Spring naar bijdragen

donderdag 22 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
wingchun

Voor het eerst sinds ik weet niet hoe lang:


een echt ontbijtje!




Best lekker eigenlijk:D



Wing, wat voor lekkers heb je gehad ??
ik kan nog heel wat lekkere ontbijtjes sturen hoor ik kan niet zonder.
Heb als ik op mijn werk ben altijd een pak crackers in de la, voor de lekkere trek.
Heel soms is de pot met snoep gevuld, maar na 3 dagen werken is deze ook zo weer leeg :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, hij belt me tussen half 2 en 2 uur. Dan heb ik onze oudtse naar school gebracht en ben dan weer thuis. Vind het eng, want m'n borst doet nog steeds pijn en ik kom er niet aan. Maar hou me vast aan wat An schreef, dat het een cyste is (dus gevoelig) en ga niet van het ergste uit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Albertina, zal ook wel stil zijn in huis, net als bij Houtje, is toch ook weer wennen na zo'n tijd.
Zo, ik ben gedouched, aangekleed, hond is uitgeweest en nu begint het irritante wachten op de verwarmingsmonteur, die komt de combiketel nakijken, in de ochtend... altijd zo lekker vaag.
vind het wel een rare tijd daarvoor hoor... onee, toch niet, heb net in de ketel gekeken en het is precies een jaar geleden ;)

hee, verrek, het is de 22e vandaag!! 19 maanden AdB!
Gem vandaag 20 maanden!!
zowel mezelf als Gem van harte gefeliciteerd vandaag ;) ;)

geteld in dagen is dat 581 dagen, waarvan ik er 2x 2 drankjes heb gedronken, 1 dag dronken ben geweest en 1 dag een glas champagne heb gedronken, houd ik toch mooi 578 droge dagen over!!

je moet wat doen als je zit te wachten op de monteur he!
ik ga maar een poster maken voor het welzijnswerk hier, dat beurt weer geld!
ja toch weer een klusje, maar de laatste in een lange reeks die me uiteindelijk een nieuwe computer oplevert!!!
een imac 20"!! kannie wachten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, je wordt gebeld, evengoed het beste.
Vaak vallen dingen mee.
Een arts kent het eenvoudigheidsbeginsel.
Veel dingen zijn onschuldig,en veel gaat vanzelf over!
Daar gaan we van uit. Later, indien nodig gaan we aan ingewikkelde dingen denken!

TOB NIET; HET LOOPT TOCH ANDERS!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van hieruit ook een goede morgen.

grijs en nat en grauw buiten brrrrrrrr.

BB heel veel sterkte vandaag.

Tina vind je het wel fijn dat je weer thuis bent, ook wel weer lekker toch je eigen dingentjes??

Wing je gaat goed he, zet door.

Bako ik hoop dat je gisteren toch nog goed doorgekomen bent.

koffie pakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

super toch wing zie je als je het zelf wilt lukt het gewoon. Dag voor dag, niet te snel.

En over ontbijt gesproken, ik heb verse bolletjes gehaald met osseworst en filet hmmmmmm, die ga ik zo maar eens even smeren.

Dan naar buiten, voederen der dieren, weinig zin, het waait hier behoorlijk.
Vervolgens ga ik mij vandaag over de administratie buigen, ook zo een lekker klus. Maar genoeg uitgesteld, vandaag moet het.
Daarna beetje rommelen hier in huis. Was in de kast:huh: Zijn inmiddels wel heel veel manden.
Dus schop onder mijn kont en gaan.

Maar eerst nog even een bakkie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste laten staan. Wel eenvoudig opgeschreven, maar de praktijk is lastiger!!
Maar inderdaad bepaalt de duivelse eerste, het wel of niet slagen van de onderneming.

Een goed eenvoudigheidsbeginsel, maar niet eenvoudig.
Het kostte me jaren van m'n leven.
Steeds weer in de openstaande wolvenklem stappen.
Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Dus "gewoon" de eerste niet nemen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Therapieën- Antabus-Begeleiders-Coaches-Leraren(al dan niet spiritueel) de AA!

Eigenlijk ging het makkelijker dan ik ooit had gedacht, een voortdurend uitstellen van de eerste!
Straks mag ik los, maar nu even niet. Morgen drink ik me klem, maar vandaag niet.

En morgen is weer vandaag, etc etc. Geen duistere machten, geen diepe inzichten.
Weinig Hocus Spocus! Steeds de eerste uitstellen.
En nu is er soms nog een flitsje, toch wel fijn eigenlijk een drankje. Onzin, het is de verdoving!
Want laten we eerlijk zijn, de verdoving van de drank is groots, daar kan geen pammetje tegenop.
Maar ook een langzame killer.

En nu wat zinvolle bezigheden. Er is meer dan het forum! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik over een flitsje praat, dan wil dat niet zeggen, dat ik als een wilde achter gremlins aanjaag!!
Meer zoiets, dat als ik zomers mensen, met een koel wijntje op een terrasje zie,
jammer dat ik dat niet kan.
Inderdaad, het kan niet!! Een voorbije fase!!!

Groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soothe ik dacht het ook een beetje hoor, maar je was gewoon hardop aan het denken. Goeie gedachten ik zal ze onthouden.

Albert waarom krijg jij twee flessen kado, de kerst is toch al afgelopen???? Verlaat kerstpakket;)

Pipi wat vervelend voor je vriendin. Las het draadje van gisteren nog even door. Blowen is zo gewoon tegenwoordig. Kids doen het zelfs op school. En ja net als met drank als je daar niet goed mee om kan gaan loopt het uit de hand en zie er dan maar weer uit te komen. Ellendig allemaal.
Ik vind het ook een probleem dat de jeugd voor gaat tappen voordat ze gaan stappen. Ik heb het ook gedaan vroeger, zie het resultaat, nu ben ik hier. Het zit er allemaal al zo vroeg in bij de kinders waarom spelen ze niet gewoon wat langer met poppen en blokken.

Ga aktie ondernemen. Blijf wel ingelogd maar ik ben er niet.

latersssssssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...