Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 januari 2009


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud:
geen spectaculaire zaken hoor. Behalve dan dat Floor erachter is gekomen dat ze eigenlijk niet agressief is en eigenlijk een heel aardig, rustig en kalm typetje is. En daar is ze heel opgelucht over.

AA Brazilie schijnt 3000 dollar... niet te geloven te vragen voor deelname, maar Ziza en Carolien zijn actie aan het ondernemen.

Water en ik gaan morgen op peukenrantsoen, 10 maximaal per dag. Corinne is onze coach.

AlbertReno: is onze held. Na een paar dagen al het besluit genomen niet meer te drinken, terwijl hij per dag de nodige litertjes wegwerkte.

Rosan: moeten we een beetje zelfvertrouwen toesturen, maar dit is de echte stoptijd nu.

Rapilos: gaat morgen naar een schoonheidsbeurs zonder kater.

We dachten dat Wing en Marjo aan de wandel waren. Maar Marjo is nog niet verschenen. We weten het nog niet zo zeker.

Tina: ligt nog steeds met griep in bed en heeft evengoed zin in een peuk.

Fisherman drink tegenwoordig 'world of tea', Joost mag weten wat het is.

Marieke zien we maandag weer.

Woman had trek en heb haar niet meer gezien.

Vie flitste ook nog langs.

Verder is er nog over 'Bach' gesproken , maar dat kon ik niet zo volgen.

Oh ja Albert Remmo is gek op ABBA, maarja als ik aan ABBA denk dan denk aan de bewuste ouderjaarsavond waarin we met de hele club uit een flatgebouw hingen en heel hard 'happy new year' zongen: dat is het enige wat ik me nog van die dag en de volgende dag kan herinneren

:D

Pippi: ik snap nu dat ik TOEN niet aan die eerste had moeten beginnen. Slim ben ik toch he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...