Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Rosan goedemorgen!Gister sprak de verslavingVandaag telt! Hou vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Bedankt Marjo, fijn dat je er gisteren voor me was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Goedemorgen,Blacky, gecondolerd, er blijft jou niets bespaard de laatste weken,zorg goed voor jezelf.Anjo,geniet van het land van de Farao's en de mythen.Het is er prachtig!An, ik kan mij nog goed je carnavals stress herinneren van vorig jaar.Goed dat je er nu geen last van hebt,je bent toch maar mooi sterker gegroeid.Bohemia,Welkom hier.Safi,ik ben nogal nieuwsgierig van aard, kom je het grote avontuur nog wel verklappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ja Tina als ik weer thuis ben vanavond.Is het fijn thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ja hoor Saf, het is fijn weer thuis,al moet ik eerlijk zeggen dat ik de kinderen van Houtje erg mis.Maar het is goed geweest zo, ik heb nu mijn vriendinnen weer in de buurt, da's ook wel weer gezellig.Zij zijn nu een soort bemoeizuchtigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 goedemorgen mensen,Ik heb voor mijn doen een gat in de dag geslapen, ben om half 1 naar mn mandje gegaan en eigelijk goed door geslapen. ik weet wel dat ik een aantal malen wakker ben geweest maar het was een kwestie van ogen open ogen dicht en weer verder.wat mn theevraagje van gister betrof, Ik weet van bv St.Janskruid dat het rustgevend is en mariadistel zou een detox werking hebben.Ik denk dat ik vannavond maar es even op zoek ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Bambam, veel sterkte en ik wens je veel kracht en liefde toeBlacky, ook jij veel sterkte en ook kracht en liefde.Tasseke, hoe is het met jou?Ben gisteren vrij snel van het forum vertrokken, was niet m'n bedoeling...huisarts belde en ik moet terug naar het ziekenhuis. Ze vertrouwen het toch niet helemaal. Moet nu zowieso een punctie (naald in m'n borst waar ze weefsel uit het knobbetlje halen en gaan onderzoeken). Ben nu in huis wat aan het rommelen. Bedden verschonen, strijken enz, maar kan m'n draai niet echt vinden. Nog steeds die onrust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Onrust kan ik me voorstellen Orleando!Veel sterkte en hou je taai!Ik spring eens onder de douche.Aktie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 he goedemorgen allemaal!!!ik kom net binnen gestrompeld.De operatie is flink meegevallen, beide eileiders zijn verwijderd maar mijn baarmoeder is nog blijven zitten.beide gezwellen waren kwaadaardig, dat houdt nu in dat ik de komende twee maanden onder controle blijf en dat er op korte termijn een beslissing wordt genomen voor eventueel chemotherapie.verder moet ik eerlijk toegeven dat ik gisteravond al weer aan de wandel was en dat ik mij redelijk goed voel. beetje uitgeput door de narcose en vooral de stress maar ik mag niet klagen.Verder ben ik vanacht ook weer tante geworden van een neefje van 3926 gram!probeer om nog iets te lezen maar ik zal wel in slaap vallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Als ik jouw bericht lees, ga ik niet meer klagen, Tasseke. Gun je jezelf wel rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Godallemachtig Tasseke!:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 ok dames,mijn moeder wenkt dat de bank klaar is!! dus ik moet afsluiten!over rust, ik wordt gewoon gemept door mijn moeder als ik die niet neem dus dat komt goed.spreek jullie vanmiddag wel weer!maar thankx allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tas, rust lekker uit.laat je verwennen!Morgen ben ik op het strandik ga de perfecte radslag voor je makenSterkte vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tjeemig Tasseke, dat is niet niks! Ik wens je heel veel sterkte Blacky en BamBam, ook voor jullie beiden veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tasseke, sterkte en rust lekker uit. Luister maar naar je moeder Marjo, ik kan geen radslag, maar wel handstand (tegen de muur dan). Is dat ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Een ieder een oprecht hart onder de riem!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tjee, Tas,dat is niet niks!Ik lag in het ZH naast een dame die een soortgelijke operatie onderging zoals jij.Bij haar wisten ze ook meteen de uitslag.Dat wordt al gedaan tijdens de operatie, het onderzoeken van het weefsel.Ik hoop echt dat een chemo je bespaard blijft.Rust goed uit en laat je maar lekker verwennen door mams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Goede morgen allemaal,Lieve Blacky, gecondoleerd en heel veel sterkte in deze zware periode.Je blijft voor mij een zonnebloem!Tasseke, sterkte en beterschap. Fijn dat je moeder bij je is. Geniet daarvan!Orleando, wat een spannende tijd, heel veel sterkte.Super dat je niet gaat drinken!Houtje, kan je weer een beetje van de rust in huis genieten?Jeetje wat ben jij een steun voor Tina geweest dat moet je vast een hoop kracht gekost hebben!BB sterkte met het verlies!Rosan "gewoon" doorgaan met de eerste laten staan.Lieve groet, TineAl de nieuwkomers welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Plantjes water gegeven, valt de cactus om. En wat doe ik in een reflex? Juist,opvangen...auwauwauw...Van die geniepige stekeltjes heb ik nu in m'n hand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Wt een toestanden allemaal, Tasseke goed dat alles goed is verlopen maar het zal inderdaad nog even spannend blijven hoe nu verder.Orleando, balen dat je niet meteen gerustgesteld kon worden. Veel succes met de punctie, moet je daar nog lang op wachten?Blacky, tjongejonge, 2 dierbaren die binnen 1 week overlijden, ik hoop dat je warmte vind binnen de familie van je ex en ben blij dat je vandaag naar je psychologe mag. Weten dat iemand doodgaat brengt heel veel onrust, maar als iemand eenmaal dood is geeft dat hoe raar het ook klinkt iets meer rust en zo kun je langzaamaan beginnen met het rouwen. Het is veel wat je op je bord hebt gekregen. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd en vergeef jezelf alsjeblieft je uitglijders, het is al een wonder dat je niet helemaal teruggevallen bent! dikke kus van mijBambam ook jij kan nu verder met het rouwen samen met anderen. Dat is toch ook altijd een waardevolle periode, samen huilen, samen lachen, vooral dat samen, en dan ook nog nuchter!! Jij ook veel sterkte de komende tijd.Anjo, geniet van je vakantie, hij is welverdiend!Houtje, is zeker wel wennen weer, zonder zieke in huisAlbertina, lekker weer je eigen bedoeninkje, hoop dat de pijn steeds minder zal wordenWing, mooi dat je nu de link kan leggen naar nuchter leven, ipv het niet mogen drinken, nuchter leven moet je ook weer leren en heeft ook uitdagingen en maakt nieuwsgierig naar wat er komen gaat!Safi, succes vandaag, vertellen he, hoe het gegaan is! en doe ze de groeten!ik vergeet vast nog wel iemand of iets maar dit is wat is blijven hangen.Ik zou vanmorgen foto's gaan maken op een peuterspeelzaal, van spelende kindertjes enzo, maar met dit weer worden dat wel erg sombere foto's dus ik heb het uitgesteld naar maandag in de hoop dat het weer dan ook wat beter is. Verder heb ik me wel eens beter gevoeld maar de hormonen gaan ook weer een rol spelen. Eerst maar eens kattevoer halen bij de dierenarts want dat is op, en mijn toch al niet zo lieve kat zit mij de hele ochtend al zeer verwijtend aan te staren. Het lijkt nu wat droger te zijn dus dat ga ik eerst maar eens doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tapas, ik krijg vandaag een brief van m'n huisarts en dan kan ik gaan bellen. Zal wel niet zo lang duren; ik kon nu ook vrij snel terecht. Zie er alleen erg tegenop, want de vorige punctie deed veel pijn. Heb nu ook pijn (de vorige keer niet), borst trekt en ik gebruik liever niet m'n rechterarm. Maar als ik dan het verhaal van Tasseke weer lees..Anjo, veel plezier bij de pyramides! Wil wel met je mee; heb vroeger een scriptie over Nefertete geschreven. En op m'n garagedeur het oog van Ra geverfd, toen ik op mijzelf ging wonen. Het is nog steeds een wens van me, ooit naar Egypte te gaan. Laat je weten oe je het vond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik ga zo even naar de winkel, truitje halen voor onze oudste. Daarna kinderen van school halen en misschien naar de ballenbak. Liefs en een knuffel voor iedereen die het wel gebruiken kan. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Safi, ik popel om er meer van te weten Ben gek op avonturen Welkom Bohemia. Heftig wat je jezelf aandoet; pillen én alcohol. Goed dat je deze site gevonden hebt, je bent hier onder ervaringsdeskundigen. Ik hoop voor je dat jij zelf het tij kunt keren maar schroom niet om plaatselijk om hulp te vragen. Een alkie kan hulp goed gebruiken en wellicht geeft de site die Blacky gevonden heeft je aanknopingspunten. Hier kun je veel steun er herkenning ondervinden en ik wil je attent maken op de mogelijkheid om de internet therapie van Tactive te volgen. Klik voor meer info op het logo bovenaan de pagina. Succes!Goede reis Anjo! Eindelijk eens helemaal los van je vaste omgeving en het zware jaar wat je achter de rug hebt. Geniet!Blacky, hoe is het toch mogelijk dat in zo'n korte tijd je wéér iemand verloren hebt in je leven die je dierbaar is. Ik wens je wederom sterkte toe De maand januari zal je altijd daaraan blijven herinneren...hou het droog lieve meid, want drank breekt je oprechte verdriet af en doet je in wanhoop belanden.Hug, HarTina, weer terug in je eigen stulpje? Zal best effe wennen zijn na zo'n warm badje; geen kinders meer om je heen en een zorgzame Houtje maar ongetwijfeld neem je wel het besef in je ervaring mee wat je medemens voor je kan betekenen Make it comfy at your home Fijn dat je je vriendinnen nu weer in jouw omgeving zijn...kunnen ze lekker over je moederen Tasseke, welkom thuis! Hou je sterk! Haha...Spud, berenverzorgster....dat is andere koek dan boekhouden Hopelijk houden beren niet van aardappeltjes en zijn het knuffelberen.Tapas, ik stuur je nu meteen de titels van de boeken die ik in de bieb over AD(H)D heb gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hallo allemaalHier Jozias weer even, gelukkig al weer een paar dagen aan de refusal en ik voel me uit die negatieve spiraal kruipen....Maar nu heb ik zo'n last van mij rechterzij en een opgeblazen gevoel, ik vermoed dat het mijn lever is en twijfel of ik nou naar de dok zal gaan!Er is vast wel iemand onder jullie die hier ervaring mee heeft?!Ik heb me wel eens laten vertellen dat het vanzelf weer over gaat??Hopelijk heeft iemand tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tasseke: sterkte met het opknappen. Vegis je niet hoor, na zo'n narcose. Neem genoeg rust.Ik hoop dat het verder allemaal goedkomt voor je. Grootste kans is toch dat ze met het weghalen van de eileiders alles weg hebben genomen, anders hadden ze de baarmoeder er ook wel uit gehaald. Ze zijn zo voorzichtig hiermee. Ik zal een kaarsje opsteken ook voor Orelando!Meiden sterkte!!!!! Moed en kracht !!!Albertina: ja vorig jaar komt zo helder terug. En echt, echt geen carnavalsstress en dat zo'n enorme winst. Heb er ook geen problemen mee dat ze hier thuis meedoen, als die zooi maar niet in huis komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden