Spring naar bijdragen

donderdag 22 januari


albertina

Aanbevolen berichten

Albert, kun je niet iets anders vragen dan drank? of stond die afspraak al?
monteur is allang geweest maar ik zit lekker te rommelen, ga zo wel naar mijn werk haha, rustig aan ja!
soms is het leven zo betrekkelijk, dat je soms zelf zo kan piekeren over kleine dingen terwijl de ex van Bambam bv vandaag overlijdt en meisje aan het vechten is met een psychose en afkicken terwijl ze nog zo jong is.

Ik ga me toch maar klaar maken voor mijn werk, en misschien wat eerder naar huis, heb niet zoveel zin vandaag, de bekende donderdag zonderdag, heb er nu 82 opzitten en na vanavond 83!! (droge donderdagen)

Donderdag was mijn zuipavond, de laatste werkdag van de week, alle spanningen opgespaard, meteen vanuit mijn werk naar de super voor een fles port en een treetje bier, en meteen thuis de port open, fles was altijd snel leeg dus verder aan het bier, en soms als dat op was nog bijhalen bij de snackbar, net zolang drinken tot ik niet meer kon, sochtends wakker worden op de wc, of op de grond voor de bank of als het meezat in bed waarna ik zeker 3 dagen ziek en depressief was.

Nee, dan bevalt me dit toch beter!
dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
orleando

Wingchung, die crackers en koffie staan nog steeds klaar!



waar is hier, want mijn broodtrommeltje is leeg en ik moet nog pauze houden zo ??

Heb enkel nog FJORD crackers in de la, die zijn zo lekker met niets erop :) nou ja met een kopje soep red ik me vanmiddag wel en natuurlijk m'n water en m'n koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag mn eerste gesprek gehad, je hele verhaal doen. Hoeveel je drinkt, wanneer, waar, met wie, waarom. Waarom is het een probleem, etc.

Ging er weg met een prettig gevoel, het gesprek was met een beeldschone dame, nou daar wil ik elke week wel een uurtje mee om de tafel!!

Vandaag is droog, gister niet. Geen spijt niet boos op mezelf.
Maar...... vandaag droog!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe en anderen. Sta al een tijdje ingelogd maar moest er elke keer vanaf. De nieuwe verwarmingsketel is nu geïnstaleerd en het is hier weer lekker warm.
Net de huisarts aan de telefoon gehad en het hele verhaal zoals ik het met Novadic besproken heb uitgelegt. Zij gaat nu contact opnemen met mijn casemanager. Wat wel degelijk belangrijk is, ik moet door haar doorverwezen worden naar PsyQ i.v.m. vergoeding van de kosten door de zorgverzekeraar! Houdt daar dus rekening mee Tapas!

Maar ik word zowel door mijn huisarts als door Novadic ondersteund wat de noodzaak van onderzoek door PsyQ betreft omdat een bezoek aan de psych. nog wel een half jaar kan duren (!) bij Novadic dan. Ze willen eerst de resultaten zien van de therapie. De casemanager wil zelfs met PsyQ kortsluiten hoe de verschillende therapieën te combineren zijn, dus zij werkt aan mijn aanvraag mee. Joepie!
Mooi, dus een goede voorbereiding is heel wat waard :) Hè,hè....de molens beginnen te draaien. Kan ik verder met goed gemoed de dag door. Zo weer pleite door wind en regen, ga leren rikken vandaag :D
Toedels, tot latersss

Oh, BamBam veel sterkte de komende tijd :present: Goed dat je zo'n uitstekend vangnet hebt opgebouwd!

Tasseke succes met de operatie! Jullie verders een fijne droge dag toegewenst
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lieve mensen!
BamBam, sterkte vandaag, en alle volgende dagen. Goed dat je vriendin zelf haar beslissing heeft kunnen nemen! Ik brand een kaarsje voor een goede reis voor haar!

Tasseke, ik hoop dat het meevalt!

Orleandro, wat zal jij nu zenuwachtig zijn! Even volhouden nog, straks weet je alles! Hopelijk valt het alles mee!

Albert, kan je niet regelen dat ze die flessen niet komen brengen? Man, dát is nog eens de kat op het spek binden! Je staat nu sterk in je schoenen, maar als die flessen tegen je beginnen te praten wordt het een hele kluif, geloof me!
Gooi ze anders gelijk leeg! Zonde, maar beter dan dat je ze leeg gooit in je keel!

Spud, bellen hoor als het drankduiveltje om de hoek komt kijken!
Komop meid, gaan we samen droog door, wie had dat gedacht?

Hier gaat het eindelijk weer goed. Rustig, overtuigd van het feit dat ik niet wil drinken. Vandaag niet, zoals Soothe zegt. Ik zorg dat ik altijd wel iets te eten in huis heb, als ik me zwak voel, hoef ik niet naar de winkel!

Marieke, alles goed met je? Ik hoop dat je geen ban hebt!
Eigenlijk zou Tactive een speciele rubriek moeten hebben met de mensen die een ban hebben, zodat wij daar in ieder geval weet van hebben. Zoals laatst met Blacky, dat had toch niemand kunnen denken, en als we het niet via een andere forumgenoot hadden gehoord, hadden velen van ons zich toch ongerust gemaakt. Maar ja, zal ook wel geen policy van Tactive zijn!

Zo, ik blijf vanmiddag ingelogd, maar ben veel weg!
Tot later!

Enne...veel :rose: en :heart: voor iedereen die het kan gebruiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie komen 2 flessen brengen ??? Kan je het niet afzeggen/cancelen/weigeren ???
In mijn huis komt geen alcohol. Rule nmbr. 1


quote:


Originally posted by:
AlbertRemmo

effe stiekum van mijn werk


`t is nog geen 4 dagen en vanavond wordt ik al op de proef gesteld


ze komen 2 flesen van mijn favoriete drank brengen aan huis


maar ik pak het aan en gaat zo de gootsteen in


wish me luck


tot vanavond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bloed onder de nagels vandaan..
Pubers! Gelukkig kan ik rustig blijven.
Had wel wat meer steun hier en daar verwacht.
Maar goed. Eigenlijk heb ik het altijd alleen gedaan.

Lekker gewerkt. Heb lekker buiten om de boerderij
gekliederd met water :D Goede koffiegesprekken. Het is wat waard!

Ongesteld ook. Dus de vermoeidheid is BOEM! daar.. Hehe.

Mooie rugzak van vriendin gehad. Net het goede formaat voor een langere
dagwandeling of een weekend. Helemaal top! Als je soms zag wat ik in die
oude propte. Iedereen was altijd vebaasd hoe ik met zo weinig toe kon een weekend.
Eigenwijs he. Het moet in één rugzak passen B)

Zo nog ff met de hond. onstuimig weer.
Vanochtend wel weer een mooi cadeautje van oer big mom.
Hoop dat jullie ook die prachtige zonsopgang mochten beleven!
Het sterkte mij weer in m'n dag.

Bam, in mijn hart! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier gaat alles goed
de flessen die mij gisteren zo aanstaarden staan nog steeds op hun plaats en zeggen vandaag niets
leeg gooien is niet nodig,naast deze staan er nog vele vele anderen
de flessen en inhoud doen mij niet zo veel het zijn andere dingen die mij prikkelen
vergeet datgene uit het verleden wat slecht is geweest,je verdoet er je tijd mee
dit is waar maar het lukt niet altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...