoon besloten dat ik ging drinken maar wel gecontroleerd. Dus een sixpack in huis gehaald, geen geld in huis om een courier te laten komen en vandaag afspraken.Maaruh, mededoordat ik ervan baalde dat ik het draadje weer aan het lezen was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Vie, vogeltjes en vetbolletjes, dat stemt een mens vrolijk!!!En wat vrolijkheid kunnen we gebruiken, onder deze grauwe lucht!!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Wingchun, stuur er een paar Bulgaren op af! Formaat kleerkast. Het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Houtje,An,De gedachten ombuigen is echt moeilijk, maar ik weet zeker dat je dat gaat lukken. Blijf in jezelf geloven. Je bent een prachtmens en je mag er wezen en vooral: jij mag voor jezelf kiezen.Wingchun,Ik heb ook zin om nuchter te zijn.Marjo,Goed gesprek dat je helpt om de dingen op een rijtje te zetten en kalmte in je hersenpan te brengen.Vogel,Goed gedaan gisteren.Vie,Gelukkig overeind gebleven bij het schaatsen.Tasseke,Onaangenaam spannend, maar 1 ding is zeker: nuchter ben je sterker.Ganzen zijn geen prettige huisdieren. Heb er zelf een gehad vroeger en die was toch aardig agressief totdat ze haar (ja, echt waar) vers gekookte aardappelen had gehad. Aaibaar zijn die beesten ook al niet, maar je kunt er wel mee lachen.Tapas,De volgende keer vakantie VOOR Tapas en dan moet iedereen voor jou zorgen.Pippi,Logisch dat je nog betrokkenheid voelt naar je ex en zelfs genegeheid. Je hebt per slot van rekening een groot deel van je leven in intimiteit met elkaar geleefd waaruit twee kinderen zijn ontsproten. Het zal een lange revalidatie worden voor je ex en hij zal niet alles meer kunnen op sportgebied. Maar coachen zal hij nog wel weer kunnen oppakken als hij de moed maar niet laat zakken.Kirky,De banken zelf zijn nou ook niet zo snel Antonia,Orleando,Har,Blijf nu a.j.b. met je beide voetjes op deze aardbol staan. Ga je niet verdiepen in het buitenaardse en het paranormale. M.i. is dat niet goed voor jouw gezondheid.Safi,Bako,Sla maar een voorraadje lekker sapjes in. Daar mag je lekker veel van drinken. Je krijgt bij veel te veel misschien wel een diarreetje.Woman,Trees,Zorgen dat je voor vijf uur geen rammelende honger hebt, een grote fles water bij de hand (of pot thee of zo) en hier maar aan het forum hangen. Die trek gaat vanzelf over en die wordt echt minder.Spud,Je bent er nog steeds. De kringloopwinkel is zo een roteind fietsen, maar ja, is dan meteen ook een uitje. Het overwegen waard. Dank voor de tip.Soothe,Robert,Hoe gaat het met het niet drinken? Hoe sla jij je er door? Ik lees dat soort dingen liever dan commentaar op het forum dat we niet genoeg over alcohol zouden schrijven. Mijn leven was 24 uur per dag doordrongen van alcohol. Ik ben nog volop lerende om dit zonder drank te blijven doen, want ook ik word nog weleens naar de drank getrokken. Voor mij was het echt leren om de algemene daaglijkse bezigheden zonder drank te kunnen doen.En ik, ik ga er even van tussen voor ik aan het eten begin. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden